Olisiko mitään hauskoja juomapelejä? ei MacGyver peliä=)
Juomapelejä?
5
4039
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=8673
ihan kiva jos ei ole liikaa tuuria ; - ) - cecil4
kaipaisin enemmän niitä pelejä mihin käytetään korttipakkaa:)
- hyvä ohje
Korttipakka pöydälle ympyrään ja jokainen vuorollaan nostelemaan.
Ässät > juomaputous
(kaikki aloittavat samaan aikaan ja aloittajan oikealla puolella istuva saa viimeisenä lopettaa)
Mustat 2-6 > nostaja ottaa kortin lukeman verran huikkia
Punaiset 2-6 > nostaja määrää toiselle luvun verran huikkia
7 > etukäteen määrätty sääntö
(esim. 3x huikat, kiroilemattomuus, puhumattomuus, "kunkulla jokainen ottaa 10 huikkaa")
8 > kusi/paska/rööki -tauko
(etukäteen määritelty tauko jota saa käyttää milloin haluaa aikarajan kanssa)
Jätkä > kaikki lyövät itseään otsaan, viimeisenä lyönyt ottaa etukäteen sovitun määrän huikkaa
Akka > tarina
("1: minä 2: minä juon 3: minä juon kaljaa 4: minä juon kaljaa koska" se joka kusee, joutuu ottamaan tietyn määrän huikkaa)
Kunkku, 9, 10 > tauko/ohi
(ellei säännöissä ole töisin määrätty) - kortteja
"buffalo-kerho"
Ideana siinä välttää alkoholopitoisten aineiden nauttiminen oikeaa kättä käyttäen. Eli juo mitä juot kunhan teet sen vasurilla. Jos kuitenkin joku kerhoon kuuluva pääsee yllättämään toisen juontihetkellä ns. oikean käden tekniikkaa käyttäen, niin silloin pitää huutaa "buffalo". Tällöin ainoa mahdollisuus on juoda juoma loppuun yhdellä huikalla tai buffalon huutaja saa loput juomasta.
- juu u uu uu u u u
on toi melko paha ku sattuu ottaa kossusta just huikan oikeel ja joku perhana juutaa sen buffalo:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle794134Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023352Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812732Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812455- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402