Elikkä onko muille Pregnyliä käyttäneille tullut päivän päästä pistosta todella kovaa pahoinvointia joka jatkuu ja jatkuu?
Kuuluko sivuvaikutuksiin?
Viime kerralla kun pistin Pregnylin ei tullut tälläisiä oireita. Vasta muutaman viikon päästä pregnylistä raskaus aiheutti oireita(joka olikin KU)Ja nyt tällästä et oksennan joka aamu ihan reippaasti. Pregnylin pistin 3.9 eli vasta muutama päivä sitten. =(
Pahaolo Pregnylistä???
14
2637
Vastaukset
- d=)
Heissan pitkästä aikaa Jaki!
Muistatko vielä tuolta ellejen puolelta? Ajattelin piipahtaa kysymässä mitä sinulle kuuluu ja miten kesä meni rankkojen kokemusten jälkeen? Keväällä sun ja Krissen tapahtumat oli niin hurjia ja rankkoja; ensin annettin vahvasti toivoa ja kaiken piti olla hyvin, vaan yhtäkkiä matto repäistiin karusti jalkojen alta. Oletko jo toipunut? Kesä varmaan teki hyvää, kun hetki taukoa hoidoista. Olen monesti miettinyt mitä sulle, Katalle, Nyytille ja Nasupille kuuluu. Toivottavasti hyvää. Kertoilehan siis kuulumisia, maailman vahvin nalle!
Niin ja tuohon kysymykseesi, kaivoin Pharmacan; siellä ei mainita mitään haittavaikutusten kohdalla pahoin voinnista. Olethan ihan varma, ettet ollut raskaana ennen lääkkeen ottamista? Mahataudiltakaan tuo ei oikein kuulosta. Tiettyhän kaikilla on yksilöllisiä nuo oireet..
Oikein iso tsemppirutistus syksylle, sydämestäni toivon plussauutisia Sinulle ja muillekin tietenkin. Käyn välillä kurkkimassa täällä ja elleissä kuulumisianne, ettehän pistä pahaksenne..
terkuin =)- Jaki karhu
Ihanaa et törmäsin vanhaan tuttuun!!!! =)
Kiitos kysymästä :) Nyt jo tuntuu paremmalle,kun viellä kesäkuussa. Mulle tuli pienoinen masentuneisuuden puuska melko pian sen kouhdunulkoisen myötä ja olin tosi maassa.
Kesä teki kuitenkin oikeen hyvää kaikinpuolin ja tauko oli tarpeen. Nyt aroin mielin odotellaan mitä testi parin viikon päästä näyttää.
Tää on nyt meidän viimenen kerta tällä kaavalla puregon pregnyl pupuilu...
Tämän jälkeen on sitten lekurin kanssa meetingin,jossa jutellaan koeputkihedelmöityksestä ja kaikesta siihen liittyvästä.Siis mikäli ei nyt onnista.
Mutta miten sulla menee?? =) Elleissä en ole enään löytänyt keskutelua jossa olisi vanhat tutut kasassa. Toki uudetkin tutut kelpaa,mutta ois kiva kuulla kuulumisia koko koplalta ;0)
Oireista en mäkään löytänyt pregnylin mukana tulleesta ohjeesta tälläisiä oireita kuuluvaksi.Raskaana en ole,en ainakaan ultran mukaan ja menkatkin on tuleet Ku:n jälkeen kuin nakutettu.Sitä ennen oli tosi epäsäännöllistä.
Mietin sitäkin et oisko mahdollista et kroppa jo tunnistaa hcg-hormoonin ja reagoi siihen "vanhan muistin" mukaan??
Mut tosi mukavaa oli,kun kirjottelit :DDDD Halaan sua! - d=)
Jaki karhu kirjoitti:
Ihanaa et törmäsin vanhaan tuttuun!!!! =)
Kiitos kysymästä :) Nyt jo tuntuu paremmalle,kun viellä kesäkuussa. Mulle tuli pienoinen masentuneisuuden puuska melko pian sen kouhdunulkoisen myötä ja olin tosi maassa.
Kesä teki kuitenkin oikeen hyvää kaikinpuolin ja tauko oli tarpeen. Nyt aroin mielin odotellaan mitä testi parin viikon päästä näyttää.
Tää on nyt meidän viimenen kerta tällä kaavalla puregon pregnyl pupuilu...
Tämän jälkeen on sitten lekurin kanssa meetingin,jossa jutellaan koeputkihedelmöityksestä ja kaikesta siihen liittyvästä.Siis mikäli ei nyt onnista.
Mutta miten sulla menee?? =) Elleissä en ole enään löytänyt keskutelua jossa olisi vanhat tutut kasassa. Toki uudetkin tutut kelpaa,mutta ois kiva kuulla kuulumisia koko koplalta ;0)
Oireista en mäkään löytänyt pregnylin mukana tulleesta ohjeesta tälläisiä oireita kuuluvaksi.Raskaana en ole,en ainakaan ultran mukaan ja menkatkin on tuleet Ku:n jälkeen kuin nakutettu.Sitä ennen oli tosi epäsäännöllistä.
Mietin sitäkin et oisko mahdollista et kroppa jo tunnistaa hcg-hormoonin ja reagoi siihen "vanhan muistin" mukaan??
Mut tosi mukavaa oli,kun kirjottelit :DDDD Halaan sua!Moikka!
Kuulostat hyvinvoivalta taas, ihanaa kuulla. En yhtään ihmettele, että koit jonkinlaisen masennusjakson tai aallon pohjan kaiken sen stressin ja ikävien juttujen jälkeen. Onneksi sateen jälkeen useimmiten paistaa aina aurinko! ;)
Sulla on sitten menkat säännöllistynyt sen ku:n seurauksena. Ei siis pahaa ilman, että jotain hyvääkin! Toivon sydämestäni teille plussaa, kestävää sellaista!
Siitä pahoinvoinnista vielä, etkö oksennellut sinäkin reilusti raskaana ollessasi? Jospa kroppasi on herkistynyt reagoimaan hcg:lle? Kuulostaisi järkeen käyvältä.
Kiitos kysymästä, mulla menee, ainakin toistaiseksi, oikein hyvin. Meidän Petteri kasvaa, näkyy jo ulospäinkin. Eilen jäin kiinni töissä, olin ajatellut pitää vielä salassa kunnes huomaavat. Pomo vahingossa sanoi kokouksessa, että älä sinä sitten ota sitä influenssarokotusta. Kummasti kaikki sitten hölmistyneenä katsoi mua ja kerrottavahan se sitten oli.
Viime kevättä tai oikeastaan koko vuotta lapsettomuusrumban aikaan kun mietin nyt, niin voin vaan todeta, että olin kyllä aika alamaissa ja alavireinen koko ajan. Milloin enemmän, milloin vähemmän. Ystäviäkään en juuri jaksanut tapailla. Onneksi mies piti pääni pinnalla kun kaiken rankoimpia hetkiä elettiin. Nyt asiat pikkuhiljaa palaa entiselleen, kaikki ei ehkä koskaan.
Lapsettomuus on rankka asia, kun omalle kohdalle sattuu. Sen tietää vain kun joutuu itse rämpimään siinä suossa. Hoidot olisi paljon helpompaa kestää, jos tietäisi varmasti, että joskus onnistuus. Epävarmuus on ehkä pahinta. Ja kyllä se pelon jättää jatkoonkin siitä, jos kaikki ei menekään hyvin.. Voin vain kiittää sinua ja muita pakkasakkoja tuesta, joka auttoi jaksamaan. Mieletöntä, että tuntemattomat tutut voi tulla niin korvaamattomiksi. Ihan kuin olisi aina tunnettukin! ;)
Pidän peukkuja teille, varpaatkin on pystyssä! Jos kuulet muista, kerro oikein paljon terkkuja, lämmöllä ajattelen. Välillä tosin kurkin itsekin, näkyisikö vanhaa koplaa!
=) - Jaki karhu
d=) kirjoitti:
Moikka!
Kuulostat hyvinvoivalta taas, ihanaa kuulla. En yhtään ihmettele, että koit jonkinlaisen masennusjakson tai aallon pohjan kaiken sen stressin ja ikävien juttujen jälkeen. Onneksi sateen jälkeen useimmiten paistaa aina aurinko! ;)
Sulla on sitten menkat säännöllistynyt sen ku:n seurauksena. Ei siis pahaa ilman, että jotain hyvääkin! Toivon sydämestäni teille plussaa, kestävää sellaista!
Siitä pahoinvoinnista vielä, etkö oksennellut sinäkin reilusti raskaana ollessasi? Jospa kroppasi on herkistynyt reagoimaan hcg:lle? Kuulostaisi järkeen käyvältä.
Kiitos kysymästä, mulla menee, ainakin toistaiseksi, oikein hyvin. Meidän Petteri kasvaa, näkyy jo ulospäinkin. Eilen jäin kiinni töissä, olin ajatellut pitää vielä salassa kunnes huomaavat. Pomo vahingossa sanoi kokouksessa, että älä sinä sitten ota sitä influenssarokotusta. Kummasti kaikki sitten hölmistyneenä katsoi mua ja kerrottavahan se sitten oli.
Viime kevättä tai oikeastaan koko vuotta lapsettomuusrumban aikaan kun mietin nyt, niin voin vaan todeta, että olin kyllä aika alamaissa ja alavireinen koko ajan. Milloin enemmän, milloin vähemmän. Ystäviäkään en juuri jaksanut tapailla. Onneksi mies piti pääni pinnalla kun kaiken rankoimpia hetkiä elettiin. Nyt asiat pikkuhiljaa palaa entiselleen, kaikki ei ehkä koskaan.
Lapsettomuus on rankka asia, kun omalle kohdalle sattuu. Sen tietää vain kun joutuu itse rämpimään siinä suossa. Hoidot olisi paljon helpompaa kestää, jos tietäisi varmasti, että joskus onnistuus. Epävarmuus on ehkä pahinta. Ja kyllä se pelon jättää jatkoonkin siitä, jos kaikki ei menekään hyvin.. Voin vain kiittää sinua ja muita pakkasakkoja tuesta, joka auttoi jaksamaan. Mieletöntä, että tuntemattomat tutut voi tulla niin korvaamattomiksi. Ihan kuin olisi aina tunnettukin! ;)
Pidän peukkuja teille, varpaatkin on pystyssä! Jos kuulet muista, kerro oikein paljon terkkuja, lämmöllä ajattelen. Välillä tosin kurkin itsekin, näkyisikö vanhaa koplaa!
=)että vastaamiseen meni näin kauan aikaa :( En ole netissä taas ollut muutamaan päivään.
Joo,menkat säännöllistyi eli kyllä jotain hyvääkin siis tapahtui :)
Masennus oli kyllä ahdistavaa. Itkua pärskyttelin milloin mistäkin,kun ajattelin et miltä se nyt tuntuis olla raskaana. Mutta aika pian taas nousin sieltä syvältä.
Tilanne meni niin kun se meni ja vaikka se satuttaakin ja aika ajoin nousee mieleen,niin tulevaa päin :)
Oksentelin tosi rankasti sen ajan mitä raskaana ehdin olla ja alusta asti melkeempä :/
Ilmeisesti mun kroppa reagoi hcg-hormoonin suonissa virratessa erittäinkin nopeasti ja herkästi.
Ihanaa et teillä Petteri voi hyvin ja kasvaa. Eikö olekin ihanaa nähdä pyöristyvä massu ja ultrassa oma pikkuinen ? =D Olen niin iloinen teidän onnesta :)Kovasti sitä yritittekin ja onneksi yritys palkittiin toivotulla tavalla.
Sellasia ne pomot on! Vahingossa lipsauttavat,vaikka onneksi toi oli kuitenkin vaan iloinen lipsautus ;)
Mulla meinaa nyt olla se vaihe päällä,kun välttelen seuraa ja ystäviä.Eli jokin jännitystila päällä,eikä jaksa oikeen keskittyä toisten asioihin silleen kun yleensä.Ja toisaalta tuntuu ettei haluais kauheesti kavereidenkaan kanssa puhua vaan omista asioista,koska heitä voi loukata jos olen vaan tuomassa kokoajan omaa tunnemyräkkää esiin.
Ja samalla saatan keskittyneenä itseeni loukata heitä liian vähäisellä huomioimisella. Vaikka täytyy sanoa,että mun ystävät ymmärtää tosi hyvin ja sanoo usein et pää pystyyn! Ja olen monesti pyytänyt heitä sanomaankin jotain tai vaikka potkasemaan peffalle,jos liikaa alan jauhaa omassa itsessäni. =)
Helposti käy tälläsessä tilanteessa,kun on nyt vaikka just lapsettomuus prosessi käynnissä,että on niin upoksissa koko siihen prosessiin et ei ole kovin seurallinenkaan.Ehkä siinä on justiinsa voimavarojen ehtymisestä ja rajallisuudesta kysymys.
Kiitän peukuista ja varpaista! =))) Ja terkkuja minulta kaikille vanhoille tutuille,jotka sattuu lukemaan tätäkin kirjoitusta.
Oikeen kivaa syksyä =) sulle ja puolisollesi ja tietysti Petterille :)
- *Ninni*
Mulle tuli pahoinvointia pregnyl-piikin jälkeen, oksensin seuraavana päivänä kolmesti ennen inssiä. Kyselin klinikan hoitsuilta, ett onks se ok, niitä lähinnä huvitti. Totesivat ystävällisesti, ett mulle tulee varmaan aika rankka raskaus, jos nyt jo voin pahoin yhdestä piikistä. Eli pregnylissä on samoja raskaushormoneja (en tiedä sen tarkemmin) jotka voi herkille aiheuttaa pahoinvointia. Pahoinvointini meni kyllä ohikin nopeasti, se oli vain sen pistoksen jälkeisen päivän.
- Jaki karhu
Hyvä tietää ja kiitos valaisusta :) Mulla kesti pahaaoloa 3 päivää,mutta nyt olo on helpottunut. Rinnat on kyllä niin kipeet,että paidan hipaisu pukiessa tai riisuessa sattuu kamalasti :(
Nyt vaan jään jännittämään miten käy! - -Krisse-
Jaki karhu kirjoitti:
Hyvä tietää ja kiitos valaisusta :) Mulla kesti pahaaoloa 3 päivää,mutta nyt olo on helpottunut. Rinnat on kyllä niin kipeet,että paidan hipaisu pukiessa tai riisuessa sattuu kamalasti :(
Nyt vaan jään jännittämään miten käy!HEIPPA VANHAT YSTÄVÄISET Jaki Karhu ja =)!! Alkoi oikein hymyilyttää täällä koneen ääressä kun huomasin että löysin teidät!!
=) Ihana kuulla että sulla ja masuasukilla kaikki hyvin, aivan mahtavaa!
Maailman vahvin karhu: Voi kun niin kovasti toivon että nyt tästä hoidosta teillä tärppäisi!!! Peukut täällä jo pystyssä teille!
Pitkästä aikaa vierailin tällä palstalla, ihan vaan katsoakseni löytyykö sinusta Jaki Karhu mitään kuulumisia ja ilokseni löysinkin sinut ja =) myös! Mahtavaa!
Minä olen viettänyt aivan ihanan ja rentouttavan kesäloman, minulla 2 kiertoa heti keskenmenon jälkeen oli normaaleja (Wau!) ja lääkärikin oli toiveikas että voisimme onnistua vaikkapa luomunakin tai inssillä! No, viime kierto oli sitten taas "vinksallaan", joten nyt laastarit taas käytössä ja pas parin viikon päästä JOS (ja iso jos!) meidän ainokainen, pitkälle viljelty alkio selviää sulatuksesta (mahikset 50/50). Eli henkisesti olen jo valmistautunut uuteen punktiorumbaan.
Minä myös JakiKarhun tapaan välillä olen ollut vähän alamaissa, ja toki suru tulee aina välillä pintaan (varsinkin kun ystävät ilmoittelevat raskausuutisistaan). Keskenmenon myötä taas huomasin, miten ihanan empaattisia ja tärkeitä ystäviä minulla on ympärilläni, niille olen monasti jutellut näistä jutuista avoimesti. Ja vaikka jotkut ystävistäni on tosi eri tilanteissa (on lapsia) niin he osaavat silti tukea tosi "oikein". Mikä on kyllä todella ihanaa huomata, ne on niitä tosiystäviä!
Mutta siis perusvire nyt on aika positiivinen, kyllä tämä tästä sitten jollakin tavalla järjestyy!!
Jonkin verran olen kirjoitellut ellien ivf/pas/icsi- ketjussa, eli tervetuloa myös sinne! Tai sitten mulle voi mailailla: [email protected]
Iso virtuaalihalaus teille,
Krisseltä - Jaki karhu
-Krisse- kirjoitti:
HEIPPA VANHAT YSTÄVÄISET Jaki Karhu ja =)!! Alkoi oikein hymyilyttää täällä koneen ääressä kun huomasin että löysin teidät!!
=) Ihana kuulla että sulla ja masuasukilla kaikki hyvin, aivan mahtavaa!
Maailman vahvin karhu: Voi kun niin kovasti toivon että nyt tästä hoidosta teillä tärppäisi!!! Peukut täällä jo pystyssä teille!
Pitkästä aikaa vierailin tällä palstalla, ihan vaan katsoakseni löytyykö sinusta Jaki Karhu mitään kuulumisia ja ilokseni löysinkin sinut ja =) myös! Mahtavaa!
Minä olen viettänyt aivan ihanan ja rentouttavan kesäloman, minulla 2 kiertoa heti keskenmenon jälkeen oli normaaleja (Wau!) ja lääkärikin oli toiveikas että voisimme onnistua vaikkapa luomunakin tai inssillä! No, viime kierto oli sitten taas "vinksallaan", joten nyt laastarit taas käytössä ja pas parin viikon päästä JOS (ja iso jos!) meidän ainokainen, pitkälle viljelty alkio selviää sulatuksesta (mahikset 50/50). Eli henkisesti olen jo valmistautunut uuteen punktiorumbaan.
Minä myös JakiKarhun tapaan välillä olen ollut vähän alamaissa, ja toki suru tulee aina välillä pintaan (varsinkin kun ystävät ilmoittelevat raskausuutisistaan). Keskenmenon myötä taas huomasin, miten ihanan empaattisia ja tärkeitä ystäviä minulla on ympärilläni, niille olen monasti jutellut näistä jutuista avoimesti. Ja vaikka jotkut ystävistäni on tosi eri tilanteissa (on lapsia) niin he osaavat silti tukea tosi "oikein". Mikä on kyllä todella ihanaa huomata, ne on niitä tosiystäviä!
Mutta siis perusvire nyt on aika positiivinen, kyllä tämä tästä sitten jollakin tavalla järjestyy!!
Jonkin verran olen kirjoitellut ellien ivf/pas/icsi- ketjussa, eli tervetuloa myös sinne! Tai sitten mulle voi mailailla: [email protected]
Iso virtuaalihalaus teille,
KrisseltäMahtavaa,että tuttuja tulee vastaan täällä!!!
Kiva lukea,että perusvire on positiivinen. Se auttaa kummasti jaksamaan ne surun kuohahdukset,joita varmaan meille kaikille tulee aika ajoin.
Nyt vaan toivotaan,että alkio on vahvaa tekoa ja selviää sulatuksesta.
Kiitos peukuista! Nosta pottuvarpaatkin ;)Toivossa on pakko koittaa elää.Mutta jos ei nyt tosiaan natsaa,niin sitten Felicitakseen ja koeputki kehiin.
Kaikki mahdolliset kokeillaan. :)
Hienoa,että sullakin on ystäviä joille voit olla omaitsesi ja puhua asioista avoimesti.Ymmärtävät ihmiset on korvaamaton taustatuki jaksamiselle.
Että on meitä ainakin hienoilla ystävillä "siunattu" :0)
Pidän sulle peukkuja pottuvarpaita pystyssä :))
Käydäähän kurkkimassa palstalla välillä kuulumisia? - Nyyti 1
Jaki karhu kirjoitti:
Mahtavaa,että tuttuja tulee vastaan täällä!!!
Kiva lukea,että perusvire on positiivinen. Se auttaa kummasti jaksamaan ne surun kuohahdukset,joita varmaan meille kaikille tulee aika ajoin.
Nyt vaan toivotaan,että alkio on vahvaa tekoa ja selviää sulatuksesta.
Kiitos peukuista! Nosta pottuvarpaatkin ;)Toivossa on pakko koittaa elää.Mutta jos ei nyt tosiaan natsaa,niin sitten Felicitakseen ja koeputki kehiin.
Kaikki mahdolliset kokeillaan. :)
Hienoa,että sullakin on ystäviä joille voit olla omaitsesi ja puhua asioista avoimesti.Ymmärtävät ihmiset on korvaamaton taustatuki jaksamiselle.
Että on meitä ainakin hienoilla ystävillä "siunattu" :0)
Pidän sulle peukkuja pottuvarpaita pystyssä :))
Käydäähän kurkkimassa palstalla välillä kuulumisia?Moikka!
Miten tälle palstalle pitkästä aikaa eksyinkin, ja täällähän olikin tuttuja! Elleissä olen käynyt välillä teitä etsimässä ja Krissen kuulumisia lukenutkin. Kiva kuulla, että =):lla on kaikki kunnossa!! Ja hienoa, että Krisse ja Jaki olette saaneet voimia kerättyä kesän aikana! Teidän vaiheet keväällä ja alkukesällä oli kyllä tosi raskaita. Nyt on teidän vuoronne, paljon onnea matkaan!!!! Mulle kuuluu hyvää, puoliväli tuli tänään täyteen ja nyt vihdoin uskaltaa tämän onnen jo uskoa todeksi.. Aika vaikeata se on ollut lapsettomuuteen liittyvien pettymysten jälkeen! Verenvuotoakin oli yht 5 kertaa, se oli joka kerta yhtä järkyttävää.
Pitäisikö vielä jatkaa kirjoittelua Elleissä? - Jaki karhu
Nyyti 1 kirjoitti:
Moikka!
Miten tälle palstalle pitkästä aikaa eksyinkin, ja täällähän olikin tuttuja! Elleissä olen käynyt välillä teitä etsimässä ja Krissen kuulumisia lukenutkin. Kiva kuulla, että =):lla on kaikki kunnossa!! Ja hienoa, että Krisse ja Jaki olette saaneet voimia kerättyä kesän aikana! Teidän vaiheet keväällä ja alkukesällä oli kyllä tosi raskaita. Nyt on teidän vuoronne, paljon onnea matkaan!!!! Mulle kuuluu hyvää, puoliväli tuli tänään täyteen ja nyt vihdoin uskaltaa tämän onnen jo uskoa todeksi.. Aika vaikeata se on ollut lapsettomuuteen liittyvien pettymysten jälkeen! Verenvuotoakin oli yht 5 kertaa, se oli joka kerta yhtä järkyttävää.
Pitäisikö vielä jatkaa kirjoittelua Elleissä?Moikka! Kiva kun löysit meidät täältä =)
Ihanaa lukea sulle ja masuasukkaalle kuuluuvan hyvää :D
Kyllä kevät otti aika koville ja kesälläkin olen tirautellut jokusen kerran. Ja varmaan tirauttelen joskus myöhemminkin..
Elleissä olis kiva käydä kirjottelemassa kuulumisia. :DD Pitäskö jatkaa samasta ketjusta vai laittaa uudella nimellä?Samasta ketjusta ainakin muutkin osais etsiä. - d=)
Jaki karhu kirjoitti:
Moikka! Kiva kun löysit meidät täältä =)
Ihanaa lukea sulle ja masuasukkaalle kuuluuvan hyvää :D
Kyllä kevät otti aika koville ja kesälläkin olen tirautellut jokusen kerran. Ja varmaan tirauttelen joskus myöhemminkin..
Elleissä olis kiva käydä kirjottelemassa kuulumisia. :DD Pitäskö jatkaa samasta ketjusta vai laittaa uudella nimellä?Samasta ketjusta ainakin muutkin osais etsiä.Heissan!
Onpas ihanaa törmätä Krisseen ja Nyytiinkin! Olen teitä ja Kataa myöskin paljon viime viikkoina ajatellut. Ihan kyynelsilmin luin kirjoituksianne. Niin samoja tunteita käytte läpi. Olette kyllä mahdottoman vahvoja ihmisiä. Joillekin nämä suot on laitettu rämmittäviksi, eikä siinä auta muu kuin nostella jalkojaan, vaikka kuinka upottaa. Lopulta suo kuitenkin päättyy, useimmiten onnellisesti! Jaksamista se kaikki kuitenkin kysyy ja paljon. Peukut ja varpaat on pystyssä Jakin lisäksi myös sinulle Krisse!
Nyyti, onpas kiva kuulla että teilläkin tulokkkaan kanssa menee kivasti. Ne vuodot oli kyllä piinaavia, seurailin kuulumisianne Elleistä. Onneksi kaikki näyttää olevan parhain päin! Niin ja onnittelut puolivälin ylittämisestä! Perässä tullaan toivottavasti puolivälipyykin yli reilun viikon kuluttua. Huomenna päästään Petteriä katsomaan rakenneultraan. Jännittää aikalailla..
Terkkuja oikein paljon kaikille. Kurkin elleihin, jos vaikka teihin törmään!
Jakille ja Krisselle vielä bd bd bd
=)
- Jaki karhu
Ne inhat menkat sitten alkoi tänään ja nyt on kyllä pahamieli päällä :(
Eli sitten vaan aikaa varaamaan koeputkihoitoihin.
Serkun vaimo sai eilen illalla tyttö vauvan,mutta valitettavasti sekään ei nyt piristä :/- -Krisse-
Jaki karhu, pahoittelut negasta!! Tulin nyt vasta kurkkaamaan tänne, en tiedä luetko tätä ketjua enää mutta kuitenkin.
Halauksia ja voimia sinulle kovasti lähetän, kovin paljon en näillä palstoilla enää pyöri, joten mieluusti saa laittaa spostia kuulumisistasi: [email protected] !
Tsemppiä kovasti syksyyn!
Krisse - =)
-Krisse- kirjoitti:
Jaki karhu, pahoittelut negasta!! Tulin nyt vasta kurkkaamaan tänne, en tiedä luetko tätä ketjua enää mutta kuitenkin.
Halauksia ja voimia sinulle kovasti lähetän, kovin paljon en näillä palstoilla enää pyöri, joten mieluusti saa laittaa spostia kuulumisistasi: [email protected] !
Tsemppiä kovasti syksyyn!
Krissekäytte kurkkimassa täällä?
Olis kiva tietää mitä teille Nyyti, JakiKarhu, Krisse77, Kata ja muut vanhat palstailijat kuuluu. Mihin on elämä kuljettanut viime vuosina..
Terkkuja, =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1182661Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811462- 481189
- 781107
- 45976
- 59973
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En171941