Syvemmät yläkaapit

Remontin suunnittelija

Miksi keittiön yläkaapit ovat niin matalia? Mistä saisi 35- tai 40-senttiä syvia yläkaappeja. Kun seinäpintaa 50-lukulaisessa keittiössä on aika vähän, vaikka keittiö on suuri, saisi tavaraa enemmän kaappeihin, kun ne olisivat tilavammat.

10

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokatessasi. Et mahdu työsk...

Yksinkertaista.

• Remontin suunnittelija

lieden yläpuolelle ei tietystikään tule kaappia, eikä meillä lähimaillekaan. Varsinainen työpöytä ja yläkaapisto on toisella puolella. Jos alakaappi on 60 cm syvä ja yläkaappi 35 tai 40, niin ei siinä vielä pää kopsu, olen tutkinut asiaa. Valaistus tietysti on oltava hyvä työtasolle, kun syvempi yläkaappi muuten pimentää.

• kärsikäs
        Remontin suunnittelija kirjoitti:

lieden yläpuolelle ei tietystikään tule kaappia, eikä meillä lähimaillekaan. Varsinainen työpöytä ja yläkaapisto on toisella puolella. Jos alakaappi on 60 cm syvä ja yläkaappi 35 tai 40, niin ei siinä vielä pää kopsu, olen tutkinut asiaa. Valaistus tietysti on oltava hyvä työtasolle, kun syvempi yläkaappi muuten pimentää.

kysele oman alueen puusepän liikkeistä. tekevät mitä asiakas haluaa. Maksaa kyllä enemmän kuin vakiosyvynen, mutta jos niin haluaa...

• juuri
        kärsikäs kirjoitti:

kysele oman alueen puusepän liikkeistä. tekevät mitä asiakas haluaa. Maksaa kyllä enemmän kuin vakiosyvynen, mutta jos niin haluaa...

että Ikeallahan on seinäkaapin syvyys 37 senttiä! Bravo! Yksi ovivaihtoehtokin käy. Tämä on ehkä ratkaisu.

• pari viikkoa
        juuri kirjoitti:

että Ikeallahan on seinäkaapin syvyys 37 senttiä! Bravo! Yksi ovivaihtoehtokin käy. Tämä on ehkä ratkaisu.

Parin viikon päästä on tarjolla syvempiä yläkaappeja

• kkkkkkkkkkkkkk

heip

kannattaa ottaa mielikuvitus ja luovuus avuksi - alakaappejakin kun voi laittaa seinälle, samoin vaikkapa kylppärikaappeja tms. ei ne kaapit tiedä mihin ne on "tarkotettu"

toisaalta, syvissä yläkaapeissa tahtoo olla se vika, että niiden perältä on todella vaikeaa saada mitään ulos - pituudet kun ei varsinkaan naisilla tahdo riittää kun ekan hyllyn perälle, jos sinnekään.

• Höppänä

Taitaa jäädä aika monen valmistajan alakaapin sijoittamisesta seinälle kaappien katot auki.... nääs alakaapeissa ei ole yläpohjaa.... myös hyllyjako on erilainen.... ja vähän vaikea saada myös n.1000mm korkeita alakaappeja...

• Villa

Näillä on syvempiä yläkaappeja

• ihan vakiona!

...

• keittiöön laitat

uutta keittiötä, niin harkitse puusepällä tyypillisen 50-luvun keittiön teettämistä, jossa yläkaapit tulevat verrattain alas mutta ovat viistosti ylöspäin syvenevät. Silloin, jos huone on korkea, saat ylös täyssyvän osan.

tuohon tapaan:
      http://kixkoll.blogg.se/images/k_k_1_1172862147.jpg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe