paljon taitaa olla kala,kananmuna ym.allergioita mutta miten yleistä on kanasta/broilerista saadut oireet.esim,itselläni tulee aivan selvästi kanaa syötyäni lieviä tai kovempia ahdistavia oireita.tunne on todella ilkeä ja saattaa kestää monia tunteja.syötetäänkö niille kanoille jotain epänormaalia, mikä tekee niitä syötyäni näitä oireita vai mikä siinä vaikuttaa?
Vastaukset 3
- syötetään jotain
sellaista, jolle olet allerginen. Ei nyt kuulu kanaan, mutta tässä yksi esimerkki. Vaikeasti viljoille allerginen ei pysty syömään luomu- , eikä viljasikaa, mutta tavallinen sianliha sopii. Syynä on rehu, jota eläimille syötetään eli vilja- ja luomusikojen rehussa on poikkeuksellisen paljon viljoja, joka oli muistaakseni ohraa. Tämä edellinen on varmaan syynä kana-allergiaasi eli joku niiden "rehussa" oleva tekijä.
- olen alkanut
itsekin sitä epäilemään.Joka kerta kun olen broileria syönyt,seuraavana päivänä on mielettömän väsynyt ja turvonnut olo.Samana päivänä kun olen sitä syönyt,kasvoni punoittavat.
Joo jääköön broilerit kauppaan .Ei tätä jaksa.Kaikki ruoka on jo nykyään pilalla.Syöttääköhän ne sitä geenisoijaa kanoille???????????No nyt on ruokavaliostani poistunut aikaisemmin jo sika,nyt lähti broileri.
Mitä sitä tänään syödään??????????- Arrominvahventeet
marinadissa voivat aiheutta mm. migreenityyppistä päänsärkyä, niveloireita ym.
Itse olen lopettanut kaikkien marinadituotteiden käytön, enkä syö makkaroita ja eineksiä.
Kun tilapäisesti söin marinoitua kanankoipea, tuli tosi öklö ja jotenkin inha olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639