WINDOWS VISTALLE PALOMUURI

ILIMAASEEKSI ???

Mutta onko niitä ja mikä on paras?
Tiedän vain zonealarmilla on joku vista-versio, joka saa osakseen haukkuja, Jeticolla on kai joku ja sitten muut???

Mitä te ihmiset käytätte palomuurina? Lähinnä ilmaiset kiinnostaa, pakon sanelemana sitten ehkä ne muutkin.

Kiitti!

5

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vistan oma

      palomuuri käytössä ja symantecin virustorjunta,eikä ole ongelmia ollut,hyvin on pelittänyt eikä örkkejä ole vieraillut.

      • Vistaan siitynyt

        palomuuri riittävä? Jos on niin mikä virustorjunta pg sen kanssa pelittää? Awast?
        Olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt, että Vistan oma palomuuri riittäisi. Olin aikeissa jo imuroida Zonealarmin ja sen kylkeen Awastin, mutta se kombinaatio ei ilmeisesti toimi??
        Mitä teen?


      • on vistan oma
        Vistaan siitynyt kirjoitti:

        palomuuri riittävä? Jos on niin mikä virustorjunta pg sen kanssa pelittää? Awast?
        Olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt, että Vistan oma palomuuri riittäisi. Olin aikeissa jo imuroida Zonealarmin ja sen kylkeen Awastin, mutta se kombinaatio ei ilmeisesti toimi??
        Mitä teen?

        palomuuri hyvin toiminut,virustorjuntana on siis symantec,eipä ole viruksia vieraillut,kone sekä normaalissa että työkäytössä.Kovin on symantecia pidetty raskaana ohjelmana mutta eipä tuo tehoja vie ainakaan minulla,hyvin päivittyy ja toimii.


      • hjhjgh
        on vistan oma kirjoitti:

        palomuuri hyvin toiminut,virustorjuntana on siis symantec,eipä ole viruksia vieraillut,kone sekä normaalissa että työkäytössä.Kovin on symantecia pidetty raskaana ohjelmana mutta eipä tuo tehoja vie ainakaan minulla,hyvin päivittyy ja toimii.

        Itsellä käytössä Vistan oma palomuuri ja Avastin virustentorjunta, ja hyvin pelittää...


      • normandin maihin lasku
        hjhjgh kirjoitti:

        Itsellä käytössä Vistan oma palomuuri ja Avastin virustentorjunta, ja hyvin pelittää...

        kyllä se oli hvyä yhdistelmä tuo avast ja winukan oma muuri,mutta itse kun olen hiukan materialisti käytän aviran premium security suitea ja siihen olen jähmettynyt enkä vaihda


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe