Voodoo Lounge 2lp

Stonesdiggari

Löytyykö rollarisivun lukijoileta Voodoo Lounge 2lp? Jos löytyy niin vastaappa tähän. Tarjoan hyväkuntoisesta kunnon hinnan tai jos raha ei kiinnosta niin jotain rollarimatskua voin vaihtaakin.

8

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vonpote

löytyskö sulta muuta rollari tavaraa jota voisit vaihdella?dvd,cm tavaraa.vinyyleitä ei multa enään löydy.

• pate78

löytyy numero 407/5000. mutta ei ihan vähällä vaihdossa/ myynnissä. voit yrittää ehdottaa jotain. kattellaan sitten tuleeko kauppoja

• Stonesdiggari

Siis suora kauppa tai vaihto käy. Ehdota suoraa hintaa tai vaihtoa johonkin haluaamasi Stones-levyyn? sähköpostini: [email protected]

• tet

Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??

• Love is strong
        tet kirjoitti:

Mikä toi 407/5000 on, onks tosta levystä olemassa joku numeroitu versiokin??

Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?

• tet
        Love is strong kirjoitti:

Voodoo Loungen tuplalp:tä liikkuu jonkun verran ebay.llä Jenkeissä, sieltä omanikin hommasin. Hinnat pyörii 20-25 taalan välimaastossa. En tiedä onko levystä prässätty eurooppa/britti-versiota saatika painosmäärää.. Ken tietää niin kertokoon? Jos jollain on Stonesin Fort Licks laatikko lp-versiona niin ostaisin sen mielelläni ja maksan todella hyvän hinnan?

Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan

• Stonesdiggari
        tet kirjoitti:

Mulla on britti versio ilman mitään numerointia, tai en ainakaan löydä sellaista. Enkä kyllä ole kuullutkaan et olis joku numeroitu olemassa! Olen ostanut vodoon Hesasta music hunterista aikoinaan

Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.

• tet
        Stonesdiggari kirjoitti:

Mulla on Stonesin originaali-lp:tä, sinkkuja dvd:tä, videoita jne tarjota vaihtoon.

Ei ole vaihdettavissa. Pysyy kokoelmassa. Muutamia muita ois ylimääräisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7639
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1893
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1870
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1613
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1535
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      769
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      32
      764
    Aihe