Olin toisella paikkakunnalla riparilla ja käytöstapojen vuoksi en saanut eka viikon jälkeen olla leirillä yötä.
Minua oltiin jo passittamassa kotiin kunnes äitini huomasi kysyä siskoltaan voisinko kulkea sieltä loppuleirin.
Se sopi,yöt olin tädin luona ja aamulla pappi haki minut leirille.
Toisena iltana täti lämmitti saunan ja sinä ikimuistoisena iltana tätini vei poikuuteni omaan pilluunsa.
Kaikki kävi niin äkkiä olin jo puoli unessa kun täti kömpi viereeni,hiukan viinalle haiskahtaen.
Täti oli pelkkä yö paita päällä ei housuja,
hieroi pikkuhuosujen läpi kulliani ,kysyen joko tämä toimisi.
Kyllä vastasin unensekaisella äänellä, täti otti kullini esiin ja tottuneesti istahti päälle kulli juurta myöten sisään.
Täti aloitti jumalaisen keinahtelun päälläni ja laukaisi kaikki nuoruuteni nesteet sisuuksiinsa.
No se kävi äkkiä,mutta minä jäin ilman.
Täti kyllä yritti nostaa kullini päätä hieromalla ja imuttamalla mutta ei.
Täti nousi ylös sanoen ,kyllä meillä on onneksi viikko aikaa opetella ja kyllä se viikko on jäänyt mieleen elämäni parhaana viikkona toistaiseksi.
Tätiä riparilla
naimaluvan saanut
0
6186
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714166- 332381
- 402234
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin191756Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401622Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 811496
- 1461262
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135