Liian suulas nainen

tunnen kylläh

Mies katsoo, kun nainen roikkuu kaikkien kaksilahkeisten perässä ja puhuu ummet lammet.
Onko siinä laitaa.

12

1445

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taikarotta

Tunnen kyllä ihmistyypin, mutta ei ole sukupuolisidonnainen.

• lyödä vetoa

vanhapiika neidon on pakko vastata näihin

• Taikarotta
        lyödä vetoa kirjoitti:

vanhapiika neidon on pakko vastata näihin

Huonosti tunnet minut, jos kuvittelet jotenkin loukkaavasi. Ai niin, vanhapiikaneito kirjoitetaan tässä tapauksessa yhteen. Toisaalta riittäisi pelkästään vanhapiika, sillä tuo neito on toistoa. Toisaalta, miten piika ja neito sopivat keskenään tai neito ja vanha?

Mistä moinen katkeruus?

• .suulas
        Taikarotta kirjoitti:

Huonosti tunnet minut, jos kuvittelet jotenkin loukkaavasi. Ai niin, vanhapiikaneito kirjoitetaan tässä tapauksessa yhteen. Toisaalta riittäisi pelkästään vanhapiika, sillä tuo neito on toistoa. Toisaalta, miten piika ja neito sopivat keskenään tai neito ja vanha?

Mistä moinen katkeruus?

nainen

• Puhelias

Mutta ei sukupuolella ole väliä, kumman kanssa jutskailee. Hyvin se jutustelu sujjuu lahkeellisten ja lahkeettomien kansa (vanhaa sanontaa käyttääkseni)
      Sana " suulas" tekkee puheliaisuudesta jotenkin negatiivisen sävyn............
      Ehkäpä joudun tunnustamaan, että saatanpa kallistua tähänki gategoriaan.
      Voihan suulauksen pahalaisuus!
      Pitäis varmaan alkaa vaikenemisen harjoitteita...

• HÄN..

"Mies katsoo, kun nainen...."
      Jos mies katsoo,niin tämä nauttii siitä jotenkin,eikö niin?

• pikkasen kateutta..

ilmassa. Kyllä se on hieno juttu että nykyään naisetkin uskaltaa puhua ja kertoa vitsejä. Ennenmuinoin naisten paikka olikin siellä miesten seläntakana kattelemas/kuuntelemas nöyränä kun talon herra puhuu =)eipä ne kaikki "puhua" osaavat naiset koita niit ukkosia iskeä, vaan pitävät niitä tasavertaisina kavereina nim: suulas tai en, mutta hyvä "jätkä" kuulemma =)

• kunnes olen tullut

toisiin aatoksiin "en suostu olemaan enää hyvä jätkä", jätkien vedätystä ainakin työmaailmassa.viisas pääsee vähemmällä.

• se ..
        kunnes olen tullut kirjoitti:

toisiin aatoksiin "en suostu olemaan enää hyvä jätkä", jätkien vedätystä ainakin työmaailmassa.viisas pääsee vähemmällä.

pitäisi huomata onko se vedätystä vai ei, kattoo et ei tuu vedätetyksi..toki äijät sitä koittavat, mutta viisas ei päästä niitä niskan päälle =) onhan noita äijiäkin erillaisia nim: mielellään se "äijä" äijien parissa =)

• miehet..
        kunnes olen tullut kirjoitti:

katotaan muijasta onko se hyvä "jätkä" vai pelkkä perseennuoleskelija =) tyhmiähän me vedätetään, mutta kunnon muijia kohdellaan tasavertaisesti.

• MyNicki

Hyvä vain et roikkuu ja muille pöpöttää :)

• niska punasena

on mun mielestä ihan tarpeeksi, eivät ole puhumatta ujouttaan vaan pelkästään että verbaliikka puutuu ja pelkäävät munaavansa itsensä tai joutuvansa naurunalaisiksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4896
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2915
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2709
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2270
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1752
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1681
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1574
    Aihe