kysymys teille

jotka täällä neuvotte

alituiseen ,miten pelata jne jne.
voisitteko laittaa pokeraliaksen ja verkot joissa pelaatte.
olisi helppo sitten katsoa joko sharkista tai opr:sta ,onko noille neuvoille katetta.

kiitos jo etukäteen!

6

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voittaja-ville

      Koska me heitämme nämä kaikki neuvot täysin hatusta. Niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Joten pokerissa ei ole mahdollista pärjätä, ellei käy koko ajan aivan valtava munkki. Niin, tällaisen vastauksen varmaan halusitkin.

    • monikaan laittaa omaa nickiä

      Ei taida olla missään rankkisysteemissä, kun sen verran pienellä pelailen... Olen yhdellä toisella saitilla kyllä lähes samanlaisella nimim. kuin mitä pelaankin yhdellä saitilla. Tosin vaihtelee saittien välillä.

      Ainakin itse pyrin antamaan semmoisia neuvoja, jotka itse olen kokenut hyödylliseksi.

    • herättämään...

      ...varmaan useimmat kommentteijaan postailevat pikemmin kun muita neuvoakseen? Itsestäni voin ainakin sanoa näin. Yleensä kysyn jotain ja sitten heitän kehiin oman alustukseni.

      opr:n rankkaukset tuskin tuovat täällä kirjoittavien statukseen mitään lisävaloa. Millainen tuo shark on? En löytänyt Googlettamalla, joten onko linkkiä?

      Esim. tällä hetkellä olen siinä tilanteessa, että pelattuani fixed limitiä jonkin aikaa täydessä pöydässä kohtuu solid statistiikalla totesin, ettei pahemmin lyö leiville varsinkaan pikkulimiiteillä (alle 1/2). Siirryin 6-max pöytiin joissa tilanne näytti hieman paremmalta, muttei siltikään vielä tyydyttänyt. Myönnän toki, että käsimäärät ovat suhteellisen alhaisia n 25k, mutta mielestäni tarpeeksi suuntaa-antavia omien johtopäätösten tekemiseksi.

      NL 6-max näyttäisi parhaalta vaihtoehdolta jonkin verran voittavan pelaajan näkökulmasta ja kiinnostaa siksi tällä hetkellä. Varianssi nousee toki moninkertaiseksi, mutta niin nousee keskimääräinen tuottokin.

      NL vaikuttaisi varsinaisen pelin taktiikan kannalta jopa suoraviivaisemmalta kuin fixu, koska korotuksilla voi pakottaa vetokädet suurempiin virheisiin ja näin hyötyä erilaisista pelaajastereotyypeistä. Toisaalta lyhyen tähtäyksen riskit ovat moninkertaiset, joten kassanhallinta ja oikein omaksuttu panostustaktiikka on avainasemassa verrattaessa fiksuun.

      Joka tapauksessa olen käytännössä harjoitteluvaiheessa, joten turha ainakaan omista kommenteistani on mitään kiveen kirjoitettuja ohjeita ottaa. Lähinnä ideoiksi ja aivojumpaksi tarkoitettuja:)Vastakommentteja luen itse mielelläni!

      6-max wannabe

      • sinulle wannabee

        sharkscope on paikan nimi ,5ilmaista hakua per päivä.(luvut sisältää turnaukset ja sittarit).

        mun nick on kimble83


      • pokerinpelaaja
        sinulle wannabee kirjoitti:

        sharkscope on paikan nimi ,5ilmaista hakua per päivä.(luvut sisältää turnaukset ja sittarit).

        mun nick on kimble83

        Eipä tue Unibet Sharkscopea, ei. Harmi sinänsä.


      • pitää...
        sinulle wannabee kirjoitti:

        sharkscope on paikan nimi ,5ilmaista hakua per päivä.(luvut sisältää turnaukset ja sittarit).

        mun nick on kimble83

        tsekkiä jos olisi hyvä juttu.

        6-max wannabe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe