Helpottais nimittäin mun Fondmetallien myyntiä jos sais listata autoja mihin passaa. Ainakin -87 626 Mazdaan menee. Lisää? Tietääkö kukaan muuten jotain nettisivua missä ois näitä juttuja listattu?
mihin autoihin sopii 4x114,3 jaot?
6
9825
Vastaukset
- primeraan
tietysti myös keskireiän pitää olla oikean kokoinen.
- tykittäjä
No toi jako sopii aika moniinki japskeihin.....rimeraan ja sunnyyn ainaskiiii.......keskireikä on sit eri asia.
- löytyy
Kädessäni on muuan vannemainos, jonka takapuolella on jonkinmoinen sopivuustaulukko.
Sen mukaan 4x114,3 löytyy mm Accordista, Accentista, Elantrasta, Almerasta, Primerasta ja S/V40:sta sekä Carismasta.- Saab
Ja nuo sopivat vanhoihin saabeihin myös -85 ja vanhemmat..
- sovittaja
kaikki sopii kaikkeen kun sovitetaan eikä käytetä laittomia adaptereita!
lähinnä japanin-pellepoikien ja -tyttöjen vehkeisiin sopii suoraan...tosin ovat ymmärtäneet ottaa jo metrisen jaon käyttöön useammissa... nii ja hollannin 40-sarjan mitsub..uups, siis volvoon....
datsun 100A:han sopii kanssa! =) - Anonyymi
Triumph, useimmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203