Oon jumissa pelissä Theme Hospital tasolla 2. Olen laittanut kaikki kielenpienentäjät (?) päänkutistusjutut ja psykiatri, staff room, vessa, ward ja se perus diagnosis... rahaa mul on jtn vähän päälle 80000 kai... mitä mun nyt pitää tehä?? miten sen 2. tason pääsee läpi?? Melkein koko ajan tulee ilmotus "you're very close to winning this level" mut en vaa pääse läpi!! auttakaa!!
Theme Hospital!
oon jumissa :/
3
628
Vastaukset
- Memor
Odottelat vain niin kyllä se menee sitten läpi jos kriteerit on täytetty. Itse juuri pelasin 2 kentän läpi.
- kysymysmerkki?
no mitkäs ne kriteerit sitten on?
- daadelisha
Ei pahalla mutta miten et voi päästä sitä läpi :D ite oon menny monta kertaa koko pelin. Vaikiaa alakaa olla vasta josain tasolla kuus...
Mutta siis sulla pitää olla ne kaikki viheriät palakit täynnä sielä yhellä sivulla.. Eli mitä ne kriteerit sielä onkaan; Rahamäärä, tarpeeks parantanu potilaita, sairaalan "hinta" eli minkä arvonen se on? Oliskohan nuo kolome. Ne aina vaihtelee eri tasoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32215641Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16210778Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369211Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307213Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2396811Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463