MUlla astmaa ja Ventoline käytössä, joskus saa ottaa ihan urakalla, kun ahdistaa...Miten sitten raskauden aikana, kun sen aika tulee? Oletteko käyttäneet Ventolinea raskauden aikana?
VENTOLINE
5
2756
Vastaukset
- 2x äiti
ei ongelmaa.
- Kiitti
Hyvä...Huokaus* Kiitti!
- ihmeessä
Kannattaa toki keskustella lääkärin kanssa, kun käyt tarkistuksessa, mutta yleensä hoitamaton astma on vaarallisempi vauvalle kuin astmalääkkeet. Kun äidillä on kohtaus, vähenee tietysti myös kohdussa hapenmäärä ja se on varmasti pahempi kuin ne lääkemäärät, joita vauva saa istukan kautta. Eli ihan huoletta lääkitse astmaasi Ventolinella.
- ehdottomasti käytät
Ehdottomasti käytät astmalääkkeitä myös raskaana ollessa. Ja eihän tuo Ventoline riitä astmalääkkeeksi. Hoidon perusta on hengitettävä kortisoni. Tiedät varmasti sen?
nim. lääkäri - astmaatikko rv 34
siis kannattaa käydä keuhkolääkärin puheilla ton astman suhteen, oma lääkäri varmasti kirjoittaa lähetteen jos ei itse tiedä astman hoidota rakauden aikana. Tai sitten yksityiselle. Itse kävin yksityisellä keuhkotautien erikoislääkärillä ja sielä asiaani ainakin perehdyttiin ja lääkäri tiesi mistä puhui. maksoi tietysti jonkun verran mutta oli sen arvoista!
Astma on tärke hoitaa hyvin raskauden aikana, muista myös neuvolassa mainita asiasta, ohjaavat myös sieltä eteenpäin jos tarve ja monissa kunnissa astmaatikolle tehdään "ylimääräinen" ultra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042945Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773