mistä kuorikatetta

Espooseen

Suursäkeissä tai irtona noin 4 m3

7

6405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -paikasta

Peräkärryllä olen hakenut puutarhaliikkeistä. Viime vuonna kärryllisen sai (itse lapioituna) muistaakseni 20 eurolla ja kärryn vuokra oli vitosen verran. Taisi olla jostain Keravalta, kun viimeksi hain, joskus olen hakenut myös Backaksesta.

Säkeissä kate on mielestäni suhteettoman hintaista - mutta suhteellistahan se hintakin toki on..

• mainoksen

Paikallislehdessä pk-seudulla oli ilmoitus HH Pikakuljetus 1-10 m3 multaa, haketta, sepelit, sorat jne suursäkeittäin tai irtona suoraan kotipihalle puh. 0290 00 9030

1000 l multaa tai kuorikatetta 60 euroa ja pantti säkistä 10 euroa.

Tämä ei ole mainos, vaan olen ikionnellinen saadessani tilata multani suoraan pihalle.Joten miksen kertoisi asiaa täälläkin.

• minä ainakin

• -paikasta
        minä ainakin kirjoitti:

http://www.klapinetti.fi/product_catalog.php?c=20

Toimitusaika oli noin 2 viikkoa, mutta hyvää laatua.

kun hinnasta jotain mainitsin. 60 euroa yhdestä kuutiometristä kuorikatetta on täysin järjetön hinta! Kuorikate on puunjalostuksessa syntyvää jätettä, ei mitään muuta.

20 - 25 € perä kärryllisestä on ainakin minulle maksimisumma, jonka suostun maksamaan. Se peräkärryllinen on täyttöasteesta ja lapiomiehestä riippuen luokkaa 2 m3.

Tuommonen kuution säkki ei muuten käytännössä pitkälle riitä.

Ja jos toimitettuna ottaa irtotavaraa, niin tuleehan sillekin hintaa.. Toimituskulut näyttää olevan ehdottamassasi paikassa 60 €. Ainakin hyvälle tuntipalkalle pääsee, kun viitsii itse lapioida. Kärryllisen lapioi parissakymmenessä minuutissa ja tavara on kevyttä.

• pari säkkiä
        -paikasta kirjoitti:

kun hinnasta jotain mainitsin. 60 euroa yhdestä kuutiometristä kuorikatetta on täysin järjetön hinta! Kuorikate on puunjalostuksessa syntyvää jätettä, ei mitään muuta.

20 - 25 € perä kärryllisestä on ainakin minulle maksimisumma, jonka suostun maksamaan. Se peräkärryllinen on täyttöasteesta ja lapiomiehestä riippuen luokkaa 2 m3.

Tuommonen kuution säkki ei muuten käytännössä pitkälle riitä.

Ja jos toimitettuna ottaa irtotavaraa, niin tuleehan sillekin hintaa.. Toimituskulut näyttää olevan ehdottamassasi paikassa 60 €. Ainakin hyvälle tuntipalkalle pääsee, kun viitsii itse lapioida. Kärryllisen lapioi parissakymmenessä minuutissa ja tavara on kevyttä.

kotiintuotuna. Hinta on tosiaan paljon kalliimpi kuin sinulla joka yllä ilmoittelit hakevasi kärryllä. Mutta minulla kun ei ole vetokoukkua autossa eikä sitä kärryä itsellä en jaksanut kysellä mistään kärryä ja autoa vuokralle!

Kiitos vinkeistä

• kuitenkin..
        pari säkkiä kirjoitti:

kotiintuotuna. Hinta on tosiaan paljon kalliimpi kuin sinulla joka yllä ilmoittelit hakevasi kärryllä. Mutta minulla kun ei ole vetokoukkua autossa eikä sitä kärryä itsellä en jaksanut kysellä mistään kärryä ja autoa vuokralle!

Kiitos vinkeistä

Enpä huomannut mainita, ettei minullakaan ole kärryä. Vaan monista puutarhamyymälöistä saa kärryn lainaan ilmaiseksi, tai ainakin pikkurahalla. Ja aina se koukkukin jonkun tutun tai naapurin autosta löytyy.

• keski-suomessa

Saa kärryllisen noin 20 ekeen. Kaipa sitä saa itse säkitettynäkin pienempiä määriä.
      Vinkkinä muuten että kaatopaikalta saa myös multaa kuormattuna tai ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe