Mutta onko niitä ja mikä on paras?
Tiedän vain zonealarmilla on joku vista-versio, joka saa osakseen haukkuja, Jeticolla on kai joku ja sitten muut???
Mitä te ihmiset käytätte palomuurina? Lähinnä ilmaiset kiinnostaa, pakon sanelemana sitten ehkä ne muutkin.
Kiitti!
WINDOWS VISTALLE PALOMUURI
5
1429
Vastaukset
- vistan oma
palomuuri käytössä ja symantecin virustorjunta,eikä ole ongelmia ollut,hyvin on pelittänyt eikä örkkejä ole vieraillut.
- Vistaan siitynyt
palomuuri riittävä? Jos on niin mikä virustorjunta pg sen kanssa pelittää? Awast?
Olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt, että Vistan oma palomuuri riittäisi. Olin aikeissa jo imuroida Zonealarmin ja sen kylkeen Awastin, mutta se kombinaatio ei ilmeisesti toimi??
Mitä teen? - on vistan oma
Vistaan siitynyt kirjoitti:
palomuuri riittävä? Jos on niin mikä virustorjunta pg sen kanssa pelittää? Awast?
Olen keskustelupalstoilta ymmärtänyt, että Vistan oma palomuuri riittäisi. Olin aikeissa jo imuroida Zonealarmin ja sen kylkeen Awastin, mutta se kombinaatio ei ilmeisesti toimi??
Mitä teen?palomuuri hyvin toiminut,virustorjuntana on siis symantec,eipä ole viruksia vieraillut,kone sekä normaalissa että työkäytössä.Kovin on symantecia pidetty raskaana ohjelmana mutta eipä tuo tehoja vie ainakaan minulla,hyvin päivittyy ja toimii.
- hjhjgh
on vistan oma kirjoitti:
palomuuri hyvin toiminut,virustorjuntana on siis symantec,eipä ole viruksia vieraillut,kone sekä normaalissa että työkäytössä.Kovin on symantecia pidetty raskaana ohjelmana mutta eipä tuo tehoja vie ainakaan minulla,hyvin päivittyy ja toimii.
Itsellä käytössä Vistan oma palomuuri ja Avastin virustentorjunta, ja hyvin pelittää...
- normandin maihin lasku
hjhjgh kirjoitti:
Itsellä käytössä Vistan oma palomuuri ja Avastin virustentorjunta, ja hyvin pelittää...
kyllä se oli hvyä yhdistelmä tuo avast ja winukan oma muuri,mutta itse kun olen hiukan materialisti käytän aviran premium security suitea ja siihen olen jähmettynyt enkä vaihda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892