Äitini on liki 80vuotias,ja tähän asti ollut terve kuin pukki.
Tämän vuoden alussa huomasin että äidillä oli ongelmia muistinsa kanssa.
Lähdimme terveyskeskukseen mistä lääkäri passitti hänet jatkotutkimuksiin,se kesti liki puolivuotta.
Kun hän vihdoin pääsi tarkempiin tutkimuksiin,niin lääkäri totesi että on pahoja ongelmia muistamisen osa-alueilla.
Ihmetteli miksi ei ole aikaisemmin tullut hoitoa saamaan!
Tämmöistä ihmisten unohtamista tämä hoitotakuu järjestelmä sisältää,eikä hän ole ainoa tapaus.
Aikaisemmin aloitettu lääkitys olisi hidastanut
hänen tilansa huononemista,mutta ei ole vain hiljaa jonossa.
Nyt hän on siinä rajoilla tuleeko
kotonaan toimeen yksin.
Eikö tämä ole hölmöä ja kallista"hoitoa"yhteiskunnan taholta!
Omaiset vaatikaa nopeampaa hoitoon pääsyä,ettei käy niinkuin äidilläni.
ps.tätäkö meidän valitsemat politikot haluavat
Vanhan Äidin pitkä
aika tutkimuksiin
1
658
Vastaukset 1
- 80v leskeä
Näin kulminoitui yksinäiseen vanhukseen kohdistunut välinpitämättömyys!
Suomiko sivistysvaltio,mitä vielä!
Tukiaisia jaetaan varakkaille teollisuus pösöille,ja rikkaiden verotusta helpotetaan.
No jostainhan se on rahoitettava ja tässä on yksi mainio kohde, vanhukset sairauksineen.
Näinkö suomi kohtelee vanhuksiansa,jotka ovat läpikäyneet sodan ja sen jälkeisen lamakauden.
He ovat maksaneet sotakorvaukset,ja ovat se sukupolvi jolle rahaa ei jaettu.Vain sosssun lappuja kauppaan,ja silmälaseihinkaan rahaa ei anneta kun ei ole määrärahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459