Ex:stä kaveri?

..vai nou?

haluaisin kaurismiehestä kaverin. olin rakastunut häneen vuosia ja hänkin minuun, tai niin ainakin sanoi. mitenkäs nyt, kun kaikki tuo on ollutta ja mennyttä, eikä mies oikein lämpene ystävyyden hieromiselle?

onko kaurilla tapana käntää entisille selkänsä, vai onkohan ystävyys vielä mahdollista?

14

1651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kysymys

      normaalisti käyttäytyvästä ihmisestä, niin kerran ystävä on aina ystävä eli ystävyys- ja avunantosopimusta ainakaan minä en ole sanonut irti, kun kantapäät on pantu parisuhteessa vastakkain.
      Mihinkäs lojaalius katoaisi?
      En suostuisi edes uuteen suhteeseen kenenkään kanssa, joka ei hyväksyisi myös menneisyyttäni henkilöineen.

    • kaurisMIES

      Meikäkauris ainakin on mallia kaikki tai ei mitään. Eli jos en saa haluamaani ihmistä kokonaan itselleni, niin ei minua siinä tapauksessa kiinnosta myöskään kyseisen henkilön ystävyys.

      Olitteko siis oikein pariskunta vai rakastitteko toisianne ilman että olitte kuitenkaan koskaan varsinaisesti yhdessä?

      • "skorpion"

        myös sanoo että paras kun existä pysyy erossa kokonaan. Turha pitää jotain ystävyyttä, kun se on ihan turhaa. Ystävät ystävinä ja exät entisenä.


      • noin
        "skorpion" kirjoitti:

        myös sanoo että paras kun existä pysyy erossa kokonaan. Turha pitää jotain ystävyyttä, kun se on ihan turhaa. Ystävät ystävinä ja exät entisenä.

        toimivat helppojen ratkaisujen miehet ja naiset.


      • kaurismiehen kanssa

        kanssa samaa mieltä, kaikki tai ei mitään, eikä sivubisneksiä, näissä mietteissä on myös kaurisnainen, hankala tyyppi.


      • pari..

        ...ajotus oli aina väärä. välillä molemmat seurusteli tahoillaan, välillä tapailtiin toisiamme, välillä ei jne... itseasiassa olin pitkään siinä käsityksessä, että suhde olis vaan kaveruutta tyyliin "friends with benefits". pirun sotkunen vyyhti...

        -alkup.kirj.


      • 12345
        pari.. kirjoitti:

        ...ajotus oli aina väärä. välillä molemmat seurusteli tahoillaan, välillä tapailtiin toisiamme, välillä ei jne... itseasiassa olin pitkään siinä käsityksessä, että suhde olis vaan kaveruutta tyyliin "friends with benefits". pirun sotkunen vyyhti...

        -alkup.kirj.

        eiköhän se sun vastaus ole jo tossa sun omassa tekstissä "ei ikinä pari ajotus oli aina väärä" ja "friends with benefits". oiskohan teillä kuitenkin vielä jotain kesken, eikä kyse vois kuitenkaa olla vaan kaveruudesta?


      • alkup.kirj.
        12345 kirjoitti:

        eiköhän se sun vastaus ole jo tossa sun omassa tekstissä "ei ikinä pari ajotus oli aina väärä" ja "friends with benefits". oiskohan teillä kuitenkin vielä jotain kesken, eikä kyse vois kuitenkaa olla vaan kaveruudesta?

        touché... ;)


    • Kaurislyyli

      Olen kaveri niiden exien kanssa, joiden kanssa suhteen loppu meni asiallisesti eikä esim. suhde kaatunut esim. epärehellisyyteen tai pettämiseen. Tosin tuttava olisi ehkä kuvaavampi sana. Ystävät ovat sitten erikseen ja jotain enemmän.

      Jos exä käyttäytyi sikamaisesti tai valheteli ym. en halua kuulla koko ihmisestä sen koomin.

      • onnistuuko..

        Kokemukseni mukaan kaurismies on hyvin luotettava.

        Mutta jos häntä kohdellaan huonosti tai suhde on loppunut rumasti tms. voin kuvitella, ettei hänen ystävyyttään kannata haikailla.

        Hänellä ei ole ns. toleranssia, vaan pysyttelee mielummin erossa vaikeista tapauksista.

        ..huvittavaa sinänsä, sillä usein nämä vaikeudet juuri johtuvat osaksi hänen vaikeasta luonteestaan.

        Itse olen saanut säilyttää ystävyyden ex-kaurismieheni kanssa. Olen aina kohdellut häntä parhaimman mukaan, enkä koskaan loukannut, palautteet olen aina antanut asiallisesti.

        Kaurismiehessä on sitä jotakin, mikä on säilyttämisen arvoista.


      • paljon riippuu

        varmasti myös siitä, miten pitkästä suhteesta on ollut kysymys.
        Rakkaussuhteet eivät yleensä ala ystävyyden seurauksena.
        Suhteen alkuajan rakastuneisuuden tunne saattaa kehittyä rakkaudeksi ja parhaissa tapauksissa myös parin väliseksi ystävyydeksi.
        Olen tullut tällaisessa suhteessa lopulta petetyksi, mutta siitä huolimatta halusin säilyttää ystävyyden entisen mieheni kanssa. Ratkaisuun eivät ole vaikuttaneet lapset, koska niitä meillä ei syntynyt.
        Vaikka mies minut pettikin, ne monet hyvät ominaisuudet, joihin hänessä aikanaan ihastuin, eivät ole hänestä minnekään hävinneet.

        Ystävyyden ylläpitämisessä vaaditaan tietysti luonnetta ja tilanteittentajua myös mieheni uudelta puolisolta, mutta sitähän hänellä riittää koska on myös kauris.


    • voin

      että kun homma on loppu, niin se on minun osalta loppu. Piste. Ilman itkua ja hampaiden kiristelyä. On noita parempia puoliskoja muutama ollut - olen jättänyt ja minut on jätetty ja pari kertaa on exä jopa tullut jotain vielä hakemaan - niin ei - loppu mikä loppu.

      • KaurisMiäs

        Kyllä se vaan on niin minunkin osaltani, että exiin en yhteyksiä pidä muutakuin äärimmäisen pakon edessä. En halua tietää heistä mitään enkä kertoa heille itsestäni mitään.

        Viime erostani on nyt kulunut jo pitkäaika, mutta en vieläkään edes tervehdi exää, jos vaikka sattumalta törmätään. Syytä tähän en tiedä, mutta tämmöinen mä nyt vaan olen.


    • hepe88

      Olen kaksos nainen ja erosin poikaystävästäni syyskuussa joka oli kauris kerkesimme olla puoli vuotta yhdessä..Eron jälkeen exäni kysyi minulta että voimmeko olla kavereita..Minä sanoin että tottakai...Ja nyt meillä on hyvin mennyt ihan kaveri linjalla...

      Joten luulempa että tuo ongelma mikä sinulla on exäsi kanssa niin ei ole kauristen mikään yleinen ongelma...Mutta voihan olla että kun olitte monta vuotta yhdessä niin se on aina jommalle kummalle osapuolelle vaikeampaa hyväksyä se asia (ero) ja näin ollen on vaikea
      olla enää ihmisen kanssa edes kaveri!!!!!!Mutta ehkä ajan kanssa sekin onnistuu :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe