Olen käyttänyt Basironia 5 % nyt muutamia viikkoja ja vielä ei näy mitään tuloksia, päinvastoin tuntuu että finnejä on enemmin. Sellaisia syviä paiseita ei ole, mitä ennen oli, mutta sen sijaan pintafinnejä joita pitää puristella, on ihan kamalasti. Onko kenellä kokemuksia että voiko basiron ns. ajaa liikaa ulos kuten roaccutan aluksi ja sitten iho rauhoittuu vai kannattaisiko minun heittää pyyhe kehään että tuote ei toimi ihollani jostakin syystä. Olen epätoivoinen kun finnit ei häivy, lisääntyy vaan..
Basiron AC neuvoja
2
678
Vastaukset
- 8df48u
Se, että sinulle on tullut pintafinnejä, tarkoittaa että basiron on tuonut finnisi pintaan, eli aine kyllä toimii! Itse olen käyttänyt brevoxyliä, siinä on sama vaikutttava aine ja ainakin minulla aine on toiminut todella hyvin. Samalla tavalla tulee finnit valkoisiksi ihon pinnalle "puristettaviksi". Se, että rauhottuuko iho myöhemmin on tietysti yksilöstä kiinni, mutta minulla 2 kuukauden brevoxylin käytön jälkeen on selvää parannusta näkynyt iholla. Ennen minulla oli keskivaikea/lievä akne, nykyään oikeastaan voisi puhua vain satunnaisista finneistä mitä iholle ilmenee.
Muista, että aknen hoidossa ei ole nopeaa parannuskeinoa, vaan pitkäjänteistä hoitamista ja joillakin elämäntapojen muuttamista. Jakselemisia!- adsaf
Basironin käyttöä takana noin 3kk. Iho ollut jo aikoja TÄYSIN virheetön, siis parempi kuin "normaaleilla" ihmisillä. Ei ole että edes minkäänlaisia iho-ongelmia. Käyttö jatkuu niin pitkään kun elän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1495746Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2113895Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi553261Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut592206Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs11482Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421338Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun411246Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3271206Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei331206- 831076