kolmeviikkoisena missä on parvot sun muut,mutta
kysyisinkin seuraavaa: että uskaltaako koiraa
käyttää lenkillä esimerkiksi metsätiellä ennen tätä rokotusta? itse asumme kaupungissa ja kova halu olisi kaveria käydä "puhtaassa luonnossa" kävelyttämässä=:)
koirallehan pitää
1
427
Vastaukset
- kolmeviikkoisena
Koira luovutetaan sinulle 7-8 viikon iässä. Silloin se pitää olla madotettu moneen kertaan. Rokotukset annetaan 12 ja 16 vk iässä. Emon vasta-aineet suojaavat 12 viikon ikään saakka.
Voit, ja sinun pitääkin käydä pennun kanssa paljon ulkona tutustumassa erilaisiin elämän ilmiöihin. Myös tuttuihin, kiltteihin rokotettuihin aikuisiin koiriin sen on hyvä tutustua. Jos kaupungsasi on pentukoulu 8-16 vk:n ikäisille, mene mukaan.
Pennulle on erittäin tärkeää tavata muita koiria, oppia "koirien kieki", sosiaalistua eläimiin, ihmisiin, ympäristöön.
Koirapuistoihin ei kannata mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884