Norton Internet Security 2007

asennusongelmia

Osaako joku auttaa Nortonin asennusongelmassa? Latasin asennustiedoston verkosta ostettuani sen. Asennus onnistui normaalisti ja Norton Internet Security –kuvake tuli työpöydälle. Sitten alkoi LiveUpdate ja loppuvaiheessa se jumittuu. Eli siinä missä se hakee päivitykset virustorjuntaan, palomuuriin ja muihin vastaaviin. Se vaan jumittui ja jos sitä ei itse katkaise väkisin tehtävien hallinnasta, niin se lopettaa itsensä about 45 min jälkeen. Se antoi virhe koodin LU1801 itse peruuttaessaan. Kokeilin myös uudemman kerran poistaen välillä Norton Removal Toolsilla asennuksen.

Missä vika voisi olla? Koneella on ollut aiemmin F-securen virustorjunta (en muista oliko myös palomuuri). Lisäksi koneessa on ollut kokeiluversiona Panda ja Nod32. Ja kone herjaa siitä Pandasta jotain, että koneessa oleva Panda ei ole enää voimassa. Sinne on ilmeisesti jäänyt jotain tiedostoja Pandasta. Voiko se aiheuttaa tuommoisen, että Norton ei saa LiveUpdatea tehtyä. Norton tarkisti kyllä asennusvaiheessa ettei laitteistoristiriitoja (tms) ole.

Koneessa käyttiksenä XP Home ja selaimina Mozilla ja IE 7.0. Norton taitaa käyttää LiveUpdatessa tota Exploreria. Voikohan siis IE asetuksissa olla jotain väärin? Yritin Nortonin ohjeista lukea ja jotain siel selitettiin välityspalvelimesta, mutta en oikein hiffannut mitä pitäs tehdä. Ja LiveUpdate kuitenkin toimi lähes loppuun. Edistymispalkista jäi about 3 mm menemättä =)

Vinkkejä mitä tehdä?

2

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      252
      2127
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2016
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      97
      1730
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      114
      1542
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1160
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      999
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      983
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      906
    Aihe