Suomessa toimii kaksi eri Km-liittoa, mikä on vahinko lajille, itse olen harjoitellut molemmissa liitoissa, aloitin Krav magan suomen km-liiton alaisuudessa ja suoritin kolme tasoa, sitten muutin paikkakuntaa ja hakeuduin salitilanteen takia toiseen liittoon harjoittelemaan eli Combat Academyyn, joka toimii Euroopan km-liiton alla, liittojen eron huomasi siitä, että mielestäni Comabt Academyn tasokokeet olivat vaativampia kuin Suomen km-liiton tasokokeet ja kun kävin euroopan päämiehen Douiebin leirillä tason vasta huomasi, Douieb on paras näkemäni Km-opettaja ja vaatii oppilailtaan tasokokeissa paljon, samoin hänen oppilaansa A. kangas on luonut kova-tasoisen km-organisaation suomeen, toki arvostin toisen liitonkin opettajia, sielläkin on erittäin kovia krav maga miehiä, mutta mielestäni Combatissa homma on järkevämpää, turhia kiemuroita ei tehdä niin paljon vaan suoraviivaista toimivaa krav magaa.
Km-liitot
Krav maga harrastaja
2
612
Vastaukset
- eijajanilov
On tullut aika taas taistella peruskursseille tulijoiden rahoista ja mikäpäs siinä jos vähän itseään kehaisee täällä...
- hohhoiijaa
Seura josta tossa ekassa viestissä puhutaan kerkes kyllä aloittaa kurssinsa jo 3-4 vkoa sitten. Tuskin kannattaa ainakaan itseään mainostaa kun kurssit oli jo silloin täynnä. Kyse on tuskin muusta kuin provosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305