Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Rotta ja hevonen

rotan hevonen

Hei,

tietääkö kukaan mitään Rotan ja Hevosen suhteesta? Kyseessä on vielä tulihevonen ja metallirotta. Muistan, että joskus luin, että Rotta ja Hevonen eivät saa ainakaan mennä naimisiin, että siitä kiinalaisen horoskoopin mukaan kärsisi koko maailma.. En enää löydä sellaista tekstiä mistään.. ja tietääkö kukaan siitä mitään ja mihin se perustuisi.. nimittäin olen rakastunut rottaan.. kärsiikö koko maailma?? :)

11

2902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulisika

      Sellaista tekstiä en ole koskaan lukenut... mutta olet oikeassa, Rotta & Hevonen ei ole maailman paras yhdistelmä. Hevonen on se joka yleensä kyllästyy ja jättää... Rotta ja Hevonen ovat kuin yö ja päivä.
      Metalli-Rotan päätä et voi kääntää, älä edes yritä.
      Tuli-Hevonen on energinen mutta ei pysty tekemään päätöksiä. Hänellä on usein "pallo hukassa". Intohimon tuli palaa.

      Hevosen vapaudenkaipuu on Valtava. Tätä Rotta ei koskaan tule ymmärtämään.

      • vastaisitko

        Tähänkin, olen ihastunut rottaan, mutta itse olen jänis, ja sanotaan ettei tämäkään suhde oikein toimi, kiinalaisen horoskoopin mukaan, en vain löydä sitä osiota enään. Kiitos, jos kerkeäisit vastaamaan....


      • Tulisika
        vastaisitko kirjoitti:

        Tähänkin, olen ihastunut rottaan, mutta itse olen jänis, ja sanotaan ettei tämäkään suhde oikein toimi, kiinalaisen horoskoopin mukaan, en vain löydä sitä osiota enään. Kiitos, jos kerkeäisit vastaamaan....

        Jänis oli ennen Kissa kiinalaisessa horoskoopissa... Kissa ja Rotta.....

        Alku on aina ok mutta Rotan ajatusmaailma on kuitenkin erilainen. Jänis on ajattelija, Rotta ei. Rotta on hieman "aggressiivinen", Jänis taas varovainen.

        Ajan mukaan näkee mitä tästä tulee. Nauti nyt siitä, että olet ihastunut!


      • kiitos , Mietin
        Tulisika kirjoitti:

        Jänis oli ennen Kissa kiinalaisessa horoskoopissa... Kissa ja Rotta.....

        Alku on aina ok mutta Rotan ajatusmaailma on kuitenkin erilainen. Jänis on ajattelija, Rotta ei. Rotta on hieman "aggressiivinen", Jänis taas varovainen.

        Ajan mukaan näkee mitä tästä tulee. Nauti nyt siitä, että olet ihastunut!

        Tarkoitatko tunnepuolella, rotta ei ajattele "tunne"puolella niinkään, jättääkö jälkeensä montakin, ja jänis ajattelee?itse mietin, että näin taitanee olla


      • Tulisika
        kiitos , Mietin kirjoitti:

        Tarkoitatko tunnepuolella, rotta ei ajattele "tunne"puolella niinkään, jättääkö jälkeensä montakin, ja jänis ajattelee?itse mietin, että näin taitanee olla

        Näin voi sanoa.

        Rotta on levoton ja sitkeä - ja hänellä on valtava viehätysvoima...


      • tkje

        vesirotta & tulihevonen kohta 18 vuotta yhdessä ja onnellisina..poikkeus vahvistaa säännön vai mitä helv..?


    • Maaliskuun Idus

      Mies on Metalli-Rotta, ja minä Tuli-Hevonen. Toistaiseksi on kaikki mennyt tosi hienosti, mutta myönnettäköön että suhde on melko uusi. Minkälaiset luonteet teillä on? Meillä ainakin voimakkain yhdistävä tekiä on henkisellä puolella, eli ollaan kummatkin sellaisia syvällisiä pohdiskelijoita.

      Mitenkäs teidän merkit menee tuolla länsimaisen horsokoopin puolella? Meillä mies on Skorppari, nousuvaaka, kuu Ravussa, ja itse olen Kalat, nousurapu, kuu kauriissa. Ainakin toi Skorppari-Kalat yhdistelmät pitäis sopia yhteen mitä parhaiten.

    • grigori r

      Joo kyllä huikeat on tiedot ja taidot, tulisialla.
      Tässä kohdassa mulla henk.koht. kokemus.

    • Rotta/hevonen

      Itse olen puurotta ja poikakaveri metalliheppa...tuhoon tuomittu yritys? Ainaki viime aikoina ollut koko ajan jotain pientä nokkapokkaa joka johtuu yksinkertaisesti siitä ettei ajatukset osu läheskään aina yksiin, tunnetta ja intohimoa silti riittää:D Länsimaisessa ollaan Kaksoset (minä) ja Vesimies (se toinen osapuoli), olen miettinyt miten tämmönen cocktail sopii yhteen kun kiinalaisessahan Rotan ja Hepan liittoa ei suositella kellekään, kun taas länsimaisessa Kaksoset ja Vesimies ovat ihannepari..Eli osaisiko joku hieman analysoida tätä tilannetta?:D

    • tiedän...

      Minä kuule tiedän yhden pariskunnan, jossa nainen on tulihevonen ja mies metallirotta, enkä yhtään ihmettele, jos sanotaan heidän pilaavan koko ympäristön. Pelkkää riitelyä, huutamista, mykkäkoulua,kaks itsekästä minä-ihmistä yhdessä, huh huh, ei kestä enää edes käydä kylässä.
      En tiedä mikä niitä pitää yhdessä? Riitely kai sitten.

      • Tulisika

        Luonnossa Tulella on kyky muuttaa Metalli sulaksi massaksi...
        Metalli on itsepäinen,Tuli rauhaton. Rotta hallitsee yleensä tunteitaan (kiinteä elementti Vesi jang) mutta Metallin aspektit ovat ristiriidassa Rotan luonteen kanssa. Metalli antaa mielellään käskyjä ("pakottaa") - Tuplatuli (Tulihevonen) ei ota käskyjä vastaan. Haastava suhde


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe