paljon taitaa olla kala,kananmuna ym.allergioita mutta miten yleistä on kanasta/broilerista saadut oireet.esim,itselläni tulee aivan selvästi kanaa syötyäni lieviä tai kovempia ahdistavia oireita.tunne on todella ilkeä ja saattaa kestää monia tunteja.syötetäänkö niille kanoille jotain epänormaalia, mikä tekee niitä syötyäni näitä oireita vai mikä siinä vaikuttaa?
kanalle allerginen?
3
601
Vastaukset
- syötetään jotain
sellaista, jolle olet allerginen. Ei nyt kuulu kanaan, mutta tässä yksi esimerkki. Vaikeasti viljoille allerginen ei pysty syömään luomu- , eikä viljasikaa, mutta tavallinen sianliha sopii. Syynä on rehu, jota eläimille syötetään eli vilja- ja luomusikojen rehussa on poikkeuksellisen paljon viljoja, joka oli muistaakseni ohraa. Tämä edellinen on varmaan syynä kana-allergiaasi eli joku niiden "rehussa" oleva tekijä.
- olen alkanut
itsekin sitä epäilemään.Joka kerta kun olen broileria syönyt,seuraavana päivänä on mielettömän väsynyt ja turvonnut olo.Samana päivänä kun olen sitä syönyt,kasvoni punoittavat.
Joo jääköön broilerit kauppaan .Ei tätä jaksa.Kaikki ruoka on jo nykyään pilalla.Syöttääköhän ne sitä geenisoijaa kanoille???????????No nyt on ruokavaliostani poistunut aikaisemmin jo sika,nyt lähti broileri.
Mitä sitä tänään syödään??????????- Arrominvahventeet
marinadissa voivat aiheutta mm. migreenityyppistä päänsärkyä, niveloireita ym.
Itse olen lopettanut kaikkien marinadituotteiden käytön, enkä syö makkaroita ja eineksiä.
Kun tilapäisesti söin marinoitua kanankoipea, tuli tosi öklö ja jotenkin inha olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765