Tietääkö kukaan mistä sais hyviä nyrkkeilytarvikkeita ja kohtuu hinnalla?
Aloitin tyttöystäväni kanssa kuntonyrkkeilemisen K.O.Clubissa. Salilta kyllä löytyy hanskoja, ym, mutta omat olis hyvä ostaa. Säkkihanskat nyt aluksi, myöhemmin sitten nyrkkeilyhanskat, käsisiteet ja tossut.
Nyrkkeilytarvikkeita
6
911
Vastaukset
- terjanen
hinnat ainaki on edulliset mut en osaa laadusta sanoa, ite ostin joskus säkin säkkihanskat hinta tais olla 30€,, on jääny nii vähälle käytölle et en voi sanoo onko hyvät
- mpyilijä
Kysäse niiltä Klubin jätkiltä.
Koskimiehessä on jotain, ainakin ollut.
Tietysti voit itse tilata esim:
http://www.wrange.fi/epages/wrange.storefront/46e154ac0010b0f1271a5274eb070679/Catalog/1085 - löytyy
Sekä säkki-, että nyrkkeily hanskoja saa koskimiehestä ja intersportista. Löytyyhän niitä hanskoja myös prismasta, citymarketista ja jopa robinhoodista, mut sen huomaa sitten laadusta, et ei kannata mitä tahansa hanskoja ostaa. Netistä löytyy esim. googlen kautta myös hyviä nettikauppoja, mistä voi välineitä tilailla.
- fhdhfhd
NYT EI KATO MITÄÄ STIIGAA VAA EVERLASTIII!
- Dmouse
Urheilu-Koskimiehestä sai ainakin ennen alennusta nyrkkeilyhanskoista, kun mainitsi olevan K.O. Clubin jäsen. Itse olen ostanut säkki- ja nyrkkeilyhanskast Koskimiehestä pari vuotta sitten ja hyvässä kunnossa ovat edelleen (käyn nyrkkeilemässä viikottain).
- Cassius Clay
Kuulin huhun, että tulossa olis clubilaisille joku tarvikelista, missä tilattaisi porukalla hanskoja, tossuja ja asusteita.
Luultavasti lisätietoa salilta valmentajilta ja kotisivuilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207