Hotmail

jumissa

Onko kellään tietoa miksi Hotmail jumittaa. Ei pääse meseen, ei omaille sivuille, ei koko hotmailiin. Olen yrittänyt nyt tunnin verran.
Olisikohan sellaista mahdollisuutta, että oma sähkoposti (hotmail) siirtäisi automaattisesti viestit myös toisen palvelimen ylläpitämään sähköpostiin???

13

3319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJÖÖÖ

      Jumittaa täälläkin. Taitaa olla jotain päivityksiä menossa, tai vastaavaa...
      Ei ole toiminut klo 6.30 jälkeen!!

      • dääääm

        nyt vasta nää luin, oon kanssa tapellut aamun hotmailin kanssa ja äsken menin onneton poistamaan koko ohjelman koneelta ... aattelin asentaa sen uudestaan MUTTA EIHÄN SITÄ PÄÄSE EES TEKEEN !!!! onneks nyt huomasin ett muillakin sama ongelma,,,ootellaan =)


      • käyttäjä
        dääääm kirjoitti:

        nyt vasta nää luin, oon kanssa tapellut aamun hotmailin kanssa ja äsken menin onneton poistamaan koko ohjelman koneelta ... aattelin asentaa sen uudestaan MUTTA EIHÄN SITÄ PÄÄSE EES TEKEEN !!!! onneks nyt huomasin ett muillakin sama ongelma,,,ootellaan =)

        Harmi kun ei ole edes tiedotetta etusivulla, pääsen siihen asti, en pidemmälle, olisi sähköpostia ollut ihan "pakko" päästä lukemaan. Harmillinen juttu, mutta ymmärrettävästi ihan pakollinen, jos vaikka jotain päivityksiä menossa, miksi ei niitäkin tehdä yön aikaan. luulisi teknikan antavan myöden siihen tänä päivänä jo ;(


      • tein
        dääääm kirjoitti:

        nyt vasta nää luin, oon kanssa tapellut aamun hotmailin kanssa ja äsken menin onneton poistamaan koko ohjelman koneelta ... aattelin asentaa sen uudestaan MUTTA EIHÄN SITÄ PÄÄSE EES TEKEEN !!!! onneks nyt huomasin ett muillakin sama ongelma,,,ootellaan =)

        saman... :(

        Mutta aamulla kun olin porukoilla käymässä, niin siellä mese ja muut toimi ihan moiteettomasti. Miten voi olla kyse päivityksistä, jos ei joka puolella ole sitten samanlaista häiriötä??
        Mulla tuli jossain tuolla ilmoitus, että tcp-yhteys on poikki. Mitä se sitten tarkoittaakaan??


    • justii

      titääköhän kukaan miten kauvan toi on poikki?

      • kukaan.

        tietävän. Lemmikkit.netin keskustelupalstalla ihmettelyä samaisesta aiheesta..


      • eitoimi
        kukaan. kirjoitti:

        tietävän. Lemmikkit.netin keskustelupalstalla ihmettelyä samaisesta aiheesta..

        joo eipä toimi täälläkään, aamusta asti ollu ongelmaa...


      • Porilainen=(
        eitoimi kirjoitti:

        joo eipä toimi täälläkään, aamusta asti ollu ongelmaa...

        eipä täälläkään toimi ja on takkuillut jo vähän pidemään aikaakin. Todella ärsyttävää. Täytyis saada vietstejä sieltä mutta ei voi kun ei toimi. Kyllähän ne sais puhelimenkin kautta mutta kun se yhteys maksaa sen verta paljon nii en viitti.


    • ^^^

      Joo ei toiminu tääläkään koko päivänä..mut kaverilla toimii eri kaupungissa..että kivat sille

      • ,,,

        minkäs firman laajakaistoja teillä. jostain kuulin että tämä kyseinen ongelma koskisi vain soneran verkkoja ettei pääse meseen, msn.com jumissa eikä näyttänyt menevän mikkisoftankaan sivuille...


      • CPTU

        Eipäs toimi meikälläkään eikä tunnu siltä että saisivat sitä kuntoon tämän päivän aikana mikä on todella ärsyttävää kun on nuo huuto.net:tiin laittaman tavarat päättyneet ja pitäisi ihmisille päästä tilitietojani laittamaan. GRRRR.


      • CPTU
        ,,, kirjoitti:

        minkäs firman laajakaistoja teillä. jostain kuulin että tämä kyseinen ongelma koskisi vain soneran verkkoja ettei pääse meseen, msn.com jumissa eikä näyttänyt menevän mikkisoftankaan sivuille...

        No niin, tämä kyseinen asia voi hyvin johtuakkin avin Sonerasta. Itse käytän kyseistä laajakaista liittymää ja kokemukseni ei aina ole ollut paras, mutta olipa syy mikä tahansa nyt näkyisi Hotmail toimivan taas.


      • samperi73
        CPTU kirjoitti:

        Eipäs toimi meikälläkään eikä tunnu siltä että saisivat sitä kuntoon tämän päivän aikana mikä on todella ärsyttävää kun on nuo huuto.net:tiin laittaman tavarat päättyneet ja pitäisi ihmisille päästä tilitietojani laittamaan. GRRRR.

        http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2007/09/P_1.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe