kertokaahan kokemuksistanne, millaisia ovat, ois kiikarissa rapu mies, mutta mitä mun kavereina olevia rapumiehiä tunnen. niin aika jääräpäitä ovat ainakin suutuessaan...
sopiiko Kauris (N) ja Rapu (M) yhteen???
5
1295
Vastaukset
- Kaurislyyli ja rapulainen
Aika vaikeaa on välillä. Kimpassa ollaan oltu 4 vuotta. Kauriina tarvitsen rauhaa ja omaa reviiriä. En kestä, jos joku on kokoajan kyljessä nyppimässä ja rapsuttamassa. Rapulaiseni on kovin huomion- ja hellyydenkipeä.
Ja tunteellinen! Oi jessus, kun mielipiteet ja -alat vaihtelevat. Juuri, kun luulit jonkun asian olevan selvä tai loppuun käsitelty niin eikö rapulaiseni ole siitä taas huomenna toista mieltä. Masennuksesta äärimmäiseen positiivisuuteen. Meillä se on mies, joka taitaa olla kuuhullu...
Kokonaisuutena sanoisin, että toimii näin päin paremmin. Kaurisnainen on tavallista rauhallisempi ja loogisempi, rapumies taas tunteellisempi ja romanttisempi kuin miehet keskimäärin. Loukkaantuvat helposti, herkkänahkaisia. Mutta muista voi sitten heittää miten mautonta herjaa tahansa ja päin naamaa.
Sängyssä toivoisin kyllä olevan enemmän suoraa toimintaa. Multa menee himot, kun toinen koko ajan kysyy, että onko näin hyvä... En tiedä, onko tämä tyypillinen ravun ominaisuus, mutta mieliala vaikuttaa todella paljon tämän miehen seksuaalisuuteen. Meikäläinen on se, jonka tekee tasaisemmin mieli.- just me85
Meillä sitten taas on niin ollut, et aika kauan ollan tunnettu ja siinä sit aina jotain ollu, on kyllä ollu pitkiäki aikavälejä ku ei olla nähty eikä kuultu ja sit hän aina kyselee mitä kuuluu. ehkä siks just kiinnostaa, ku aika itsenäinen olen, ja siitä tiedän et sillä oma elämä ja omat kaverit, niin ei olis koko ajan lahkeessa kiinni. Onhan noissa tietty varmaan eroja, vielä en oo mitään "romantiikan" piirteitä siinä rapumiehessä huomannu, myönsi hän pitkän taivuttelun jälkeen mulle, että olis halunnut seurustella mun kanssa, jos oltais nähty useammin, mutta pakko vaan ensiks saada tietää et kannattako laittaa itsensä likoon, ettei tule takapakkia sitten, niin kuin kävi mun edellisessä suhteessa leijonan kanssa, ja se suhde jos joku oli itsensä kiduttamista.
- Moolekki
Kauris ja Rapu kamala yhdistelmä Kauris jäätetään Kokemusta on
- SAMA TÄÄLLÄ
Helpoimmalla pääset kun unohdat koko Rapumiehen. Kauris jätetään ennemmin tai myöhemmin. Vaikeaa tulee olemaan, sillä rapu ailahtelevainen narsisti - ei koskaan mihinkään tyytyväinen. Rapumies ajattelee vain omia tunteitaan. Olimme yhdessä 35 vuotta eikä koskaan kysynyt olenko minä kaurisnainen tyytyväinen suhteeseemme. Kehtasi vielä lempata minut omasta kodistani pois ja alkoi seurustella itseään huomattavasti nuoremman h----n kaa. Hyi helvetti. Sika mikä sika!
- Kaurisneiti
Voin omasta kokemuksestani kertoa, että rapumiehen kanssa ei ole helppoa! Ei niin millään osa-alueella. Asiat ja mielipiteet eivät pysy samoina silmänräpäystäkään.
Minä olen saanut käyttää enemmän kuin kaikki voimani ja sympatiani ymmärtääkseni tätä miestä, mutta ei häntä voi olla rakastamatta. Vaikka toinen ajaa minut hulluuden partaalle en luopuisi hänestä mistään hinnasta.
Meidän suhdettamme ovat varjostaneet toiset naisetkin erittäin pahasti, josta tulee vielä tulevaisuudessakin varmasti olemaan ongelmaa, mutta vaikka rapu ailahtelee ja saattaa joskus olla hyvinkin epävarma suhteen kestävyydestä kannattaa hänestä taistella. Välillä antaa omaa tilaa ja antaa toisen tulla lähelle itse kun hänestä tuntuu. Rapuja ei voi pakottaa mihinkään tai ainakaan tätä versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779