Zed varastaa saldoasi

165e meni taivaantuuliin

Olkaa ihmiset tarkkoina ja katsokaa lastenne/nuortenne ja omat puhelimenne. Jos näette viestejä 17... -alkuisista numeroista, teille voi olla käynyt kuten minulle. Tyttäreni oli tilannut kännykkäänsä pelin Zed:iltä jo huhtikuussa -06. Ikää oli silloin reilusti alle 10 vuotta. Hän liittyi tietämättään automaattisesti Club Zediin. Pelin hinta oli 5 e, mutta clubi-jäsenyys söi prepaid-liittymän saldoa 9 euroa joka kuukausi. Tyttö oli poistanut aina Zedin viestit, luullen niitä operaattorin viesteiksi. Viestit taas oli naamioitu mainoksiksi, joissa ei mainittu hintaa. Eli yksi viiden euron peli tuli maksamaan perheellemme 165 euroa. Huomasin asian viime kuussa, kun katsoin hänen kännykkäänsä tulleet peräkkäiset viestit. Niissä kerrottiin että club-Zed -jäsenyytesi on voimassa. Sen verran ihmettelin, että googlasin ja soitin Zediin. Tyrmistys oli melkoinen kun kuulin, että jäsenyys oli joka kuukausi syönyt prepaid-liittymän saldoa 9 euron edestä. Asia ei tullut ilmi, kun ostin puheaikaa tarjouskampanjoista yms, esim 30 eurolla kerralla. Varoitan teitä muita, katsokaa kännykkänne. Lähetin kuluttajanvalituslautakuntaan valituksen harhaanjohtavasta mainonnasta ja alaikäisen kanssa tehdystä sopimuksesta, joka ei ole pätevä. Liittymä on tyttäreni nimiin rekisteröity. Zedissä on palvelunumero, jossa ei oteta soittopyyntöjä, ei kerrota kenenkään henkilön nimeä, eikä edes Suomen toiminnan johtajan nimeä. Palautteet vain sähköpostitse. Lupasivat 3kk:n osuuden palauttaa, jos annan kirjallisen todistuksen, että jätän asian tähän. En todellakaan jätä. Googlaamalla "Zed huijaus" tai Zed kritiikki" löytyy paljon keskusteluketjuja... Ja televisiossa pyörii mainos, tilaa zedistä "sitä tai tätä"...liityt samalla Zed-clubiin. Tässä totuus siitä. Nykyinen hinta on 10 e/28 vrk. Näitä on muitakin, mutta Zedin markkinointi on ollut härskeintä.

36

13790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu

      samoin kävi myös itselleni ja kaverille ja ties kuinka monelle. kävi soittoääni kalliiksi...

    • Pooada

      Mulle tuli Zedin mainoksia joka viikko ja saldoa meni vaikka kuinka paljon. Kun oli lopussa, Zed pisti röyhkeän viestin tulemaan että ei tarpeeksi saldoa. Meni varmaan yli tonni, kun hoksasin todella myöhään. No zed on nyt poissa.

      • maksaja

        itse olen maksanut ensinmäisessä kuussa 10€ toisessa 10€ sitten yritin päästä siitä saakelin klubista pois ja sitten tuli 20€ lasku... niin mitenköhän siitä pääsee pois?


      • hymy mies
        maksaja kirjoitti:

        itse olen maksanut ensinmäisessä kuussa 10€ toisessa 10€ sitten yritin päästä siitä saakelin klubista pois ja sitten tuli 20€ lasku... niin mitenköhän siitä pääsee pois?

        lähetä sulje zedin numeroon


    • shimoviz

      Olen aikuinen mies ja menin itse samaan halpaan! Tilasin puhelimeeni soittoäänen ja painoin painiketta 'tilaa'... Nyt huomasin, että olen maksanut siitä ylimääräiset 111 euroa... Maksaisin vielä tietämättäni varmaan 10 vuoden päästäkin, ellen olisi lukenut paikallislehden yleisönosastoa, jossa valitettiin kyseisestä ongelmasta... No, nyt olen lähettänyt asiasta sähköpostia kuluttajavirastoon valittaen harhaanjohtavasta markkinoinnista... Jollei homma etene, niin täytyy kai palkata lakimies...

      • jeesboxduu

        Itse olen eräällä operaattorilla asiakaspalvelussa töissä, ja puheluita zedin/jamban ym firmojen takia riittää. Todellakin pitäisi saada ihmisten tietoon yleisesti tämä että osaisivat varoa. Paljon on ihmisiä jotka vain maksavat laskunsa eivätkä edes erittelyjä katso toiselta puolelta, sielläkin yleensä nämä turhat klubijäsenyyden laskut löytyvät vastaanotettujen tekstiviestien alta. Uskon että moni ja vielä moni suomalainen maksaa joka kuukausi tuon -9e kuussa turhaan tämän takia vuosia


    • kuluttaja101

      Tämä on siis todella törkeää. Olen jo pitkään katsellut näitä mainoksia, joissa ilmoitetaan mikroskooppisella tekstillä puoli sekuntia "lähettämällä tekstiviestin liityt siihen ja siihen klubiin", eihän kukaan noita kerkeä lukea... Onneksi löytyy myös rehellisiä saitteja, kuten http://www.mobiilitavaratalo.com joissa kaupanteko on laaki ja kauppa, ei mitään perkeleen "liity klubiin ja maksa loppuelämäsi".

      • alkuperäinen kirjoittaja

        Sain rahani takaisin. Kuluttajariitalautakuntaan vein jutun ja kaiken maksoivat. Ehdottivat, että korvaisivat kolmen kuukauden maksut ja antaisin kirjallisen ilmoituksen olevani asiasta hiljaa. En suostunut, vaan pyysin puolta maksamastani. Eivät suostuneet. Hehehehh. Kuluttajariitalautakuntaan kun vein asian, niin maksoivat kaiken. Tsadaa.


      • Jopz
        alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Sain rahani takaisin. Kuluttajariitalautakuntaan vein jutun ja kaiken maksoivat. Ehdottivat, että korvaisivat kolmen kuukauden maksut ja antaisin kirjallisen ilmoituksen olevani asiasta hiljaa. En suostunut, vaan pyysin puolta maksamastani. Eivät suostuneet. Hehehehh. Kuluttajariitalautakuntaan kun vein asian, niin maksoivat kaiken. Tsadaa.

        Tää keskustelu olis hyvä pitää etusivun topikeissa


    • Myöskin huijatuksi tullut

      Minulle kävi aivan sama juttu! Eikö näitä huijareita saa millään järjestykseen?? Onko tuo todella laillista toimintaa? Voiko ZEDin toiminnasta tehdä rikosilmoituksen??

      • alkup...

        Hei. Turun sanomissa joku kyseli näistä ja kuluttajaneuvoja käski viedä asian eteenpäin. Kuluttajariitalautakunta on oikea osoite. Sinne vaan.


    • p3na

      Itsellenikin on käynyt vastaavia tilanteita. Erilaiset tilaukset johtavat aina siihen että liityt johonkin klubiin ja se maksaa paljon rahaa kuukaudessa tai viikossa. Itse kun minulle tuli tälläinen soitin suoraa yhtiöön ja vaadin sen välitöntä poistamista. Tämä on täysin sikamaista ja sitä on hyvin vaikea saada poistetuksi puhelimesta.

      • Myös huijattu

        Sama juttu täällä. Enkä olisi huomannut mahdotonta laskua muutoin, kun eräs kuukausi en soittanut puhelimellani ollenkaan ja siitä huolimatta sain yli sadan euron laskun. Kun tutkin laskuani, löysin ainoan laskutettavan sisältöpalvelujen kohdalta. Kun kysyin Telefinlandilta, mitä tämä palvelu pitää sisällään, siellä ei tiedetty!! Eli operaattori ei tiennyt mistä laskuttaa. Omituista.

        Antoi kyllä "vinkkejä" että voi olla jotain ZED tai semmoisia...

        Olen nyt tehnyt kaikkiin mahdollisiin ko.firmoihin estopyynnöt, saa nähdä loppuuko turhat laskut. Mutta aion myös viedä tämän kuluttajariitalautakuntaan. Kiitos ohjeesta.


    • gvkfjg

      LUKEKAA OHJEET TAI LAITTAKAA LAPSILLENNE TILAUS OHJEET!!

      • Tsed

        TILAUSOHJEET ON YHDYSSANA. EIKÄ TARVII HUUTAA!!!!!


      • Zedilta
        Tsed kirjoitti:

        TILAUSOHJEET ON YHDYSSANA. EIKÄ TARVII HUUTAA!!!!!

        Lukekaa ohjeet. Esimerkiksi täältä:

        kestotilausten ongelmat
        http://www.mapel.fi/kestotilausten_ongelmat/

        Lasten tekemä ostos tai sopimus ei voi olla juridisesti pätevä, jos rahasumma on suuri tai jos tilausten kesto on niin pitkä, että lapsi ei voi hahmottaa sopimuksen seurauksia. Zed on saanut Saksassa jo langettava tuomio tästä.

        Maanantaina, 30. lokakuuta 2006

        AG Dusseldorf, Tuomio 02.08.2006 – 52 C 17756/05

        Yrittäjän, joka haluaa myydä soittoääniä ala-ikäisille, on hoidettava,

        että hän saa huoltajilta luvan ennen kuin

        sopimus astuu voimaan. Periaatteessa ei

        voi olettaa, että huoltaja, joka on antanut

        alaikäisille lupaa käyttää kännykkää, on myös

        antanut luvan tilata soittoäänien kestotilauksia.

        Montag, 30. Oktober 2006
        AG Düsseldorf, Urteil vom 02.08.2006 - 52 C 17756/05
        Das AG Düsseldorf hat mit Urteil vom 02.08.2006 (Az.: 52 C 17756/05) den Klingeltonanbieter ZED verurteilt, die durch diesen bereits eingezogenen Entgelte für ein Klingelton-Abonnement an eine Minderjährige zurückzuerstatten.
        ---------

        Luemme täsmällisesti ohjeet.


      • Minä maksan isänä viulut...
        Tsed kirjoitti:

        TILAUSOHJEET ON YHDYSSANA. EIKÄ TARVII HUUTAA!!!!!

        On todella ihmeellinen tilausformaatti -> asia vaan kuluttajasuojaan ja homma kuriin.
        Kertyy meinaan kohtuullinen summa rahaa ennenkuin vanhemmat hoksaa koko bluffin.


      • why?
        Minä maksan isänä viulut... kirjoitti:

        On todella ihmeellinen tilausformaatti -> asia vaan kuluttajasuojaan ja homma kuriin.
        Kertyy meinaan kohtuullinen summa rahaa ennenkuin vanhemmat hoksaa koko bluffin.

        kaikkien kannattaa käyä tuolta: http://www.zed.fi/faq.asp#
        estämässä zedin käyttö, jos yhtään epäilee että näin voisi käydä niin kuin näillä edellisillä(että tulee mielettömät laskut) itse kävin heti estämässä kun luin tämän keskustelun.
        zedin clubin jäsen maksut ovat täysin kohtuuttomia ja kun niistä moni ei edes tiedä mitään. itse havahduin vasta nyt, en edes tiennyt ennen tälläisistä kuukausimaksuista, vaikkei mitää tilaisikaan.
        olen itse tilannut jonkun soittoäänen monta vuotta sitten. hirvittää kun en ole mitään tiennyt tästä, voi olla aika paljon rahaa mennyt ihan turhaan.


      • kusetettu
        why? kirjoitti:

        kaikkien kannattaa käyä tuolta: http://www.zed.fi/faq.asp#
        estämässä zedin käyttö, jos yhtään epäilee että näin voisi käydä niin kuin näillä edellisillä(että tulee mielettömät laskut) itse kävin heti estämässä kun luin tämän keskustelun.
        zedin clubin jäsen maksut ovat täysin kohtuuttomia ja kun niistä moni ei edes tiedä mitään. itse havahduin vasta nyt, en edes tiennyt ennen tälläisistä kuukausimaksuista, vaikkei mitää tilaisikaan.
        olen itse tilannut jonkun soittoäänen monta vuotta sitten. hirvittää kun en ole mitään tiennyt tästä, voi olla aika paljon rahaa mennyt ihan turhaan.

        aloin ihmetteleen mun puhelin laskujen suuruutta. tilasin erittelyn ja huomasin et palvelutextareita 8 kpl 26 euroo. Mitä vittua!!! Muistaakseni liityin club zediin n.3 vuotta sitten. sama koskee tätä 173017 numeroa käyttävää firmaa. Viekää asia ihmeessä eteenpäin.. Laitan mielellään nimeni addressiin.


      • jejee
        kusetettu kirjoitti:

        aloin ihmetteleen mun puhelin laskujen suuruutta. tilasin erittelyn ja huomasin et palvelutextareita 8 kpl 26 euroo. Mitä vittua!!! Muistaakseni liityin club zediin n.3 vuotta sitten. sama koskee tätä 173017 numeroa käyttävää firmaa. Viekää asia ihmeessä eteenpäin.. Laitan mielellään nimeni addressiin.

        Sama homma JAMBALLA, vituttaa suoraan sanoen.


      • Sallumo
        jejee kirjoitti:

        Sama homma JAMBALLA, vituttaa suoraan sanoen.

        Minulla kävi tuo sama itselläni joskus -06 kesällä kun tilasin soittoäänen telvisiosta tulevasta mainoksesta! Isällä sitten meni hermo kun rupesi katsomaan laskujen summia! Siiän sitten yritit lähetellä monta kertaa viestejä jotta pystyisit poistumaan ''Club Zedistä''. No meillä se ei töpsinyt vaan soitettiin liittymälle ja he käskivät siellä vaihtamaan puhelinnumeroa ja siitä se sitten alkoi... puhelinnumeron vaihto, sen jälkeen en ole numeroani mihkään ns. rahanvienti palveluun laittanut! Jotenka olkaa varuillanne, ja kuunnelkaa ohjeenne kunnolla!


      • koko hommaan
        Sallumo kirjoitti:

        Minulla kävi tuo sama itselläni joskus -06 kesällä kun tilasin soittoäänen telvisiosta tulevasta mainoksesta! Isällä sitten meni hermo kun rupesi katsomaan laskujen summia! Siiän sitten yritit lähetellä monta kertaa viestejä jotta pystyisit poistumaan ''Club Zedistä''. No meillä se ei töpsinyt vaan soitettiin liittymälle ja he käskivät siellä vaihtamaan puhelinnumeroa ja siitä se sitten alkoi... puhelinnumeron vaihto, sen jälkeen en ole numeroani mihkään ns. rahanvienti palveluun laittanut! Jotenka olkaa varuillanne, ja kuunnelkaa ohjeenne kunnolla!

        on vaan todettava, että paljo helpommalla ja halvemmalla pääsee kun lataat netistä jonku kappaleen ja siirrät sen esim bluetoothilla tai datakaapelilla puhelimeen. ja eikä maksa mitään :D

        Ja zed ja yms puljut voisi lopettaa kokonaan


    • SamojaHavaintoja

      Nyt Zedillä on menossa käytäntö, jossa tilaamalla yhden (1) usein TV:ssä sun muualla mainostetun soittoäänen, tilaatkin itsellesi 19 egellä krediittejä biisien ostamiseen. Ei peruutusoikeutta. Ihme kusetusyhtiö. Vastuuseen tuollaiset!

      • Nyt hymyilyttää

        Samaa tarinaa, kun suuremmalla osalla kirjoittajista eli tilasin televisiomainoksen perusteella yhden soittoäänen ja liityinkin huomaamattani samalla kerhoon. Itku melkein tuli, kun lueskelin näitä kohtalotovereiden viestejä, mutta päätin kuitenkin yrittää ja soitin asiakaspalveluun p.020316400. Kerroin asiani eli vaadin kaikki huomaamattani maksamani rahoja takaisin. Pienen väännön jälkeen ja kysymykseni "Tämä ei sitten onnistu näin, vai?" asiakaspalvelija lupasi hyvittää tililleni kaikki muut maksut paitsi liittymismaksun (12€). Jännityksellä odotan, onnistuiko tämä tosiaan näin helposti.. Pidän ajantasalla!


      • alkuperäinen aloittaja
        Nyt hymyilyttää kirjoitti:

        Samaa tarinaa, kun suuremmalla osalla kirjoittajista eli tilasin televisiomainoksen perusteella yhden soittoäänen ja liityinkin huomaamattani samalla kerhoon. Itku melkein tuli, kun lueskelin näitä kohtalotovereiden viestejä, mutta päätin kuitenkin yrittää ja soitin asiakaspalveluun p.020316400. Kerroin asiani eli vaadin kaikki huomaamattani maksamani rahoja takaisin. Pienen väännön jälkeen ja kysymykseni "Tämä ei sitten onnistu näin, vai?" asiakaspalvelija lupasi hyvittää tililleni kaikki muut maksut paitsi liittymismaksun (12€). Jännityksellä odotan, onnistuiko tämä tosiaan näin helposti.. Pidän ajantasalla!

        Hei,
        en muistanut kirjoittaa tähän, että sain vielä moraalisaarnan Zed:in ihmiseltä puhelimessa. Tämä nainen kuittaili minulle puhelimessa, että ettenkö valvo lapseni kännykänkäyttöä, että tämä on mun oma vika. Kyllä veti raivon valtaan.


    • Aguel

      Virheellistä ja harhaanjohtavaa !
      IHMISET OLETTE VAAN NIIN TYHMIÄ, että
      ette katso mihin osallistutte ja sitoudutte !

    • Nanshii

      Mut voikohan vaihtaa numeroa, meneekö se sillä pois.. nimittäin minulle on käynyt niin. mutsi tietää siitä ja ajateltiin vaihtaa numeroa.. en tiedä toimiiko se mutta se nähdään :] ;

      • kännykkä23

        Ihmettelin myös tyttäreni laskussa palveluviestejä? Tyttö kans ihmetteli ja sanoi, ettei ole mitään viestejä lähetellyt. Sitten kerran puhelin taas piippasi ja tytär sanoi, että taas näitä mainoksia tulee. Katsoin viestin, tai niitähän tuli aina kaksi kerralla, toinen Jamban ja toinen se.. mikälie.. Kuitenkin. Aloin tutkimaan laskuja.. Ja ällistyin.. Tyttären laskussa oli jokakuukausi palveluviestejä noin 16€ edestä. Eli jokainen TULLUT viesti maksoi 2€ !!!! Miten tämä on mahdollista??? Kirjoitin välittömästi "jambaan" tekstiviestin "lopeta"... Siihen loppui. Pari kuukautta onneksi vain maksoin. Tytär oli joskus keväällä vastannut johonkin mainosviestiin, ja se siitä.

        Eihän tuollaisen toiminnan luulisi mitenkään olevan mahdollista/laillista, hehän voisivat lähettää vaikka jokapäivä viestinsä.


      • Rizqu
        kännykkä23 kirjoitti:

        Ihmettelin myös tyttäreni laskussa palveluviestejä? Tyttö kans ihmetteli ja sanoi, ettei ole mitään viestejä lähetellyt. Sitten kerran puhelin taas piippasi ja tytär sanoi, että taas näitä mainoksia tulee. Katsoin viestin, tai niitähän tuli aina kaksi kerralla, toinen Jamban ja toinen se.. mikälie.. Kuitenkin. Aloin tutkimaan laskuja.. Ja ällistyin.. Tyttären laskussa oli jokakuukausi palveluviestejä noin 16€ edestä. Eli jokainen TULLUT viesti maksoi 2€ !!!! Miten tämä on mahdollista??? Kirjoitin välittömästi "jambaan" tekstiviestin "lopeta"... Siihen loppui. Pari kuukautta onneksi vain maksoin. Tytär oli joskus keväällä vastannut johonkin mainosviestiin, ja se siitä.

        Eihän tuollaisen toiminnan luulisi mitenkään olevan mahdollista/laillista, hehän voisivat lähettää vaikka jokapäivä viestinsä.

        Zedin mainoksessa sanotaan että kun tilaa jotain, sitoutuu automaattisesti Zed clubiin. Sinänsä laillista mutta nykyyään tämä on aika yleistä. KATSOKAA IHMISET MIHIN SITOUDUTTE :)


    • zedittäjä

      totta mulle kävi samanlaisesti

      • .....

        Mä en ole tilannut yhtään mitään! Ja mulle tulee 4 viestiä putkeen ja viimeisesä lukee "Kiitos tilauksestasi!" palvelu maksaa 12e kuukaudessa (vveloitetaan puhelinlaskussa) Ja lähetin saldoon vietin niin siitä oli velotettu 12e!!! MITÄÄN EN OLE TILANNUT EN EDES TIENYT KOKO PALVELUSTA ENNEN NOITA VIESTEJÄ! ENKÄ MITÄÄN RUPEA MAKSAMAAN! Laitoin asiasta sähköpostia jos ei vastata tai laskua peruuteta niin laitan asian kuluttaja-asiamiehelle... TÖRKEETÄ HUIJAUSTA, KUN MITÄÄN EI OLE EDES TILANNUT!


      • idiootit
        ..... kirjoitti:

        Mä en ole tilannut yhtään mitään! Ja mulle tulee 4 viestiä putkeen ja viimeisesä lukee "Kiitos tilauksestasi!" palvelu maksaa 12e kuukaudessa (vveloitetaan puhelinlaskussa) Ja lähetin saldoon vietin niin siitä oli velotettu 12e!!! MITÄÄN EN OLE TILANNUT EN EDES TIENYT KOKO PALVELUSTA ENNEN NOITA VIESTEJÄ! ENKÄ MITÄÄN RUPEA MAKSAMAAN! Laitoin asiasta sähköpostia jos ei vastata tai laskua peruuteta niin laitan asian kuluttaja-asiamiehelle... TÖRKEETÄ HUIJAUSTA, KUN MITÄÄN EI OLE EDES TILANNUT!

        tyhmyydestä sakotetaan..


      • jykä käteinen
        idiootit kirjoitti:

        tyhmyydestä sakotetaan..

        luettuani ja ymmärrettyäni että suomessa tyhmiä riittää joka lähtöön voin vain kiittää WinCapitaa ja Zed:iä hyvistä nauruista.

        Vahingonilo on paras ilo.

        onko kellään vinkkejä antaa kuinka Jamban tilaus lopetetaan kun sen maksullinen asiakaspalvelu ei vastaa ja oon jo puolvuotta yrittäny lopettaa tilausta??


      • amirauu
        jykä käteinen kirjoitti:

        luettuani ja ymmärrettyäni että suomessa tyhmiä riittää joka lähtöön voin vain kiittää WinCapitaa ja Zed:iä hyvistä nauruista.

        Vahingonilo on paras ilo.

        onko kellään vinkkejä antaa kuinka Jamban tilaus lopetetaan kun sen maksullinen asiakaspalvelu ei vastaa ja oon jo puolvuotta yrittäny lopettaa tilausta??

        estot puhelimeen?


    • amirau

      mulla itelläni joskus kun olin jollakin 4lk niin tilasin soittoäänen sieltä mitä en koskaan saanut sittein liityin club zediin ja kuuluin siihen clubiin jopati 2 vuotta kun äiti huomas sen ja laitto estot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe