Mitä paskaa on bändissä nimeltä Eppu Normaali,ei pitäs olla mitää
ja toi uus levy oli aivan mahtava,jos vertaa levyyn Sadan Vuoden päästäkin jonka jopa minä Eppufani haukun paskaksi niin tuo oli heidän paras levynsä,ja ei kauas jää muutenkaa,
melkee sanoisin et Kahdeksas Ihme on ensin,Maximum ois varmaa kakkosena ja Syvään Päähän jo kolmas
mut joo mielipitees kullaki
NYT LOPPU EPPU NORMAALIN MORKKAAMINE
7
1532
Vastaukset
- maksalaati.kko
eihän suomenkielistä rokkia kuuntele erkkikään. ei edes eppuja.
- hahahah!
Mihis se suomifanaattisuus nyt häipyi. Ei sillä, minulla on tää toisin päin. Pidän suomi-rockista mutta nautin suunnattomasti kun suomi ottaa turpaan urhelussa, varsinkin Ruotsilta
- flanders87
Epuissa ei ole mitään vikaa!! Syvään päähän on perhanan hyvä levy... jopa parempi kuin edellinen!!
- JJK90
Joku puhuu asiaaki :D
- flanders87
JJK90 kirjoitti:
Joku puhuu asiaaki :D
Mä en ymmärrä minkä takia Eppuja täytyy haukkua.. Pantse tekee helvetin hienoja biisejä ja Martti tekee mahtavat sanat jotka on koskettanut monia ihmisiä. Mä olen todella kova Eppufani... mahtava bändi!!
- Kvaakner
Joo. Tottakai ihmisillä on erilaisia musiikkimakuja. Kaikki ei voi, eikä kaikkien tatte tykätä Epuista, mutta en mäkään tätä paskanheittelyä ymmärrä.
Annetaan jokaiselle ihmiselle oikeus tykätä ihan sellaisesta musiikista kun haluaa, ja jokaiselle bändille oikeus tehdä ihan sellaista musiikkia kun haluaa.
Jos Epuista diggaatte ja haluatte käydä asiallista keskustelua heidän musiikistaan niin Eppunormaali.net on sopiva paikka siihen. - realismi
Eput ovat Ihmiskunnan Suurimpia Neroja!! Nuo ajatusten Kaukajärvi ja Näsijärvi sekä Suomenlahti! Aurinkoiset Eput ja heidän ihmismielen ylittävä Neroutensa muistetaan vielä Sadan vuoden päästäkin.
Onko Eppuja suurempaa? Njet, njet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731719Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50991