tänne saa tunnustaa salaisen ihastuksensa nimen ja vaikka mistäpäin hän on tai muuta pikku vinkkiä ja miksi ihastus jäi vain salaiseksi eikä kehity siitä eteenpäin..jokainen voi sitten käydä katsomassa löytyykö sieltä joku joka kaipaa juuri sinua.
Jos aloitan;
Olen ihastunut Jaanaan, tampereelta, vaalea, 24v. en voi vaan kertoa hänelle kun hän on parhaan kaverini giltsi, mutta jos hän on vapaa joskus niin ehkä paljastan tunteeni hänelle sitten.
Salainen ihastus
148
19629
Vastaukset
- ).(
tuo Jaana..olispa ollut mulle :)..ihan sydän hypähti.
- toivo
toivotaanko, ettei jaana hoksaa katsoa avaustasi. vai toivotaanko, että hoksaa?
- tiedä...
mitä ajatella...
- Torvelo(n)
Olen ollut jo muutaman vuoden ihastunut Lauriin. Hän vaikuttaa kertakaikkiaan äärettömän ihanalta ja mukavalta ihmiseltä, vaikka onkin hiukan ujommanpuoleinen.
En kuitenkaan ole hänelle ihastustani paljastanut, koska tiedän ettei tunnustus ole hänelle mieluinen. Kuitenkin salaa toivon, että hänkin pitäisi minusta.- Anonyymi
Huijaus
- Haaveilija
Häntä ajatellessa vatsassa kihelmöi=) Ja olen nainen miltei samanikäinen.
- sulle,ennenkuin
pää possahtaa..Ihastunut Mattiin!!!On vaan niin suloinen ja tumma ja omistaa maailman ihanimmat silmät ja seksikkään äänen ja mustan parransängen .Nam.
- tää Matti
asustaa???
- läänissä tämä
tää Matti kirjoitti:
asustaa???
Matti asustelee...Osuko merkit kohilleen?
- mutta eri puolella
läänissä tämä kirjoitti:
Matti asustelee...Osuko merkit kohilleen?
Suomea ;)
- täällä
nyt mua sitten kaipailee? Kerro rohkeasti vaan.
- ei sen nyt
täällä kirjoitti:
nyt mua sitten kaipailee? Kerro rohkeasti vaan.
näin pitäny mennä,mun piti vaan kertoa miten ihana olet
- Anonyymi
Kyllä Matti tykkää 👌…
- Perheellinen
Naapurissa P-Pohjanmaalla asui häkellyttävän ihana yh-/viikonloppuisä. En saanut silmiäni irti hänestä. En tiedä onko kyseessä Se Oikea vai oma ikäkriisi. Ennen kuin se selviää en halua sotkea kenenkään elämää.
- Täällä
Savossa olisi eräs ihana Julia :)
- Tunnen sut unissa
Olen tässä tullut siihen tulokseen, että antaa sen rakkauden kukkia.
- ei siinä
meidän välisessä jutussa ole mitään salaista, kaikki sen on jo tajunnut että kaksi sydäntä on kohdanneet toisensa.
- Sanoista tekoihin
sitten vaan ja onnittelut.
- Täällä
Sanoista tekoihin kirjoitti:
sitten vaan ja onnittelut.
Noniin kumpi uskaltaa ensimmäisenä tehdä virallisen aloitteen? Kyllä oma sydän ainakin on tajunnut että nyt sattui oikea kohdalle mutta toinen on välillä niin etäinen ettei kehtaisi ystävyyttä pilata kömpelöillä iskuyrityksillä.
- onko pakko
Täällä kirjoitti:
Noniin kumpi uskaltaa ensimmäisenä tehdä virallisen aloitteen? Kyllä oma sydän ainakin on tajunnut että nyt sattui oikea kohdalle mutta toinen on välillä niin etäinen ettei kehtaisi ystävyyttä pilata kömpelöillä iskuyrityksillä.
iskeä toista, sitä vaan alkaa viettämään enemmän ja enemmän aikaa yhdessä ja lopulta huomaa että on jatkuvasti yhdessä.
Mielestäni ainoa tilanne jossa jotain täytyy toiselta 'kysyä' on se kosinta, muuten kaikki tulee luonnostaan jos on tullakseen ... no täytyyhän sitä ehkä nyt jotain treffejä kuitenkin käydä läpi eli ehkä se ulospyytäminen myös.
- hu-vittu-nut
Meidän juttu on sellainen että se taitaa olla parempi jättää etenemättä. Kaikki sen tietää, molemmat varmaan jo tietää, mutta. Leikitään ettei kukaan tajua. Tää on junnannut jo niin kauan paikoillaan, että homman edistyminen olisi kuin maailmaan saapuisi sekasorto ja kaaos. :D
- Hu-vit-ta-va
No mutta. :-)
- fbkaveriks?:)
Tällaista tää on kun mitään ei tapahdu, ehkä molemmilla olis kiinnostusta, mutta ehkä kumpikaan ei vaan osaa toimia..
Nykyään ei edes nähdä niinkuin keväällä ja viime syksynä. En tiiä missä hän menee nyt. Jos vaan ottais yhteyttä niin haluisin tavata kahestaan, haluisin rauhassa jutella ja tutustua, eikai muuten vois ees selvitä, että voitaisko sopia yhteen..
Täällä vaan huutelen tuuleen..
En ees haluais hänen tietävän, että kirjoitan suomi24:ään tällaista:s - Anonyymi
fbkaveriks?:) kirjoitti:
Tällaista tää on kun mitään ei tapahdu, ehkä molemmilla olis kiinnostusta, mutta ehkä kumpikaan ei vaan osaa toimia..
Nykyään ei edes nähdä niinkuin keväällä ja viime syksynä. En tiiä missä hän menee nyt. Jos vaan ottais yhteyttä niin haluisin tavata kahestaan, haluisin rauhassa jutella ja tutustua, eikai muuten vois ees selvitä, että voitaisko sopia yhteen..
Täällä vaan huutelen tuuleen..
En ees haluais hänen tietävän, että kirjoitan suomi24:ään tällaista:sEt taidaolla s, vaan omet sen ässän kiusaaja!
- Lady..
Mieheni veli..
- tänään punnituksesa
Kyllä Siinä silmä lepää kun vaan katsoo;) en osaa sanoa mikä, mutta joku siinä vaan miellyttää silmää.
- apuva mitä teen
Älkää kertoko kellekään, mutta Tiina on tosi ihqu tapaus. Vallan ihastuttava tyyppi.Olen nähny meistä uniakin, mut niitä ei pysty julkasemaan.
- haaveilla saa..
Pohjois-Savon Villeen. Vain pari kertaa oon sut tavannut, mut mielestäni en oo saanu ensimmäisen kohtaamisen jälkeen. Mut varattuja kun olemme kumpikin, se jääkööt siihen.
- ...........
Sami Helsinki(-Vantaalta).
Ota riski. Rakastu suomenruotsalaiseen. ;) - Ossionihana
Vaasassa yks ihana Ossi
- Ooohh...
Kaakkois-Suomesta Heidi...♥
- haalari
Juha Lempäälästä, ollaan samassa koulussa :) niin ihana
- Strösseliina
Mikko ja Hemppa.
- Huhhuijaa...
SinisilmäinenJmiesEssjakelualueelta.
- seurakuntasanomat
Miksi ess, ootko joku hihhuli? :/
- Illan naurut :))
seurakuntasanomat kirjoitti:
Etlari...eteläsuomen Sanomat :D voin mä olla vähä hihhulikii...ihan mitä ikinä haluat :D
- Anonyymi
seurakuntasanomat kirjoitti:
Hihhulit on baareissa,joten en ole.
- Top secret
Tää ei saa tulla julkisuuteen.
Hanna Helsingistä olet todella ihastuttava, aina mielessäni. - puistossa
En tiedä hänen nimeään enkä ikää, mutta ehkä käveli ohitse. Harmi kun hidas sytytys mulla.
- 1000000 tarinaa
Täällä on tosi varmat tunnisteet.
Henkilön etunimi ja ehkä kaupunki. Aivan kuin pelottaisi että jos just se oikea sattuisi lukemaan niin tiedä mitä tapahtuisi!
Toinen vaihtoehto on mainita jostain ohikävelleestä vaikkapa puistossa josta ei ole tuntomerkkejä. - Anonyymi
Mikki paitainen ihana salilla
- Anonyymi
Onpa vanha aloitus. Rakastukseni on T🧡xx, mutta ei ollut vielä 2004 tai 2014.
- Anonyymi
Minun rakastukseni on H💗🙂 ja olen aivan rakastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun rakastukseni on H💗🙂 ja olen aivan rakastunut.
Samoin minä olen rakastunut. Unohdin jo että kirjoitin tähänkin aiemmin 🧡
Minun ihastukseni olet sinä N, yhä vain. 🤩
Emme vaan koskaan näe. 😗- Anonyymi
Miksi Prinssi J ette näe?
- Anonyymi
Lappeenranta. Harmi et on vaan jakorasia, pyörittää usémpia miehiä ringissä yhtäaikaa..
- Anonyymi
S Helsinki
- Anonyymi
Sanna.
- Anonyymi
Mistä päin
- Anonyymi
Niin, kerro vähän enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kerro vähän enemmän?
Paskasta kaupunnista.
- Anonyymi
Olisko Pirkanmaa
- Anonyymi
Ihana käsilläseisonnasta punnertaja muidu
- Anonyymi
Ihana lääkäri typykkä
- Anonyymi
Samiiiii
- Anonyymi
Kenen salainen ihastus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen salainen ihastus?
Arvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa
Vaikea arvata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea arvata.
Nooo ketä toivot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooo ketä toivot
Toivoisin että yksi mukava nainen, mutta en mä nimeä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen salainen ihastus?
Annen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annen
Ei kyllä alunperin ollut minkään annen kirjoittama
- Anonyymi
I....i
- Anonyymi
Ei siitä mitään seuraa kuitenkaan niin pakko aatella olevan pelkkä kuspää
- Anonyymi
Jenna
- Anonyymi
Eräs Mikko, Lahdesta.
- Anonyymi
S.H🧡 pohojosesta
- Anonyymi
Lilja Oulusta, hän ei ole niin tyhmä että lukisi näitä niin uskaltaa tunnustaa
- Anonyymi
Emmi
- Anonyymi
Ihana jolla linkkari kuvassa valkoinen paita ja tummat liivit kuultaa lävitse. Ihanuus on
- Anonyymi
Ihana M hoitsu
- Anonyymi
Kuka kaipaa? 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipaa? 😉
Yks semmonen vinksahtanut laikkari. 😊
- Anonyymi
TR mikä nainen, namskis
- Anonyymi
Juu se nähtiin kyllä 😂
On yksi TR varmasti jauhojengissä suosittu 😂😂
- Anonyymi
Onpas vanha aloitus. T ja kotipaikka sama.
- Anonyymi
Millä kirjaimella sun nimi alkaa?
- Anonyymi
Ihana siivooja typsykkä
- Anonyymi
Niin on ja yhdessä FB kuvassa siivoaa rappukäytävää selkä selin kuvaan ja hiuksissa on ponnari.
- Anonyymi
Otte kuumi ja teillä on ihanan isot tissit
- Anonyymi
Hanna ja on fyssari niin ihanainen
- Anonyymi
Annika on hän, ollut jo melkein ensikatseesta lähtien ajatusteni hallitsija. Etelässä.
- Anonyymi
Laulun täti ihanin
- Anonyymi
Kiinnostsis tietää miten alkupään tyyppien kävi. Saitteko koskaan ihastusta omaksi?
- Anonyymi
Ihastuksia niitä on paljonkin ja telvisiosta netistä elokuvista filmeistä netistä.ja vaikka mistä näkee tätänykyä kuvia naisista joihin voi ihastua jonkin ulkoisen seikan takia itselläni kiinnostus naista kohtaan herää taas jostain muusta kuin siitä mitä silmä näkee
- Anonyymi
Txxxe nimiseen naiseen ihastuin heti
- Anonyymi
Alkaako nimi t kirjaimella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkaako nimi t kirjaimella...
Ihastuksen kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksen kyllä
Kummallinen nimi naisella Tuire
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen nimi naisella Tuire
Ihana nimi
- Anonyymi
Mie oon ihastunut vaimooni. T. Ilmari 63 v.
- Anonyymi
Ompa hieno juttu, kerrassaan mahtava. Oletko uskaltanut kertoa. 😊
- Anonyymi
En tiedä hänen nimeään. Hän on 50++ tummatukkainen ja lyhyt mies. Tummatukkaiset lyhyet miehet ovat ihania! Unissani hän on yhdessä kanssani. Sellaisesta miehestä haaveilen usein.
- Anonyymi
Lemmy Lahdesta on kyllä niin söpö ja komea , silmät melkein irtoaa kun näen hänet.
- Anonyymi
Eero Lahdesta, käydään samaa koulua välillä tuntuu että hänkin tykkäisi minusta🤫
- Anonyymi
M nainen , Varsinais- suomi
- Anonyymi
Nainen Lounais-Suomesta. Sielunkumppani? Ihana.
- Anonyymi
Mikaeliin. Hänelle olen vain ystävä valitettavasti
- Anonyymi
Secret valentine, hih
- Anonyymi
Se se o sellane etten itekää tiedä kuka missä ja milloin on ihastunut..
- Anonyymi
Aaw ihastuin sinuun söpöys, jolla tänään tummat farkut, viininpunainen villapaita, vaaleat niskaan yltävät hiuset ja se ihana hymy.
Muodot myös näytti olevat erittäin hyvin kohdallaan,.. - Anonyymi
Olen ihastunut Peetuun Rajamäeltä.
- Anonyymi
Tiiän sen Peetun se on niin ihana ja tiiän myös kuka sä oot joka tykkäät siitä Peetusta.
- Anonyymi
Elli
- Anonyymi
Kuinka salaiseen kaikkihan sen tuntee tietää mikään sallainen en ole
- Anonyymi
Pihtaa minkä ehtii
- Anonyymi
Pekka, pohjois-pohjanmaalta... ikä +60 , tumma.
- Anonyymi
Alkaa M loppuu A
- Anonyymi
Maisa?
- Anonyymi
Maria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maria
Eips olekkaan
- Anonyymi
Kuinka kauan olet ollut ihastunut?
- Anonyymi
Alkaa j loppuu s
- Anonyymi
James?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
James?
Bond.
- Anonyymi
Joonas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joonas?
eiii Hänen nimpparit 24.6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joonas?
Oho. Oikea arvaus
- Anonyymi
Ihastus kenen kanssa oisin valmis mihin vaan löytyy esimerkiksi erään baarin facebook kuvassa jossa on edustamassa joukkuetta. Mikä täydellisen ihana nainen onkaan.
- Anonyymi
Tarkennetaan vielä että lajina säbä
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Minä ihan selvästi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ihan selvästi
Jos olet hän, nainen ihana.
- Anonyymi
Jere.
- Anonyymi
Kerron, että tänään
viininpunainen pitkä villapusero, musta toppi, mustat housut ja vaaleat hiukset ihastuttavalla naisella.
Taisit myös vilkaista muutamaan kertaan senkin ihana. - Anonyymi
Ihastuksen nimessä 21 merkkiä kaikkineen
- Anonyymi
Arja Siikalatvalta 😍
- Anonyymi
Eipä ole salaisia eikä salaamattomiakaan ihastuksia. Ne on jo koettu. Hyvä niin, en kaipaakkaan mitään tunnesykkyröitä elämääni hankaloittamaan.
Jasu - Anonyymi
Ei ole salaista enää. Hän tietää ja kaikki kenelle hän kertonut.
- Anonyymi
Länsi-Suomi, mies...<3
- Anonyymi
Vaasa??
- Anonyymi
Ihastunut olen todella ihanaan M naiseen ja paikkana EP
- Anonyymi
A-mies
- Anonyymi
Voisitko ihana laittaa minulle viestiä?
- Anonyymi
Hottis M...a
- Anonyymi
Ihanalla M naisella tänään farkkua sekä mustaa villaista paitaa.
Niin ihana olisin jutellessa vaan tahtonut tulla lähemmäksi ja halata/suudella. - Anonyymi
Olen itse 012 eli 12 vuotias ja olen ihastunut minun kouluni yhteen poikaan (itse tyttö) ja hänen nimensä on Vili. Hän on liian söpö mutta tiedän yhden asian ja hän ei voi olla ihastunut minuun. Hän on 011 eli minua vuoden vanhempi. Kun yksi kaverini oli ihastunut häneen hän sanoi että olisi muuten voinut olla hänen kanssaan yhdessä mutta hä on vuoden nuorempi joten se ei käy. Hän ei siis voi tykätä minusta ja siksi hän on salainen. Asun siis Tampereella ja olen lielahden koulussa.
- Anonyymi
Alan, tullut ulkomailta ja ihana aksentit. Tumma ja rakas Euralta❤️🔥
- Anonyymi
Ihana laulun täti
- Anonyymi
Ai minä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minä vai?
Saattat olla jos yhdellä pyöreällä?
Laita ihanuus viestiä yksityis kanavaa pitkin
- Anonyymi
Konsta
- Anonyymi
K K nainen on hottis
- Anonyymi
Kati K on kuuma
- Anonyymi
Mistä päin?
- Anonyymi
Veeti viinimäki
- Anonyymi
Ihastuksella kenen kanssa olisin valmis mihin vain tänään päällä tummat farkut, vihreä villapaita, vaaleat tennarit ja tummat hiukset. Aivan täydellinen nainen, saisipa suukotella ja halitella aaaw.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057