lukiko kukaan???

JYKÄN NURKKAA!!!

On tääkin v...n kylä joku poliisi saa paikallis lehteen oman nurkkansa ja kertoo siel miten paha tää maailma on kun alkoholia myydään muualla kun alkos ja ravintoloissa!ja viel vkl:na kyl mä ainakin osaan ostaa koko vkl:n terpeet jo perjantaina ja jos loppuu sit meen baariin ihan taksilla ja sil viel poiskin tulen. mut tää heppu oli sitä mieltä et ratistakärynneet johtuu et kioskit kaupat ja huoltsikat myy olutta! onkohan tää heppu joku körttiläinen! LUKEKAA SE JUTTU NIIN NAURUT SAATTE!

9

1661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukutaitoinen...

      Mutta juuri noinhan siinä tapahtuu. Viinat loppuu ja lähetään autolla etsimään lisää. Kaikki ei oo noin viksuja niinkun sinä, että tajuuvat ostaa perjantaina riittävästi tai että paikkaavat puuttuvat tarpeet ravintoloiden palveluilla.

      En tiedä, miten uskonnon suunta tähän asiaan vaikuttaa. Mielestäni Jyrki on puuttunut hyvin esim. julkijuopotteluun ja alaikäisten ryyppäämiseen. Katukuva on paljon siistimpi.

      Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin...

    • nurkkaa

      Mutta juuri noinhan siinä tapahtuu. Viinat loppuu ja lähetään autolla etsimään lisää. Kaikki ei oo noin viksuja niinkun sinä, että tajuuvat ostaa perjantaina riittävästi tai että paikkaavat puuttuvat tarpeet ravintoloiden palveluilla.

      En tiedä, miten uskonnon suunta tähän asiaan vaikuttaa. Mielestäni Jyrki on puuttunut hyvin esim. julkijuopotteluun ja alaikäisten ryyppäämiseen. Katukuva on paljon siistimpi.

      Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin...

    • sitä nurkkaa

      Mutta juuri noinhan siinä tapahtuu. Viinat loppuu ja lähetään autolla etsimään lisää. Kaikki ei oo noin viksuja niinkun sinä, että tajuuvat ostaa perjantaina riittävästi tai että paikkaavat puuttuvat tarpeet ravintoloiden palveluilla.

      En tiedä, miten uskonnon suunta tähän asiaan vaikuttaa. Mielestäni Jyrki on puuttunut hyvin esim. julkijuopotteluun ja alaikäisten ryyppäämiseen. Katukuva on paljon siistimpi.

      Kuri maassa täytyy olla, kuri, muuten menee yhteiskunta nurin...

    • Se oli tyypillistä entisen alkoholistin tai jyrkän uskonnolisuden tuntuinen kirjoitus. Asiahan on hyvä mutta kun vertaa meitä muuhun maailmaan niin kaksi jyrkästi toisiaan vastaan asettamalla kuten politiikassa lopputulos on huono. Omille lapsille opetin että viina on puhdistusainetta, viini on ruokajuoma ja olut janojuoma. Täytyy sanoa että lapsista tuli sellaisia kunnonkansalaisia että isä voi olla vain ylpeä. Miksi ei näin kasvattavat pääse kirjoittelemaan hyviä vinkkejä vanhemmille.

      • Ulkona Varkaudesta

        "Omille lapsille opetin että viina on puhdistusainetta, viini on ruokajuoma ja olut janojuoma."

        Just joo... vai että olut oikein janojuoma *nauraa*

        Omalle lapselleni opetan: vesi on janojuoma. Viiniä voi juoda ruoan, tietynlaisen, kanssa jos haluaa. Ei joka päivä tms. Viinasta VOI tehdä juhliin laimeaa boolia, jos haluaa, mutta sitä juovat vain jotkut aikuiset.

        Viinasta ei tarvitse tehdä "mörköä", mutta olut janojuomana *huh huh*

        Teilläpäin todellakin tarvitaan Jyrkiä :D


    • Jos hyykin, niin joskus yli...

      Olen aivan samaa mieltä! Ei holhoamaan tarvitse alkaa, jos joukossa on hölömöjä ja hörhöjä jotka eivät osaa nauttia alkoholia.
      Sillä kun katsomme aikaa taaksepäin, on periaatteesti kaikki virkavallan tekemät muutokset saada suomalaiset raittiimaksi, tai ajamaan turvallisimmin auto. Niin menneet pahasti hatelikkoon ja kuka siitä vain on rikastunut virkavallan suopeasta kannanotto halukkuudesta johtuen? No autokoulut ja kaikki muut tahot, mukaan lukien sieltä löytyy itse valtiokin ryöstö puuhissa lääkäreitä foto kauppiaisiin asti. Sillä aina kun olevinaan keksitään jokin keino jonkin virkamiehen toimesta, niin minkä vit,,,,kia siitä aina pitää maksaa? Kun se ei kumminkaan toimi, niin kuin nyt tää ajokortti hölömöilykin. kaksi (2)osainen. . . .MITÄHÄN VIELÄ LISÄÄ ÄLYTTÖMYYKSIÄ.

    • hekoheko7
      • Rattijuopot kuriin!

        Varoitustarrojen liimailu viinapulloihin on näpertelyä. Jyrki Haapala on siinä aivan oikeassa.

        Mutta itse en henk.koht. usko, että alkoholimyynnin lopettaminen toisi muutosta liikennekäyttäytymiseen. Tai ehkä olen väärässä... olisin mielelläni väärässä. Rattijuoppous on kamalaa ja voisihan tuotakin kokeilla.


      • kaikkiko?
        Rattijuopot kuriin! kirjoitti:

        Varoitustarrojen liimailu viinapulloihin on näpertelyä. Jyrki Haapala on siinä aivan oikeassa.

        Mutta itse en henk.koht. usko, että alkoholimyynnin lopettaminen toisi muutosta liikennekäyttäytymiseen. Tai ehkä olen väärässä... olisin mielelläni väärässä. Rattijuoppous on kamalaa ja voisihan tuotakin kokeilla.

        Nyt tämä Setä Samuli leimaa mopoilijat Terroristeiksi.Joudummeko kohta Guantanamoon kuulusteltaviksi mopoilusta? NWO tulee,oletko valmis? En tiedä teistä muista, mutta alan voimaan pahoin kun kuulen tätä PASKAA perkele!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe