Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olen tulessa!!

go beibi goo!!

Pakko jakaa omaa hyvää fiilistä tänne!

6 kuukauden säälittävän valituskierteen kautta olen oppinut fcukin hyväksi nettiturnauspelaajaksi! Luulin kauan olevani hyvä pelaaja mutta jäin aina palkintosijojen ulkopuolelle. Mutta nyt minusta on tullut isojen turnausten "kovista" pojista jotka aina "tuurilla" menee finaalipöytään!.

Vitu kun on nykyään kiva saada reilu dollarikorvaus jo vakavasta harrastuksesta!

p.s. miten kannattaa siirtää esim. 50 000euroa Suomeen ja omaan käyttöön edullisimmin?

3

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollirölli

      Sarkasmin haistaa tänne saakka..

    • keinoja

      Kaikista edulisinta on siirtää 50000 Suomeen, menemällä johonkin maahan missä ei tarvi maksaa veroja nostaa ne siellä. Sitten vain tunget ne rahat ahteriisi ja salakuljetat ne Suomeen.
      Mun hyvä kaveri on kanssa yksi niistä "kovista" pojista, hän kertoi minulle tämän vinkin ja sanoi että homma toimii. On kuulemma tehnyt jo viisi matkaa ja varmaan salakuljettanut ahterissaan noin 1 000 000 €.

      • Robert Rybbersson

        Rectum tulehtui, kun innostuin kotiuttamaan Party Pokerin freeroll-voittoni, yhteensä 1,2 miljoonaa. Paskon vieläkin satunnaisesti satasia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe