Liian mustissako?

__Jenna__

Minua akarruttaa seuraavanalinen tilanne:
Olen meossa tutavani häihin. Olen ostanut jo valmiksi kiinanpunaisen kiinahenkisen paidan. Sain idean käyttää kirkasta punaista mustien lyhyiden hiusteni takia. Onko epäsopivaa laitaa mustaa polviin asti ulottuvaa putkihametta tuon punaisen paidan kanssa. lisäksi olisi vielä mustat lakeriset korkkarit. Olenko siis liian mustissa, jos lähden näin?

3

680

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs vaan

Pukeutumisesi pääväri ei ole musta, vaan selkeästi mustapunainen, joten annna mennä ja pidä juhlissa hauskaa.

Kokomusta puku on surupukeutumista, vain sitä tulee välttää.

• Rouva O

Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.

Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.

• Rouva I
        Rouva O kirjoitti:

Yhdyn edelliseen, punainen piristää sopivasti, eikä mustan osuus ole dominoiva.

Valitse kuitenkin muun kuin mustan väriset sukat tai sukkahousut. Mustat sukat viestittävät (ainakin jonkun mielestä) mustasukkaisuudesta morsianta tai sulhasta kohtaan.

itse ajattelin syyskuisiin häihin laittaa mustan mekon ja mustan pitsiboleron sekä mustat sukkahousut! Kengät ovat beiget saapikkaat. Taidan siis olla liian mustiin pukeutunut??
        toinen mekko minulla on, vaaleanvihreä ja niin vaaleanvärinen ettei se kovin paljon eroa valkoisesta, ja niin vaaleaa en halua laittaa!

Jos teen esim. vihreästä satiinista vyön, jonka solmin vyötärölle rusetiksi, niin onko parempi? Jotain väriäkin täytyy olla..
        antakaa mielipiteenne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1207
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      284
      1051
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      296
      890
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      879
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      771
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      191
      639
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      575
    8. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    9. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      87
      501
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      467
    Aihe