Olisiko mitään hauskoja juomapelejä? ei MacGyver peliä=)
Juomapelejä?
5
3986
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkk
http://www.mulletoi.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=8673
ihan kiva jos ei ole liikaa tuuria ; - ) - cecil4
kaipaisin enemmän niitä pelejä mihin käytetään korttipakkaa:)
- hyvä ohje
Korttipakka pöydälle ympyrään ja jokainen vuorollaan nostelemaan.
Ässät > juomaputous
(kaikki aloittavat samaan aikaan ja aloittajan oikealla puolella istuva saa viimeisenä lopettaa)
Mustat 2-6 > nostaja ottaa kortin lukeman verran huikkia
Punaiset 2-6 > nostaja määrää toiselle luvun verran huikkia
7 > etukäteen määrätty sääntö
(esim. 3x huikat, kiroilemattomuus, puhumattomuus, "kunkulla jokainen ottaa 10 huikkaa")
8 > kusi/paska/rööki -tauko
(etukäteen määritelty tauko jota saa käyttää milloin haluaa aikarajan kanssa)
Jätkä > kaikki lyövät itseään otsaan, viimeisenä lyönyt ottaa etukäteen sovitun määrän huikkaa
Akka > tarina
("1: minä 2: minä juon 3: minä juon kaljaa 4: minä juon kaljaa koska" se joka kusee, joutuu ottamaan tietyn määrän huikkaa)
Kunkku, 9, 10 > tauko/ohi
(ellei säännöissä ole töisin määrätty) - kortteja
"buffalo-kerho"
Ideana siinä välttää alkoholopitoisten aineiden nauttiminen oikeaa kättä käyttäen. Eli juo mitä juot kunhan teet sen vasurilla. Jos kuitenkin joku kerhoon kuuluva pääsee yllättämään toisen juontihetkellä ns. oikean käden tekniikkaa käyttäen, niin silloin pitää huutaa "buffalo". Tällöin ainoa mahdollisuus on juoda juoma loppuun yhdellä huikalla tai buffalon huutaja saa loput juomasta.
- juu u uu uu u u u
on toi melko paha ku sattuu ottaa kossusta just huikan oikeel ja joku perhana juutaa sen buffalo:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939