Kaupunki oli hiljainen. Kello näytti varttia yli kuusi aamulla. Hämärästä vähän matkan päässä olevalta kujalta kuului askelia. Yht'äkkiä kuului pamaus ja näyttöön tuli teksti: "Peli on päättynyt". "Perkele", sanoi Einari. Riisuessaan virtuaalipukuaan hänen äitinsä huusi alakerrasta: "Aamiaiselle niin kuin olisit jo!".
Aamiaispöydässä oli hiljaista. Muut olivat poissaolevia ja Einari mietti mahdollista syytä. Lopulta isä sanoi: "Einari. Olet ollut hyvä poika, mutta olemme äidin kanssa päättäneet...". Isän puhe katkesi hetkeksi, mutta jatkui: "...olemme siis päättäneet, että lähetämme sinut lappeen Rantaan.".
Einari ei voinut uskoa korviaan: "Joudun sisäoppilaitokseen ja vielä Rantaan. lappee ei tiedä todellisesta elämästä mitään ja sitä hän opettaa myös meille". Einari nousi ylös pöydästä ja juoksi ulos vannoen ettei enää koskaan palaa takaisin. "Minusta tulee TV-tähti!", Einari huusi käsi nyrkissä.
lappeen Ranta
6
684
Vastaukset
- vīta
Einari kirjoitti kuukauden päästä päiväkirjaansa:
"Olin tänään masentunut, mutta muut eivät huomaneet sitä. Paikka BB:ssä on kuin lahja Jumalalta!. Minä olen erilainen ja siksi mielenkiintoinen. Minua ei voida pudottaa, olen voittamaton!",- vīta
Päiväkirjamerkintä:
"Olen ajattelija. Miehet ja naiset ajattelevat. Miksi en olisi miehen kanssa?".
Johtopäätös ei ollut koostunut vakuuttavista sanoista, koska ajattelun tärkeys oli vienyt tämän nuoren miehen mietteet muille raiteille; Vaikka kivi ei osaa lentää ihmistä paremmin, se ei tee ihmisestä kiveä. - vīta
vīta kirjoitti:
Päiväkirjamerkintä:
"Olen ajattelija. Miehet ja naiset ajattelevat. Miksi en olisi miehen kanssa?".
Johtopäätös ei ollut koostunut vakuuttavista sanoista, koska ajattelun tärkeys oli vienyt tämän nuoren miehen mietteet muille raiteille; Vaikka kivi ei osaa lentää ihmistä paremmin, se ei tee ihmisestä kiveä.Einari pohti:
"Ihmiset ajattelevat.
Minä ajattelen.
Miksi en olisi miehen kanssa?
Kivi ei osaa lentää.
Minä en osaa lentää.
Olenko kivi?"
Johtopäätös epäilytti Einaria. "Onkohan jotain jäänyt huomaamatta?", hän sanoi puoliääneen. Päiväkirjaan Einari merkitsi:
"Jos luonnolliset viettimme kohdistuvat vastakkaiseen sukupuoleen, millä tavalla kiinnostuksen kohde selviää? Mitä tarkoittaa, jos toinen mies ajattelee samalla tavalla? Olen vielä niin nuori ja tunnen olevani eksyksissä. Vain luomani panssarikuori suojaa minua.". - vīta
vīta kirjoitti:
Einari pohti:
"Ihmiset ajattelevat.
Minä ajattelen.
Miksi en olisi miehen kanssa?
Kivi ei osaa lentää.
Minä en osaa lentää.
Olenko kivi?"
Johtopäätös epäilytti Einaria. "Onkohan jotain jäänyt huomaamatta?", hän sanoi puoliääneen. Päiväkirjaan Einari merkitsi:
"Jos luonnolliset viettimme kohdistuvat vastakkaiseen sukupuoleen, millä tavalla kiinnostuksen kohde selviää? Mitä tarkoittaa, jos toinen mies ajattelee samalla tavalla? Olen vielä niin nuori ja tunnen olevani eksyksissä. Vain luomani panssarikuori suojaa minua.".Bigbrother.fi, 8. syyskuuta 2007:
"Toinen häätöäänestys alkoi! Asukkaat ovat nimenneet Einarin ja Henrin äänestykseen.
Katsojat päättävät, kumpi joutuu jättämään Big Brother -talon sunnuntaina." - vīta
vīta kirjoitti:
Bigbrother.fi, 8. syyskuuta 2007:
"Toinen häätöäänestys alkoi! Asukkaat ovat nimenneet Einarin ja Henrin äänestykseen.
Katsojat päättävät, kumpi joutuu jättämään Big Brother -talon sunnuntaina." - Ruuviton
vīta kirjoitti:
Älä raiskaa omaa loistotekstiäni, väittämälllä sitä omaksesi!
Kuten lukijat voivat todeta eivät ne ole edes melkeinkään samaa tasoa.
Menes kotias siitä ja opettele kirjoittamaan, ennenkuin tulet tänne itkemään tylsää elämääsi, mikäli sitä on edes olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765