nyt pätkii ja pahasti

kruusi

netti on toiminut tähän asti ongelmitta, mutta nyt tänä aamuna se on katkeilut vähän väliä. modeemista sammuu kaapeli ja netti sivut ei aukene. teenkö vikailmoituksen vai hajosiko koneesta joku osa?

4

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • giga-antti

tarkista ennen vikailmoitusta että antenni kaapeli on toimiva ja että pistoke on oikein päin seinässä. sillä jos operaattori toteaa tämän virheen niin lasku tulee perässä se on saletti.

• kruusi

minun on hyvin vaikea vaihtaa kaapelia kun on näitä jatkokappaleita niin paljon. keskellä kaapelia on yksi reititin josta erkanee kaapelit kolmeen huoneeseen ja sitä ei voida vaihtaa ilman talonyhtiön lupaa. jos pistoke on seinässä väärin päin niin eihän se vika silloin minun ole vaan talonyhtiön kun ovat asennus vaiheessa laittaneet sen väärin. mistä muuten tietää että se on väärinpäin?

• luigi
        kruusi kirjoitti:

minun on hyvin vaikea vaihtaa kaapelia kun on näitä jatkokappaleita niin paljon. keskellä kaapelia on yksi reititin josta erkanee kaapelit kolmeen huoneeseen ja sitä ei voida vaihtaa ilman talonyhtiön lupaa. jos pistoke on seinässä väärin päin niin eihän se vika silloin minun ole vaan talonyhtiön kun ovat asennus vaiheessa laittaneet sen väärin. mistä muuten tietää että se on väärinpäin?

olen kovin ymmällään sinun reitittemestäsi. toivotaan että talonyhtiö vaihtaa sen sillä ei keskellä kaapelia saa olla mitään mikä jakaa tai estää kaapeli singnaalin tulon modeemiin.

sen jälkeen kun talontyhtiö on poistanut reitittimen ja tarkistanut että onko pistoke väärinpäin niin käy sitten netti sivuilla
        http://f-secure.fi

• kruusi
        luigi kirjoitti:

olen kovin ymmällään sinun reitittemestäsi. toivotaan että talonyhtiö vaihtaa sen sillä ei keskellä kaapelia saa olla mitään mikä jakaa tai estää kaapeli singnaalin tulon modeemiin.

sen jälkeen kun talontyhtiö on poistanut reitittimen ja tarkistanut että onko pistoke väärinpäin niin käy sitten netti sivuilla
        http://f-secure.fi

talonyhtiön osakas tulee käymään iltapäivällä ja tarkistamaan asian. jos en kerran saa käyttää reititntä niin millä konstilla jaan kaapelit sitten eri huoneisiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      3611
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1608
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      26
      1327
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1023
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      1003
    7. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      991
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      83
      942
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      97
      854
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      775
    Aihe