Koira kajakkiin?

tahtoo koiran mukaan

Haluaisin tietää millaiseen kajakkiin mahtuu/on helpointa ottaa saksanpaimenkoira mukaan? Täytyykö ostaa kaksipaikkainen ja laittaa koira toiseen paikkaan vai mitä asiasta enemmin tietävät ehdotatte?

3

4837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttyr

kerran melontareissulla tuli meloja sanalle millä oli kajakin etukannella kauppakori kuormaliinoilla kiinni ja piski siellä.Mutta ei taida noin ison koiran perse mahtua sellaiseen

• melojatartar

Tai inkkari.
      Eipä juuri ole muita vaihtoehtoja.
      Ja kannattaa kouluttaa koira sitten kanssa pysymään paikoillaan,ettei esim rantoja melottaessa loikkaakkin sorsan perään ja kaada koko peliä!
      Kiinni kun sitä ei saa laittaa,koska kajakin kaatuessa voi koira hukkua,jäätyään siihen kiinni.
      Pelastusliivit sille kyllä kannattaa hankkia.
      Ja ihan ensin totuttaa eläin veteen viemällä sitä vesille vaikkapa veneessä.
      Olen nähnyt kyydittävän koiraa kajakissa ja se ihan selvästi pelkäsi ja oli onnettoman näköinen,korvat pitkin päätä ja kyyristeli täristen. Ja omistaja vielä kehtasi väittää,että se vaan innoissaan tärisee...

• Rautakana

Mulla on yksikkö ja kääpiösnautseria oon siinä kuljettanu etuakossa, mutta isompi koira tarvii kyllä isomman aukon. Kaksikkoon varmaan mahtuisi...se vain ei välttämättä ole kovin helppo paatti käsitellä yksin jos on hankalampi keli. Inkkarissa koira olisi helpommin hallittavissa, mutta siihenkin mieluummin kaksi melojaa. Kyllähän inkkaria tietenkin pystyy yksinkin melomaan ja onhan niitä sooloinkkareitakin. Mutta tuo koiran alukseen ja vesillä oloon totuttaminen on kyllä tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3770
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3562
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      97
      3388
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      58
      2789
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2616
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      51
      1448
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1132
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1128
    Aihe