Kössi-eno teit miehen työn

jota arvostan korkealle, lisää vain saapi tulla se oli jo korkea tasoista tekstiä, "Neuvos"

7

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti

      tosissaan. Kössi-enolta ei lukemani perusteella ole tullut yhtään lukemisen arvoista juttua, vaikka näin työttömänä joutaa lukemaan kaikkien oudoimmatkin tarinat. Ainakin tämä arvostamasi henkilö, kuten sinäkin,voisitte kiinnittää hieman huomiota suomen kielioppiin. Agricola on kuollut jo aikoja sitten, mutta hänelläkin oli paremmin sana hallussaan.

      • kirjoituksista

        Aikani kuluksi kattelin noita Kössin tekstejä ja mielestäni sieltä löytyy mukavia,lupsakoita jne.juttuja.
        Jälleen kerran tuosta kieliopista....ei tämä oo mikään muu kuin keskustelupalsta,eikä sillä oo väliä vaikka kaikki ei kirjotakkaan kieliopillisesti oikein.
        Älä ota tätä elämää niin vakavasti....:)


    • kirjoittaja ja hyvien avauksien tekijä, joita myös lukuihmiset lukevat mielellään, siitä on jo hyviä kokemuksia myös minulla.
      Kössin kanssa, minulla on jo kirjoittamisesta diili, teemme yhdessä tekstiä, rantaneuvos 0sa 3 kirjaan "Rantaneuvos"
      Ps, Nipsunkin tekstiä odottelen jo mielenkiinnolla,
      neuvos etsii edelleen, persoonallisia kirjoittajia ja parhaat palkitaan, nimimerkki kirjoittajien joukosta, yhteisessä pikkujoulussa.

      • piitkä v..tu

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!


      • piitkä v..tu kirjoitti:

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!

        Yhteistyöllämme osoitamme, yhteistyö kannattaa aina, tule sinäkin kirjoittamaan nimimerkillä ja eletään sovussa, kaikkien keskustelijoittemme kanssa, tänään ja eteenkin päin tästä,"Neuvos"


      • piitkä v..tu kirjoitti:

        Vai olette te jo niiin hyviä ystäviä!Laittakaapa nimimerkilliset profiileihinne oikeat kuvat ja yhteystiedot! Vasta sitten te voitte väittää meitä muita, aivan samalla tavalla pelkällä nimimerkillä, kuten tekin teette ,omasta pienestä mielestänne pelkureiksi. Heti välittömästi sinä päivänä, kun nipsu ja kössi ja poliisi ynnä muut tekevät profiileihinsa muutoksen,siten että heidät voi tunnistaa kadulla kulkiessa minä lupaan kirjautua omalla nimelläni ja kuvallani!

        ja se kannattaa sinunkin ottaa huomioon, yhteistyössä on meidän voimavaramme.
        Meillä kolmella on jo syntynyt tekemisen meininki ja
        Kylä Poliisia odottelemme rinkiin kirjoittelemaan ja se jää tuleville sukupolville muistoksi meidän matkastamme täällä, "Rantaneuvos"


    • Kössi-eno

      ja kyllä täällä kokoajan kirjoitellaan,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe