Minua akarruttaa seuraavanalinen tilanne:
Olen meossa tutavani häihin. Olen ostanut jo valmiksi kiinanpunaisen kiinahenkisen paidan. Sain idean käyttää kirkasta punaista mustien lyhyiden hiusteni takia. Onko epäsopivaa laitaa mustaa polviin asti ulottuvaa putkihametta tuon punaisen paidan kanssa. lisäksi olisi vielä mustat lakeriset korkkarit. Olenko siis liian mustissa, jos lähden näin?
Liian mustissako?
3
654
Vastaukset
- eräs vaan
Pukeutumisesi pääväri ei ole musta, vaan selkeästi mustapunainen, joten annna mennä ja pidä juhlissa hauskaa.
Kokomusta puku on surupukeutumista, vain sitä tulee välttää.- Rouva O
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan. - Rouva I
Rouva O kirjoitti:
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.itse ajattelin syyskuisiin häihin laittaa mustan mekon ja mustan pitsiboleron sekä mustat sukkahousut! Kengät ovat beiget saapikkaat. Taidan siis olla liian mustiin pukeutunut??
toinen mekko minulla on, vaaleanvihreä ja niin vaaleanvärinen ettei se kovin paljon eroa valkoisesta, ja niin vaaleaa en halua laittaa!
Jos teen esim. vihreästä satiinista vyön, jonka solmin vyötärölle rusetiksi, niin onko parempi? Jotain väriäkin täytyy olla..
antakaa mielipiteenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi345147Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2804990Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä564461Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692425Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt461858Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu281804Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont201767Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi791713Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva151591- 1051476