Rantaneuvos näyttelee jälleen

Kuopion torin lavalla, ensi viikon Maanantaina kello 13 alkaen, tervetuloa "Neuvos"

15

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnuo

      polonen. Mene vaikka viipuriin, mutta älä tällä palstalla menoistasi hoilota.

      Minäkin menen v-lopuksi jonnekkin, mutta en kerro minne, koska ei se ketään kiinnosta.

      Alahan hljentyä sen kirjasi tekemiseen. Vai teetätkö sen sellaisella, joka hallitsee Suomen kielen ja kielioppisäännöt ?

      • menee näyttelemään ja kirjakin valmistuu sitten ajallaan, siitä huolen pidän minä Rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmelta.


    • kävin tänään

      kajaanissa… että silleen.

      • nykyisin kuuluu kun itse ei ole joutanut käymään koko Kesänä, ohi vain tulee ajeltua.
        Käyn varmuudella vielä Kajaanissa ennen Joulua, tai viimeistään kun ovat Kajaanin linnan avajaiset, sitten joskus jos elon päivät sinne saakka riittävät, "Neuvos" Suomussalmelta"


      • oli menot
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        nykyisin kuuluu kun itse ei ole joutanut käymään koko Kesänä, ohi vain tulee ajeltua.
        Käyn varmuudella vielä Kajaanissa ennen Joulua, tai viimeistään kun ovat Kajaanin linnan avajaiset, sitten joskus jos elon päivät sinne saakka riittävät, "Neuvos" Suomussalmelta"

        kajaanissa kun ennenkin. marketeissa en käynyt, oli ihan oikeaa asiaa.


    • kalastajacalle

      Muistahan syödä kalakukkoa, Neuvos.

      • sitä ongelmaa, etteikö sai tuoretta Kalakukkoa syyväkseen, milloin vain, "Neuvos"


      • ostoa en raski, Kuopion torilla Kalakukko maksaa vähän pirusti euroja, minä jaksan odotella sitä päivää kun se tuodaan minun luokse ja ei maksa mitään ja soan sitä, ripsi piirakkoa jälkiruuvaksi.
        "Rantaneuvos"


    • puolukkasanko

      Olisit kerännyt joukkueen puolukanpoiminnan MM-kisoihin. Olisit päässyt televisioon mannekiiniksi.

      • asetettuna paljon korkeammalle tällä hetkellä.
        Puolukoita käyn poimimassa yleensä kun ne ovat läpi kypsiä, kirjoitteli "Neuvos"


    • neuvokseltakin

      julkisella paikalla. Älä häpäise itseäsi ja suomussalmelaisia, kiitos !

      • olla teatteria esittämässä Savolaisille ja samahallan sitä oppii jopa tätä vientämämistä lisää, käypi monet turinat Savon immeisten kanssa.
        Harrastaja teatterilainen, kirjailija,rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.


      • et neuvos
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        olla teatteria esittämässä Savolaisille ja samahallan sitä oppii jopa tätä vientämämistä lisää, käypi monet turinat Savon immeisten kanssa.
        Harrastaja teatterilainen, kirjailija,rantaneuvos Eero Seppänen Suomussalmelta.

        ole laittanut galleria-sivullesi linkkiä neuvoksen
        sivuille?
        laita ihmeessä, että tuntemattomatkin tuntee taustasi.

        http://www.rantaneuvos.com/


      • et neuvos kirjoitti:

        ole laittanut galleria-sivullesi linkkiä neuvoksen
        sivuille?
        laita ihmeessä, että tuntemattomatkin tuntee taustasi.

        http://www.rantaneuvos.com/

        korjataan ensitilassa "Neuvos"


      • et neuvos kirjoitti:

        ole laittanut galleria-sivullesi linkkiä neuvoksen
        sivuille?
        laita ihmeessä, että tuntemattomatkin tuntee taustasi.

        http://www.rantaneuvos.com/

        "Rantaneuvos"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe