Minua akarruttaa seuraavanalinen tilanne:
Olen meossa tutavani häihin. Olen ostanut jo valmiksi kiinanpunaisen kiinahenkisen paidan. Sain idean käyttää kirkasta punaista mustien lyhyiden hiusteni takia. Onko epäsopivaa laitaa mustaa polviin asti ulottuvaa putkihametta tuon punaisen paidan kanssa. lisäksi olisi vielä mustat lakeriset korkkarit. Olenko siis liian mustissa, jos lähden näin?
Liian mustissako?
3
659
Vastaukset
- eräs vaan
Pukeutumisesi pääväri ei ole musta, vaan selkeästi mustapunainen, joten annna mennä ja pidä juhlissa hauskaa.
Kokomusta puku on surupukeutumista, vain sitä tulee välttää.- Rouva O
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan. - Rouva I
Rouva O kirjoitti:
Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.
Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.itse ajattelin syyskuisiin häihin laittaa mustan mekon ja mustan pitsiboleron sekä mustat sukkahousut! Kengät ovat beiget saapikkaat. Taidan siis olla liian mustiin pukeutunut??
toinen mekko minulla on, vaaleanvihreä ja niin vaaleanvärinen ettei se kovin paljon eroa valkoisesta, ja niin vaaleaa en halua laittaa!
Jos teen esim. vihreästä satiinista vyön, jonka solmin vyötärölle rusetiksi, niin onko parempi? Jotain väriäkin täytyy olla..
antakaa mielipiteenne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie827234Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652228- 141542
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250