Liian mustissako?

__Jenna__

Minua akarruttaa seuraavanalinen tilanne:
Olen meossa tutavani häihin. Olen ostanut jo valmiksi kiinanpunaisen kiinahenkisen paidan. Sain idean käyttää kirkasta punaista mustien lyhyiden hiusteni takia. Onko epäsopivaa laitaa mustaa polviin asti ulottuvaa putkihametta tuon punaisen paidan kanssa. lisäksi olisi vielä mustat lakeriset korkkarit. Olenko siis liian mustissa, jos lähden näin?

3

680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vaan

Pukeutumisesi pääväri ei ole musta, vaan selkeästi mustapunainen, joten annna mennä ja pidä juhlissa hauskaa.

Kokomusta puku on surupukeutumista, vain sitä tulee välttää.

• Rouva O

Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.

Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.

• Rouva I
        Rouva O kirjoitti:

Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.

Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.

itse ajattelin syyskuisiin häihin laittaa mustan mekon ja mustan pitsiboleron sekä mustat sukkahousut! Kengät ovat beiget saapikkaat. Taidan siis olla liian mustiin pukeutunut??
        toinen mekko minulla on, vaaleanvihreä ja niin vaaleanvärinen ettei se kovin paljon eroa valkoisesta, ja niin vaaleaa en halua laittaa!

Jos teen esim. vihreästä satiinista vyön, jonka solmin vyötärölle rusetiksi, niin onko parempi? Jotain väriäkin täytyy olla..
        antakaa mielipiteenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe