Löytyykö rollarisivun lukijoileta Voodoo Lounge 2lp? Jos löytyy niin vastaappa tähän. Tarjoan hyväkuntoisesta kunnon hinnan tai jos raha ei kiinnosta niin jotain rollarimatskua voin vaihtaakin.
Voodoo Lounge 2lp
8
639
Vastaukset
- vonpote
löytyskö sulta muuta rollari tavaraa jota voisit vaihdella?dvd,cm tavaraa.vinyyleitä ei multa enään löydy.
- pate78
löytyy numero 407/5000. mutta ei ihan vähällä vaihdossa/ myynnissä. voit yrittää ehdottaa jotain. kattellaan sitten tuleeko kauppoja
- Stonesdiggari
Siis suora kauppa tai vaihto käy. Ehdota suoraa hintaa tai vaihtoa johonkin haluaamasi Stones-levyyn? sähköpostini: [email protected]
- tet
Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??
- Love is strong
tet kirjoitti:
Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??
Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?
- tet
Love is strong kirjoitti:
Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?
Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan
- Stonesdiggari
tet kirjoitti:
Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan
Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.
- tet
Stonesdiggari kirjoitti:
Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.
Ei ole vaihdettavissa. Pysyy kokoelmassa. Muutamia muita ois ylimääräisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764