Betaiinihydrokloridi+pepsiini

Olen jonkinasteisten refluksivaivojen parissa kamppaillut jo vuosia.
Nyt tulin näitä tekstejä täällä lukiessani miettineeksi sitäkin vaihtoehtoa, että vatsassani olis pikemminkin hieman liian vähän happoa, kun ruoka ei aina tunnu sulavan kunnolla.
Ostin kokeeksi tuota täälläkin paljon mainostettua betaiinia, mutta nyt en ole varma uskallanko sellaista tablettia kuitenkaan suuhuni laittaa, kun ei ole tähystetty.
Jos vatsassa onkin limakalvot huonona niin eikös tuo tee vielä pahempaa jälkeä.

Nopea lipaisu kielellä tuosta pilleristä sai meinaan jo aikamoisen puistatuksen aikaan. Maku oli ihan sanoinkuvaamattoman väkevä ja tuntui polttavan jo sen millin alueen kielestä. Miten tuollaista voi vatsaansa laittaa edes kokeilumielessä (mihin täällä on kovasti yllytetty) ja esim. jos ruokatorvi on pahasti oireillut viimeaikoina. Eikös tuo voi mennä vaan pahemmaksi?

Joku vaan taannoin täällä väitti, että ei tuolla mitään merkitystä ole, eikä mitään vaaraa, jos ei sitten kuitenkaan ole kyse tuosta vähähappoisuudesta ja tuon pillerin ottaa.
Ylimääräinen aine vaan kuulemma poistuu kehosta normaalia kautta ja jopa puhdistaa kehoa...???
Enpä tiedä mihin uskoa.
0385
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


uskaltaako kokeilla? kirjoitti:

Olen jonkinasteisten refluksivaivojen parissa kamppaillut jo vuosia.
Nyt tulin näitä tekstejä täällä lukiessani miettineeksi sitäkin vaihtoehtoa, että vatsassani olis pikemminkin hieman liian vähän happoa, kun ruoka ei aina tunnu sulavan kunnolla.
Ostin kokeeksi tuota täälläkin paljon mainostettua betaiinia, mutta nyt en ole varma uskallanko sellaista tablettia kuitenkaan suuhuni laittaa, kun ei ole tähystetty.
Jos vatsassa onkin limakalvot huonona niin eikös tuo tee vielä pahempaa jälkeä.

Nopea lipaisu kielellä tuosta pilleristä sai meinaan jo aikamoisen puistatuksen aikaan. Maku oli ihan sanoinkuvaamattoman väkevä ja tuntui polttavan jo sen millin alueen kielestä. Miten tuollaista voi vatsaansa laittaa edes kokeilumielessä (mihin täällä on kovasti yllytetty) ja esim. jos ruokatorvi on pahasti oireillut viimeaikoina. Eikös tuo voi mennä vaan pahemmaksi?

Joku vaan taannoin täällä väitti, että ei tuolla mitään merkitystä ole, eikä mitään vaaraa, jos ei sitten kuitenkaan ole kyse tuosta vähähappoisuudesta ja tuon pillerin ottaa.
Ylimääräinen aine vaan kuulemma poistuu kehosta normaalia kautta ja jopa puhdistaa kehoa...???
Enpä tiedä mihin uskoa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu