Voodoo Lounge 2lp

Stonesdiggari

Löytyykö rollarisivun lukijoileta Voodoo Lounge 2lp? Jos löytyy niin vastaappa tähän. Tarjoan hyväkuntoisesta kunnon hinnan tai jos raha ei kiinnosta niin jotain rollarimatskua voin vaihtaakin.

8

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonpote

      löytyskö sulta muuta rollari tavaraa jota voisit vaihdella?dvd,cm tavaraa.vinyyleitä ei multa enään löydy.

    • pate78

      löytyy numero 407/5000. mutta ei ihan vähällä vaihdossa/ myynnissä. voit yrittää ehdottaa jotain. kattellaan sitten tuleeko kauppoja

      • Stonesdiggari

        Siis suora kauppa tai vaihto käy. Ehdota suoraa hintaa tai vaihtoa johonkin haluaamasi Stones-levyyn? sähköpostini: [email protected]


      • tet

        Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??


      • Love is strong
        tet kirjoitti:

        Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??

        Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?


      • tet
        Love is strong kirjoitti:

        Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?

        Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan


      • Stonesdiggari
        tet kirjoitti:

        Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan

        Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.


      • tet
        Stonesdiggari kirjoitti:

        Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.

        Ei ole vaihdettavissa. Pysyy kokoelmassa. Muutamia muita ois ylimääräisiä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe