Keskustelua aiheesta.
Miltä kuulostaa yhden käden taputus?
Zen
7
798
Vastaukset
- Zelda J.
Tyhjältä.
- Do.Orochi
Syntyi, kun minua läimäistiin naamaan.
- Sive Lee
Do.Orochi kirjoitti:
Syntyi, kun minua läimäistiin naamaan.
Siitä ei itsessään tule paljoa ääntä, mutta outoa kyllä suustasi tulee.
- Zelda J
Sive Lee kirjoitti:
Siitä ei itsessään tule paljoa ääntä, mutta outoa kyllä suustasi tulee.
Liittyyks tää yhden käden zeni siihen Chu-Chihin yhden sormen zeniin, kyl siitäkin varmaan ääntä lähti, samasta lähteestä. Joo nyt mä tajusin,yhtä ja samaa.
- Aina Valpas
Zelda J kirjoitti:
Liittyyks tää yhden käden zeni siihen Chu-Chihin yhden sormen zeniin, kyl siitäkin varmaan ääntä lähti, samasta lähteestä. Joo nyt mä tajusin,yhtä ja samaa.
Sormi osoittaa kuuta,mutta totuus ei ole sormen päässä.Sanat osoittavat totuutta ,mutta totuus ei ole sanoissa. Jos etsii valaistusta sanoista,joutuu sanojen pauloihin eikä näe totuutta.
Yhdestä tulee monta,monet tulevat yhdeksi.Maailman oliot ovat erilaisia,mutta tulevat samasta lähteestä.Maailma mahtuu sormeen,eikä sormi ole erillään muista olioista.
- Sepetao
ei ratkea älyn keinoin.
Koan opettaa että oikeastaan mitään ongelmaa ei ole. Koan opettaa luovuttamaan, päästämään irti ja putoamaan kokemiseen, irti kokemisen ajattelusta.
Jotta voit pudota sinun täytyy toki ensin kiivetä tikkaille - ja hups, yht'äkkiä tikkaita ei ole mutta et rojahda lattialle. - taputetaan
yhdellä kädellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204