TULEHAN NEUVOS

särensintti

perjantai, lauantai ja sunnuntai tänne Kuopion satamaan KALARYSSÄYKSEEN jakamaan ilmaisia kainuulaisia kalakukkoja. Suomussalmen eukot, akkiä leipomaan kainuulaisia kalakukkoja. Vaihtoehto näille savolaisille tekeleille.

14

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistu ei

kainuun vesistä on kalakukko-koon kalat loppuneet tyystin, kerrottiin jopa telkussa.

• vasta Maanantaina, torilla tavataan kello 13.00. Tällä kertaa, jäävät kukot saamatta, mutta toivossa on jälleen hyvää elää, "Neuvos"

• sinä neuvos

ala tehdä niitä sukuhaastateluja kuin myös kirjoittamaan sitä kirjaasi, kuten lupasit.

Olisi kiva, jos pysyisit pois tältä palstalta vaikkapa seuraavat viisi vuotta.

• sinä neuvos kirjoitti:

ala tehdä niitä sukuhaastateluja kuin myös kirjoittamaan sitä kirjaasi, kuten lupasit.

Olisi kiva, jos pysyisit pois tältä palstalta vaikkapa seuraavat viisi vuotta.

pohja työt valmiiksi hyvin ja sitten aloittaa, mitään kiirettä ei ole, "Neuvos"

• mualiman napa:lla

Minäpä tulen neuvosta katsomaan. Saapiko tulla ihan jututtamaan? Siis 10. 9. 2007 klo 13.00 mualiman navalla.

• jokamies121
        mualiman napa:lla kirjoitti:

Minäpä tulen neuvosta katsomaan. Saapiko tulla ihan jututtamaan? Siis 10. 9. 2007 klo 13.00 mualiman navalla.

Kaikki savolaiset vain Neuvosta tervehtimään.

• sitten lie...
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Neuvos ei jouva vastailemaan, tämä nykyajan kiire on jo tartunut minuunkin niin etten etes ota tälle palstalle kovin kantaa, voikaahan nyt hyvin ja hyvää Vappua, Helluntaita ja tulevaa Juhannustakin, "neuvos" ukki vuosi mallia 2007.

Juttelin eilen neuvoksen kans
        Kirjoittanut: NIPSU-NEITI 29.8.2007 klo 13.24

Kyse oli S-marketin maksusitoumusasiakkaista, jonka jutun aikoinaan aloitin.
        Asiaan on tulossa muutos-tiedoksi niille, jotka sitä tarvitsevat.
        Neuvos itse oli ollut yhteydessä SOK:n johtajaan, joka oli asiaa ensin hämmästellyt ja sitten luvannut puuttua asiaan.
        Yksinkertaistettuna-kunhan byrokratia selviää, niin asiasta tulee ilmoitus ja sitoumukset sen jälkeen kelpaavat S-marketiin.
        Neuvos kun on(kuten tiedätte)kiireinen mies, pyysi minua ystävällisesti tästä asiasta informoimaan kuntalaisia.Johon minä yhtä ystävällisesti lupauduin.
        Tässä tulos-tapanani kun on pitää lupaukset.

Pitää ensin tehdä
        Kirjoittanut: rantaneuvos1 6.9.2007 klo 19.26

sen Neuvoksen kiireen kanssa...

• sitten lie... kirjoitti:

Neuvos ei jouva vastailemaan, tämä nykyajan kiire on jo tartunut minuunkin niin etten etes ota tälle palstalle kovin kantaa, voikaahan nyt hyvin ja hyvää Vappua, Helluntaita ja tulevaa Juhannustakin, "neuvos" ukki vuosi mallia 2007.

Neuvos itse oli ollut yhteydessä SOK:n johtajaan, joka oli asiaa ensin hämmästellyt ja sitten luvannut puuttua asiaan.
        Yksinkertaistettuna-kunhan byrokratia selviää, niin asiasta tulee ilmoitus ja sitoumukset sen jälkeen kelpaavat S-marketiin.
        Neuvos kun on(kuten tiedätte)kiireinen mies, pyysi minua ystävällisesti tästä asiasta informoimaan kuntalaisia.Johon minä yhtä ystävällisesti lupauduin.

Pitää ensin tehdä

mutta joutua pitää, "Neuvos"

• jokamies121 kirjoitti:

Kaikki savolaiset vain Neuvosta tervehtimään.

tervehtimään neuvosta, Kuopion torilla, Neuvos näyttelee torilla 13 alkaen, "Neuvos"

• mualiman napa:lla kirjoitti:

katsomaan, läheltä kaakoo, tervetuloa koko orkesteri, "Rantaneuvos"

• farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

tervehtimään neuvosta, Kuopion torilla, Neuvos näyttelee torilla 13 alkaen, "Neuvos"

näyttelet.

• vankun
        farth11 kirjoitti:

näyttelet.

en kerro?

• farth11 kirjoitti:

näyttelet.

niin itse näet livenä
        neuvoksen, Kuopion torilla näyttelemässä 9.9.2007 kello 13.00 "Neuvos"

• sitten lie... kirjoitti:

Pitää ensin tehdä

tuleville suunnitelmille se on kuin ne olisi jo puoliksi tehtynä, vaikka olisi kuin kiire hyväänsä, joutua pitää, ikäni ei anna enää yhtään anteeksi ne on nyt tehtävä ja kuka ne tekisi jos en minä, "Neuvos"
        "Rantaneuvos ei ole mikään sohvaperuna "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe