Haluaisin tietää millaiseen kajakkiin mahtuu/on helpointa ottaa saksanpaimenkoira mukaan? Täytyykö ostaa kaksipaikkainen ja laittaa koira toiseen paikkaan vai mitä asiasta enemmin tietävät ehdotatte?
Koira kajakkiin?
3
4932
Vastaukset
- ttyr
kerran melontareissulla tuli meloja sanalle millä oli kajakin etukannella kauppakori kuormaliinoilla kiinni ja piski siellä.Mutta ei taida noin ison koiran perse mahtua sellaiseen
- melojatartar
Tai inkkari.
Eipä juuri ole muita vaihtoehtoja.
Ja kannattaa kouluttaa koira sitten kanssa pysymään paikoillaan,ettei esim rantoja melottaessa loikkaakkin sorsan perään ja kaada koko peliä!
Kiinni kun sitä ei saa laittaa,koska kajakin kaatuessa voi koira hukkua,jäätyään siihen kiinni.
Pelastusliivit sille kyllä kannattaa hankkia.
Ja ihan ensin totuttaa eläin veteen viemällä sitä vesille vaikkapa veneessä.
Olen nähnyt kyydittävän koiraa kajakissa ja se ihan selvästi pelkäsi ja oli onnettoman näköinen,korvat pitkin päätä ja kyyristeli täristen. Ja omistaja vielä kehtasi väittää,että se vaan innoissaan tärisee...- Rautakana
Mulla on yksikkö ja kääpiösnautseria oon siinä kuljettanu etuakossa, mutta isompi koira tarvii kyllä isomman aukon. Kaksikkoon varmaan mahtuisi...se vain ei välttämättä ole kovin helppo paatti käsitellä yksin jos on hankalampi keli. Inkkarissa koira olisi helpommin hallittavissa, mutta siihenkin mieluummin kaksi melojaa. Kyllähän inkkaria tietenkin pystyy yksinkin melomaan ja onhan niitä sooloinkkareitakin. Mutta tuo koiran alukseen ja vesillä oloon totuttaminen on kyllä tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463