Oon jumissa pelissä Theme Hospital tasolla 2. Olen laittanut kaikki kielenpienentäjät (?) päänkutistusjutut ja psykiatri, staff room, vessa, ward ja se perus diagnosis... rahaa mul on jtn vähän päälle 80000 kai... mitä mun nyt pitää tehä?? miten sen 2. tason pääsee läpi?? Melkein koko ajan tulee ilmotus "you're very close to winning this level" mut en vaa pääse läpi!! auttakaa!!
Theme Hospital!
oon jumissa :/
3
618
Vastaukset
- Memor
Odottelat vain niin kyllä se menee sitten läpi jos kriteerit on täytetty. Itse juuri pelasin 2 kentän läpi.
- kysymysmerkki?
no mitkäs ne kriteerit sitten on?
- daadelisha
Ei pahalla mutta miten et voi päästä sitä läpi :D ite oon menny monta kertaa koko pelin. Vaikiaa alakaa olla vasta josain tasolla kuus...
Mutta siis sulla pitää olla ne kaikki viheriät palakit täynnä sielä yhellä sivulla.. Eli mitä ne kriteerit sielä onkaan; Rahamäärä, tarpeeks parantanu potilaita, sairaalan "hinta" eli minkä arvonen se on? Oliskohan nuo kolome. Ne aina vaihtelee eri tasoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262