Helpottais nimittäin mun Fondmetallien myyntiä jos sais listata autoja mihin passaa. Ainakin -87 626 Mazdaan menee. Lisää? Tietääkö kukaan muuten jotain nettisivua missä ois näitä juttuja listattu?
mihin autoihin sopii 4x114,3 jaot?
6
9971
Vastaukset
- primeraan
tietysti myös keskireiän pitää olla oikean kokoinen.
- tykittäjä
No toi jako sopii aika moniinki japskeihin.....rimeraan ja sunnyyn ainaskiiii.......keskireikä on sit eri asia.
- löytyy
Kädessäni on muuan vannemainos, jonka takapuolella on jonkinmoinen sopivuustaulukko.
Sen mukaan 4x114,3 löytyy mm Accordista, Accentista, Elantrasta, Almerasta, Primerasta ja S/V40:sta sekä Carismasta.- Saab
Ja nuo sopivat vanhoihin saabeihin myös -85 ja vanhemmat..
- sovittaja
kaikki sopii kaikkeen kun sovitetaan eikä käytetä laittomia adaptereita!
lähinnä japanin-pellepoikien ja -tyttöjen vehkeisiin sopii suoraan...tosin ovat ymmärtäneet ottaa jo metrisen jaon käyttöön useammissa... nii ja hollannin 40-sarjan mitsub..uups, siis volvoon....
datsun 100A:han sopii kanssa! =) - Anonyymi
Triumph, useimmat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838