Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lappeen Ranta

vīta

Kaupunki oli hiljainen. Kello näytti varttia yli kuusi aamulla. Hämärästä vähän matkan päässä olevalta kujalta kuului askelia. Yht'äkkiä kuului pamaus ja näyttöön tuli teksti: "Peli on päättynyt". "Perkele", sanoi Einari. Riisuessaan virtuaalipukuaan hänen äitinsä huusi alakerrasta: "Aamiaiselle niin kuin olisit jo!".
Aamiaispöydässä oli hiljaista. Muut olivat poissaolevia ja Einari mietti mahdollista syytä. Lopulta isä sanoi: "Einari. Olet ollut hyvä poika, mutta olemme äidin kanssa päättäneet...". Isän puhe katkesi hetkeksi, mutta jatkui: "...olemme siis päättäneet, että lähetämme sinut lappeen Rantaan.".
Einari ei voinut uskoa korviaan: "Joudun sisäoppilaitokseen ja vielä Rantaan. lappee ei tiedä todellisesta elämästä mitään ja sitä hän opettaa myös meille". Einari nousi ylös pöydästä ja juoksi ulos vannoen ettei enää koskaan palaa takaisin. "Minusta tulee TV-tähti!", Einari huusi käsi nyrkissä.

6

649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vīta

      Einari kirjoitti kuukauden päästä päiväkirjaansa:

      "Olin tänään masentunut, mutta muut eivät huomaneet sitä. Paikka BB:ssä on kuin lahja Jumalalta!. Minä olen erilainen ja siksi mielenkiintoinen. Minua ei voida pudottaa, olen voittamaton!",

      • vīta

        Päiväkirjamerkintä:

        "Olen ajattelija. Miehet ja naiset ajattelevat. Miksi en olisi miehen kanssa?".

        Johtopäätös ei ollut koostunut vakuuttavista sanoista, koska ajattelun tärkeys oli vienyt tämän nuoren miehen mietteet muille raiteille; Vaikka kivi ei osaa lentää ihmistä paremmin, se ei tee ihmisestä kiveä.


      • vīta
        vīta kirjoitti:

        Päiväkirjamerkintä:

        "Olen ajattelija. Miehet ja naiset ajattelevat. Miksi en olisi miehen kanssa?".

        Johtopäätös ei ollut koostunut vakuuttavista sanoista, koska ajattelun tärkeys oli vienyt tämän nuoren miehen mietteet muille raiteille; Vaikka kivi ei osaa lentää ihmistä paremmin, se ei tee ihmisestä kiveä.

        Einari pohti:

        "Ihmiset ajattelevat.
        Minä ajattelen.
        Miksi en olisi miehen kanssa?

        Kivi ei osaa lentää.
        Minä en osaa lentää.
        Olenko kivi?"

        Johtopäätös epäilytti Einaria. "Onkohan jotain jäänyt huomaamatta?", hän sanoi puoliääneen. Päiväkirjaan Einari merkitsi:

        "Jos luonnolliset viettimme kohdistuvat vastakkaiseen sukupuoleen, millä tavalla kiinnostuksen kohde selviää? Mitä tarkoittaa, jos toinen mies ajattelee samalla tavalla? Olen vielä niin nuori ja tunnen olevani eksyksissä. Vain luomani panssarikuori suojaa minua.".


      • vīta
        vīta kirjoitti:

        Einari pohti:

        "Ihmiset ajattelevat.
        Minä ajattelen.
        Miksi en olisi miehen kanssa?

        Kivi ei osaa lentää.
        Minä en osaa lentää.
        Olenko kivi?"

        Johtopäätös epäilytti Einaria. "Onkohan jotain jäänyt huomaamatta?", hän sanoi puoliääneen. Päiväkirjaan Einari merkitsi:

        "Jos luonnolliset viettimme kohdistuvat vastakkaiseen sukupuoleen, millä tavalla kiinnostuksen kohde selviää? Mitä tarkoittaa, jos toinen mies ajattelee samalla tavalla? Olen vielä niin nuori ja tunnen olevani eksyksissä. Vain luomani panssarikuori suojaa minua.".

        Bigbrother.fi, 8. syyskuuta 2007:

        "Toinen häätöäänestys alkoi! Asukkaat ovat nimenneet Einarin ja Henrin äänestykseen.

        Katsojat päättävät, kumpi joutuu jättämään Big Brother -talon sunnuntaina."


      • vīta

      • Ruuviton

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe