sopiiko Kauris (N) ja Rapu (M) yhteen???

just me85

kertokaahan kokemuksistanne, millaisia ovat, ois kiikarissa rapu mies, mutta mitä mun kavereina olevia rapumiehiä tunnen. niin aika jääräpäitä ovat ainakin suutuessaan...

5

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaurislyyli ja rapulainen

      Aika vaikeaa on välillä. Kimpassa ollaan oltu 4 vuotta. Kauriina tarvitsen rauhaa ja omaa reviiriä. En kestä, jos joku on kokoajan kyljessä nyppimässä ja rapsuttamassa. Rapulaiseni on kovin huomion- ja hellyydenkipeä.

      Ja tunteellinen! Oi jessus, kun mielipiteet ja -alat vaihtelevat. Juuri, kun luulit jonkun asian olevan selvä tai loppuun käsitelty niin eikö rapulaiseni ole siitä taas huomenna toista mieltä. Masennuksesta äärimmäiseen positiivisuuteen. Meillä se on mies, joka taitaa olla kuuhullu...

      Kokonaisuutena sanoisin, että toimii näin päin paremmin. Kaurisnainen on tavallista rauhallisempi ja loogisempi, rapumies taas tunteellisempi ja romanttisempi kuin miehet keskimäärin. Loukkaantuvat helposti, herkkänahkaisia. Mutta muista voi sitten heittää miten mautonta herjaa tahansa ja päin naamaa.

      Sängyssä toivoisin kyllä olevan enemmän suoraa toimintaa. Multa menee himot, kun toinen koko ajan kysyy, että onko näin hyvä... En tiedä, onko tämä tyypillinen ravun ominaisuus, mutta mieliala vaikuttaa todella paljon tämän miehen seksuaalisuuteen. Meikäläinen on se, jonka tekee tasaisemmin mieli.

      • just me85

        Meillä sitten taas on niin ollut, et aika kauan ollan tunnettu ja siinä sit aina jotain ollu, on kyllä ollu pitkiäki aikavälejä ku ei olla nähty eikä kuultu ja sit hän aina kyselee mitä kuuluu. ehkä siks just kiinnostaa, ku aika itsenäinen olen, ja siitä tiedän et sillä oma elämä ja omat kaverit, niin ei olis koko ajan lahkeessa kiinni. Onhan noissa tietty varmaan eroja, vielä en oo mitään "romantiikan" piirteitä siinä rapumiehessä huomannu, myönsi hän pitkän taivuttelun jälkeen mulle, että olis halunnut seurustella mun kanssa, jos oltais nähty useammin, mutta pakko vaan ensiks saada tietää et kannattako laittaa itsensä likoon, ettei tule takapakkia sitten, niin kuin kävi mun edellisessä suhteessa leijonan kanssa, ja se suhde jos joku oli itsensä kiduttamista.


    • Moolekki

      Kauris ja Rapu kamala yhdistelmä Kauris jäätetään Kokemusta on

      • SAMA TÄÄLLÄ

        Helpoimmalla pääset kun unohdat koko Rapumiehen. Kauris jätetään ennemmin tai myöhemmin. Vaikeaa tulee olemaan, sillä rapu ailahtelevainen narsisti - ei koskaan mihinkään tyytyväinen. Rapumies ajattelee vain omia tunteitaan. Olimme yhdessä 35 vuotta eikä koskaan kysynyt olenko minä kaurisnainen tyytyväinen suhteeseemme. Kehtasi vielä lempata minut omasta kodistani pois ja alkoi seurustella itseään huomattavasti nuoremman h----n kaa. Hyi helvetti. Sika mikä sika!


    • Kaurisneiti

      Voin omasta kokemuksestani kertoa, että rapumiehen kanssa ei ole helppoa! Ei niin millään osa-alueella. Asiat ja mielipiteet eivät pysy samoina silmänräpäystäkään.

      Minä olen saanut käyttää enemmän kuin kaikki voimani ja sympatiani ymmärtääkseni tätä miestä, mutta ei häntä voi olla rakastamatta. Vaikka toinen ajaa minut hulluuden partaalle en luopuisi hänestä mistään hinnasta.

      Meidän suhdettamme ovat varjostaneet toiset naisetkin erittäin pahasti, josta tulee vielä tulevaisuudessakin varmasti olemaan ongelmaa, mutta vaikka rapu ailahtelee ja saattaa joskus olla hyvinkin epävarma suhteen kestävyydestä kannattaa hänestä taistella. Välillä antaa omaa tilaa ja antaa toisen tulla lähelle itse kun hänestä tuntuu. Rapuja ei voi pakottaa mihinkään tai ainakaan tätä versiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe