Neitsyt n ja kalat m

*hmmmm**

Ollaan oltu kauan yhdessä, mutta jotenkin tuntuu, että meillä ei synkkaa, ei alusta alkaenkaan, vaikka silloin alkuhuuma veikin meidät mennessään...
Mieheni on käsittämätön, hän on herkkä, mutta samalla en pääse hänestä perille, mitä hän loppujen lopuksi haluaa.
Olen realistisempi, ja en jaksa aina ymmärtää hänen keksintöjään ja yhtäkkisiä juttujaan ...haluaisin laittaa kapuloita rattaisiin.
Tunnetasolla ollaan ihan kuin eri maasta..ei ymmärretä toisiamme, puhutaan ihan eri asioista.
Ja silti vaan yhdessä ollaan....

11

2821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsytttt

      Oon just tavannu kalamiehen.. Vaikuttaa tosi kiinnostavalta kaikkine omituisuuksineen. Tuntuu jotenkin että osaa käsitellä mua JUST sillä tavalla mitä haluan.. Tuntuu löytävän aina oikeet sanat ja muutenkin lukevan mua aika helposti... Mut sit taas... On aika kiukkunen.. Kärsimätön...Mustasukkainen... Silti vastustamaton.. :-)

      • *hmmmm**

        oli meillä tosi upeeta, ihanaa. Oltiin kuin toisillemme luotu..
        Mutta sitten alkoi tulla eroavaisuuksia, oltiin kuin eri planeetalta. Kalat on jotenkin aina innokas ja tekevä, puurtaa kovasti, mutta tunne puoli minun kanssa ei oikein suju.
        Hänestä ei ota selvää. Mut ei ole mustasukkainen kylläkään, ja kaikinpuolin mukava, mutta onko se sitten tämä neitsyen täydellisyys joka tuo meille hankausta.
        Mies on vielä puheissaan niin käsittämätön, usein ei tiedä, mikä on totta ja mikä tarua.


      • minkäs teet
        *hmmmm** kirjoitti:

        oli meillä tosi upeeta, ihanaa. Oltiin kuin toisillemme luotu..
        Mutta sitten alkoi tulla eroavaisuuksia, oltiin kuin eri planeetalta. Kalat on jotenkin aina innokas ja tekevä, puurtaa kovasti, mutta tunne puoli minun kanssa ei oikein suju.
        Hänestä ei ota selvää. Mut ei ole mustasukkainen kylläkään, ja kaikinpuolin mukava, mutta onko se sitten tämä neitsyen täydellisyys joka tuo meille hankausta.
        Mies on vielä puheissaan niin käsittämätön, usein ei tiedä, mikä on totta ja mikä tarua.

        Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.


      • Ei toiminut
        minkäs teet kirjoitti:

        Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.

        Ei toiminut meillä. Kalani on kylmä ja negatiivinen.
        Yritin hyvää ja aina tuli kakkaa silmille tai kohteliasta v...uilua.


      • ap.
        Ei toiminut kirjoitti:

        Ei toiminut meillä. Kalani on kylmä ja negatiivinen.
        Yritin hyvää ja aina tuli kakkaa silmille tai kohteliasta v...uilua.

        kohteliasta vittuilua..munkin mies tekee sitä koko ajan, ei ole tunnetasolla ollenkaan samaa maata.
        Sellainen tasavertainen elämä tuntuu mahdottomalta. Empaattisuus puuttu kokonaan , toisen ymmrtäminen..


      • Sweetandsour

        Ootkohan sä törmänny mun exään? Itsekin olen neitsyt ja ex kalat..Sydäntä raastoi, mutta parempi näin. Luulisin.


      • kohtalotovereita
        minkäs teet kirjoitti:

        Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.

        me ollaan kans oltu vajaa 5vuotta,ja lapsikin on.Ollaan erottu monta kertaa,pettämisiä ei oo ollu.Mulla vaan menee yli ymmärryksen nuo iänikuset raivarit,ja kohtaukset...ihmeellisiä ne on nuo fisu-ukot...


      • ap.
        kohtalotovereita kirjoitti:

        me ollaan kans oltu vajaa 5vuotta,ja lapsikin on.Ollaan erottu monta kertaa,pettämisiä ei oo ollu.Mulla vaan menee yli ymmärryksen nuo iänikuset raivarit,ja kohtaukset...ihmeellisiä ne on nuo fisu-ukot...

        mutta kun on riittävän kauan yhdessä, jotenkin sitä vaan sitten kuitenkin ymmärtää toista, edes jollain lailla.
        Tuntuu, etään kala-mies ei jaksa neitsyen jatkuvaa huolehtimista, puhumista...ei kestä sitä. Minä neitsyenä oon sellainen, kalat haluaa tehdä kaiken omin päin, mikä on minusta ikävää. Tykkäisin niin yhdessä.
        Munkaan mies ei ole pettänyt, vaikka on ollut vaikeetakin.


    • nyt vähän tarkennusta.

      Itse olen kalat(n) ja miesystäväni on neitsyt. Olemme seurustelleet varsinaisesti muutamia kuukausia. Haluaisin nyt kovasti tietää, mikä kaloissa on niin "epämääräistä" ja kylmää vittuilua.. en ymmärrä nyt. Toivoisin jonkun selventävän hiukan asiaa. Olen huomannut ettei mieheni sano kaikkea ajattelemaansa ääneen (jos häntä jokin piirre minussa harmittaa tj.) mutta puhumalla selvitään :)

    • neitsytmarika

      Minulla ja kalat-miehellä oli vuosia sitten sellainen ihastumis-juttu; tapasimme harrakstuksen parissa ja meillä löytyi heti yhteinen sävel - tunsimme suurta vetoa toisiamme kohtaan: molemmilla hyvä mielikuvitus, kyky fantasioida, elää jossakin "arjen tuolla puolen"... Tämä puoli oli meillä hyvin samanlainen.

      Realisti-neitsyenä tämä kalat-mies oli minusta kuitenkin myös haihattelija ja "yliherkkä". Nämä syyt tekivät puolestaan sen, että en halunnut suhteen kehittyvän pidemmälle. Kalat-miehen herkkyys oli kyllä muuten vetoavaa; hän oli hyvä kuuntelija.

      Uskon, että neitsyt ja kalat ihastuvat helposti toisiinsa. Mutta vakavampi suhde voi olla hyvin hankala erilaisista luonteista johtuen.

      • ap.

        itse siihen herkkä-neitsyt katekoriaan, mutta kala-mieheni on myös hyvin herkkä. Joten kaks herkää herkistelee aina toisilleen ja ottaa toisistaan selvää, yliherkästi.
        Realistin tunnistan itsestäni, ja se lyö aina välillä rakoa suhteeseen, kun en jaksa uskoa mieheni suuriin unelmiin, jotka lyövät mielestäni yli.
        Saatan olla hänelle sopiva jarru, suhteen alussa hän totesi niin itsekin..hän poukkoulee ajatuksinneen sinne tänne. Mutta se on raskasta--


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe