Kukonhelttauute, vaihtoehto?

Tiitu

Mulla on polvet reistaillu koko ikäni. Nyt sitten todettiin että polvessa on jotein kardiomalaasia, tai jotain sinne päin. Kuitenkin että polvilumpion alla oleva rusto on tullut sahalaitaiseksi, josta johtuu että nesteytyy helposti. Pelkään piikkejä ihan sikana. Nyt sitten hoidoksi ehdotettiin kukonheltta uutetta piikkinä lumpion alle, eli sattuu ihan sikana. Onko jotain vaihtoehtoa???? Jotain nieltävää lääkettä tai jotain?

Mua ei yhtään innosta ajatus koekaniin-roolista terveyskeskuslääkärin vastaanotolla, jossa tuo piikitys tehtäisiin 3 viikon ajan.....

3

9836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oi joi

Ei se piikitys oikeesti satu, mulla vähän kirveli se aine n. puoli tuntia piikityksestä.. Oon kanssa piikkikammoinen ;-) ja sain apua kukonhelttapiikeistä polven nivelrikkoon!

• Polveen pistetty

Uutetta pistettiin polveen aika monta kertaa en saanut mitään apua, mutta mulle kerrottiin, autaa tai ei auta. On olemassa rustoa vahvistavaa lääkettä,
      taplettia tai veteen sekoitettavaa jauhettaa, autaa tai ei, mutta käytettävä pitkään ennenkuin saa apua.

• leijonana

Ajatuksena tuo operaatio on inhottavampi kuin todellisuudessa. minulla laitettiin toissa kesänä, eikä se kyl mitään auttanut kun on jo niin paha nivelrikko. Se nesteen otto ennen lääkkeen laittoa oli inhottavamman tuntuista kuin itse lääke. Söin myös Arthrhyl-jauhetta mut siitä tuli mahakipua, Glucosamin-tabletit ei taas auttaneet mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4387
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27