toteutettuna mistään sivulta että vois testailla tietokoneiden nopeuksia ilman mitään ohjelman asennusta?
löytyykö nopeustestiä
6
535
Vastaukset
- tälläkin
testata nettiyhteyden nopeutta eikä itse koneen nopeutta?
- missään ole
tälläkin kirjoitti:
testata nettiyhteyden nopeutta eikä itse koneen nopeutta?
sellaista flash sovellusta mikä pyörittäs näytöllä juttuja päästelis ääniä ja muutenkin rasittas prosessoria ja kertois lukuarvona koneen suorituskyvyn???
vaikka kuinka koittaa googlettaa niin ei löydy, olis helppo testata niin win kuin linux koneet ja ei tarvis ladata mitään ohjelmaa koneeseen. - Joo.
missään ole kirjoitti:
sellaista flash sovellusta mikä pyörittäs näytöllä juttuja päästelis ääniä ja muutenkin rasittas prosessoria ja kertois lukuarvona koneen suorituskyvyn???
vaikka kuinka koittaa googlettaa niin ei löydy, olis helppo testata niin win kuin linux koneet ja ei tarvis ladata mitään ohjelmaa koneeseen.Se kertoo koneesi prosessorin, kiintolevyn, keskusmuistin, näytönohjaimen jne. arvot, eli koneesi suorityskyvyn. Se kun muodostuu kaikkien noiden kombinaationa.
- mutta kun
Joo. kirjoitti:
Se kertoo koneesi prosessorin, kiintolevyn, keskusmuistin, näytönohjaimen jne. arvot, eli koneesi suorityskyvyn. Se kun muodostuu kaikkien noiden kombinaationa.
Everest ei toimi linuxissa
- dsadsadfsafsdaf
mutta kun kirjoitti:
Everest ei toimi linuxissa
väärä osasto. mene linux osastolle urpoilemaan. hopi hopi.
SUPER PI for windows btw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936