Ollaan oltu kauan yhdessä, mutta jotenkin tuntuu, että meillä ei synkkaa, ei alusta alkaenkaan, vaikka silloin alkuhuuma veikin meidät mennessään...
Mieheni on käsittämätön, hän on herkkä, mutta samalla en pääse hänestä perille, mitä hän loppujen lopuksi haluaa.
Olen realistisempi, ja en jaksa aina ymmärtää hänen keksintöjään ja yhtäkkisiä juttujaan ...haluaisin laittaa kapuloita rattaisiin.
Tunnetasolla ollaan ihan kuin eri maasta..ei ymmärretä toisiamme, puhutaan ihan eri asioista.
Ja silti vaan yhdessä ollaan....
Neitsyt n ja kalat m
11
2880
Vastaukset
- neitsytttt
Oon just tavannu kalamiehen.. Vaikuttaa tosi kiinnostavalta kaikkine omituisuuksineen. Tuntuu jotenkin että osaa käsitellä mua JUST sillä tavalla mitä haluan.. Tuntuu löytävän aina oikeet sanat ja muutenkin lukevan mua aika helposti... Mut sit taas... On aika kiukkunen.. Kärsimätön...Mustasukkainen... Silti vastustamaton.. :-)
- *hmmmm**
oli meillä tosi upeeta, ihanaa. Oltiin kuin toisillemme luotu..
Mutta sitten alkoi tulla eroavaisuuksia, oltiin kuin eri planeetalta. Kalat on jotenkin aina innokas ja tekevä, puurtaa kovasti, mutta tunne puoli minun kanssa ei oikein suju.
Hänestä ei ota selvää. Mut ei ole mustasukkainen kylläkään, ja kaikinpuolin mukava, mutta onko se sitten tämä neitsyen täydellisyys joka tuo meille hankausta.
Mies on vielä puheissaan niin käsittämätön, usein ei tiedä, mikä on totta ja mikä tarua. - minkäs teet
*hmmmm** kirjoitti:
oli meillä tosi upeeta, ihanaa. Oltiin kuin toisillemme luotu..
Mutta sitten alkoi tulla eroavaisuuksia, oltiin kuin eri planeetalta. Kalat on jotenkin aina innokas ja tekevä, puurtaa kovasti, mutta tunne puoli minun kanssa ei oikein suju.
Hänestä ei ota selvää. Mut ei ole mustasukkainen kylläkään, ja kaikinpuolin mukava, mutta onko se sitten tämä neitsyen täydellisyys joka tuo meille hankausta.
Mies on vielä puheissaan niin käsittämätön, usein ei tiedä, mikä on totta ja mikä tarua.Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.
- Ei toiminut
minkäs teet kirjoitti:
Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.
Ei toiminut meillä. Kalani on kylmä ja negatiivinen.
Yritin hyvää ja aina tuli kakkaa silmille tai kohteliasta v...uilua. - ap.
Ei toiminut kirjoitti:
Ei toiminut meillä. Kalani on kylmä ja negatiivinen.
Yritin hyvää ja aina tuli kakkaa silmille tai kohteliasta v...uilua.kohteliasta vittuilua..munkin mies tekee sitä koko ajan, ei ole tunnetasolla ollenkaan samaa maata.
Sellainen tasavertainen elämä tuntuu mahdottomalta. Empaattisuus puuttu kokonaan , toisen ymmrtäminen.. - Sweetandsour
Ootkohan sä törmänny mun exään? Itsekin olen neitsyt ja ex kalat..Sydäntä raastoi, mutta parempi näin. Luulisin.
- kohtalotovereita
minkäs teet kirjoitti:
Olen ollut kalamiehen kanssa 4 vuotta.Erottukin on välillä ja palattu taa yhteen.Pettänyt on ja halunnut takaisin.Toinen puoli on aivan ihana ja toisaalta saa raivareita aivan tyhjästä.Pitää mykkäkouluja.Ja itsessä ei ole mitään vikaa koskaan.
me ollaan kans oltu vajaa 5vuotta,ja lapsikin on.Ollaan erottu monta kertaa,pettämisiä ei oo ollu.Mulla vaan menee yli ymmärryksen nuo iänikuset raivarit,ja kohtaukset...ihmeellisiä ne on nuo fisu-ukot...
- ap.
kohtalotovereita kirjoitti:
me ollaan kans oltu vajaa 5vuotta,ja lapsikin on.Ollaan erottu monta kertaa,pettämisiä ei oo ollu.Mulla vaan menee yli ymmärryksen nuo iänikuset raivarit,ja kohtaukset...ihmeellisiä ne on nuo fisu-ukot...
mutta kun on riittävän kauan yhdessä, jotenkin sitä vaan sitten kuitenkin ymmärtää toista, edes jollain lailla.
Tuntuu, etään kala-mies ei jaksa neitsyen jatkuvaa huolehtimista, puhumista...ei kestä sitä. Minä neitsyenä oon sellainen, kalat haluaa tehdä kaiken omin päin, mikä on minusta ikävää. Tykkäisin niin yhdessä.
Munkaan mies ei ole pettänyt, vaikka on ollut vaikeetakin.
- nyt vähän tarkennusta.
Itse olen kalat(n) ja miesystäväni on neitsyt. Olemme seurustelleet varsinaisesti muutamia kuukausia. Haluaisin nyt kovasti tietää, mikä kaloissa on niin "epämääräistä" ja kylmää vittuilua.. en ymmärrä nyt. Toivoisin jonkun selventävän hiukan asiaa. Olen huomannut ettei mieheni sano kaikkea ajattelemaansa ääneen (jos häntä jokin piirre minussa harmittaa tj.) mutta puhumalla selvitään :)
- neitsytmarika
Minulla ja kalat-miehellä oli vuosia sitten sellainen ihastumis-juttu; tapasimme harrakstuksen parissa ja meillä löytyi heti yhteinen sävel - tunsimme suurta vetoa toisiamme kohtaan: molemmilla hyvä mielikuvitus, kyky fantasioida, elää jossakin "arjen tuolla puolen"... Tämä puoli oli meillä hyvin samanlainen.
Realisti-neitsyenä tämä kalat-mies oli minusta kuitenkin myös haihattelija ja "yliherkkä". Nämä syyt tekivät puolestaan sen, että en halunnut suhteen kehittyvän pidemmälle. Kalat-miehen herkkyys oli kyllä muuten vetoavaa; hän oli hyvä kuuntelija.
Uskon, että neitsyt ja kalat ihastuvat helposti toisiinsa. Mutta vakavampi suhde voi olla hyvin hankala erilaisista luonteista johtuen.- ap.
itse siihen herkkä-neitsyt katekoriaan, mutta kala-mieheni on myös hyvin herkkä. Joten kaks herkää herkistelee aina toisilleen ja ottaa toisistaan selvää, yliherkästi.
Realistin tunnistan itsestäni, ja se lyö aina välillä rakoa suhteeseen, kun en jaksa uskoa mieheni suuriin unelmiin, jotka lyövät mielestäni yli.
Saatan olla hänelle sopiva jarru, suhteen alussa hän totesi niin itsekin..hän poukkoulee ajatuksinneen sinne tänne. Mutta se on raskasta--
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744