Theme Hospital!

oon jumissa :/

Oon jumissa pelissä Theme Hospital tasolla 2. Olen laittanut kaikki kielenpienentäjät (?) päänkutistusjutut ja psykiatri, staff room, vessa, ward ja se perus diagnosis... rahaa mul on jtn vähän päälle 80000 kai... mitä mun nyt pitää tehä?? miten sen 2. tason pääsee läpi?? Melkein koko ajan tulee ilmotus "you're very close to winning this level" mut en vaa pääse läpi!! auttakaa!!

3

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Memor

Odottelat vain niin kyllä se menee sitten läpi jos kriteerit on täytetty. Itse juuri pelasin 2 kentän läpi.

• kysymysmerkki?

no mitkäs ne kriteerit sitten on?

• daadelisha

Ei pahalla mutta miten et voi päästä sitä läpi :D ite oon menny monta kertaa koko pelin. Vaikiaa alakaa olla vasta josain tasolla kuus...

Mutta siis sulla pitää olla ne kaikki viheriät palakit täynnä sielä yhellä sivulla.. Eli mitä ne kriteerit sielä onkaan; Rahamäärä, tarpeeks parantanu potilaita, sairaalan "hinta" eli minkä arvonen se on? Oliskohan nuo kolome. Ne aina vaihtelee eri tasoilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2085
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1480
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      66
      1175
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1089
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1077
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe