Italialainen ravintola

Tervassa

Olen kuullut ulkopaikkakuntalaisilta paljon kehuja tästä Tervakosken italialaisesta ravintolasta. Onko se oikeasti hyvä ruokapaikka ja tosiaankin niin suosittu, ettei sinne sunnuntaisin ole asiaa ilman pöytävarausta? Jos olet käynyt, mitä söit ja oliko hyvää/hintansa väärti? Mikä ko. ravintolan hintataso ylipäänsä on?

25

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarkko74

Oli hyvää kyllä, pippuripihvi (14g) maksoi 19.85 euroa. Siihen perunat erikseen 5.30 euroa, valitsin uuniperunat. Salaatti maksoi 4.10. Mausteeksi vielä kurkkusalaatti ja ketsuppi, sekä jälkiruoaksi nauttimani kavi maksoivat yhteensä euron. Eli n. 30e maksoi yhteensä, ei ollut kyllä paha.

• Ja tässä

kirjoitin: "Oli hyvää kyllä, pippuripihvi (14g) maksoi 19.85 euroa. Siihen perunat erikseen 5.30 euroa, valitsin uuniperunat. Salaatti maksoi 4.10. Mausteeksi vielä kurkkusalaatti ja ketsuppi, sekä jälkiruoaksi nauttimani kavi maksoivat yhteensä euron. Eli n. 30e maksoi yhteensä, ei ollut kyllä paha. "

-Ja tohonhan ei tietenkään laskettu terassilla juomiani omia kaljoja.. sekä k-kaupasta hakemiani saarioisten lättypitsoja.
        Siis 14 grammaa painava pihvi, joka maksaa 20 euroa!! (ilman mitään lisukkeita.)
        Vaimo ja lapset jäi ruokkimatta, syökööt nuudeleita.

• mutta ei varaamatta

Ravintola on yksi niitä helmiä joita aina joskus löytyy kaikenmaailman donaltsien ja hesejen ja kaljakippolapyttipannujen viidakossa.

Ruoka on todellakin persoonallista ja ravintolassa tehtyä, ei mitään ketjumössöä jota saa ns. jäsenetuhintaan.

Jos ainoa huolesi ravintoaruoan suhteen on sen hinta on parempi että hankit itsellesi bonus ja pluskortit (jos sinulla ei niitä vielä ole) ja menet niihin asiakkaan omiin kippoloihin...

Tää ravintola on omaa luokkaansa ja sopii kulinaristeille ja gastonomiasta jotain ymmärtäville. Pöytä on varattava jos haluaa varmistaa, että pääsee myös ruokailemaan.

• carolin

nää taitaa olla omistajien kommentteja!!!
        totuus on toinen!

• sirpa 111
        carolin kirjoitti:

nää taitaa olla omistajien kommentteja!!!
        totuus on toinen!

älä valehtele pentu. olen käynyt siellä mutta sinä et.

• Olen käynyt
        sirpa 111 kirjoitti:

älä valehtele pentu. olen käynyt siellä mutta sinä et.

Mä en kyllä tykännyt! Ihme mössöä oli, jos sellaista on aito Italialainen ruoka niin sinne en ainakaan matkusta!

• hävisit - - -
        Olen käynyt kirjoitti:

Mä en kyllä tykännyt! Ihme mössöä oli, jos sellaista on aito Italialainen ruoka niin sinne en ainakaan matkusta!

todistit juuri että et ole käynyt tervakoskea pitemmällä. kulutat vain aikasi haukkumalla muiden tekemiä ruokia. ruoka siellä paikassa on hyvää ja tietäisit sen jos olisit itse käynyt siellä.

• paikallinen tyttö

itse en ole käynyt siellä syömässä, mutta olen kuullu monien todella pitäneen ruuasta ja kuullut myös tuosta, ettei sunnuntaisin paikalle tahdo mahtua, jos ei ole tehnyt pöytävarausta etukäteen. hintataso on myös korkea, mutta monien mielestä täysin kohtuullinen ruoan makuun suhteutettuna. aion itsekin käydä kokeilemassa.

• Mies, joka todella tietää

Itse söin ensimmäistä kertaa Suomessa tuoreita ostereita ja tämä tapahtui juurikin ko. paikassa.

Tästä voi jokainen vähänkin enemmän ravintoloissa syönyt päätellä, minkä tason paikasta on kyse.

Muut syömäni ruokalajit olivat erittäin hyviä ja hintansa väärttejä. Hinnat tietysti saattavat tuntua tavallisesta S-etukortti- / karvakäsimoskatallaajasta kalliilta, mutta he voivatkin syödä jossain halvemmalla, jos ei laatu kelpaa.

• sen tiedät
        Mies, joka todella tietää kirjoitti:

Itse söin ensimmäistä kertaa Suomessa tuoreita ostereita ja tämä tapahtui juurikin ko. paikassa.

Tästä voi jokainen vähänkin enemmän ravintoloissa syönyt päätellä, minkä tason paikasta on kyse.

Muut syömäni ruokalajit olivat erittäin hyviä ja hintansa väärttejä. Hinnat tietysti saattavat tuntua tavallisesta S-etukortti- / karvakäsimoskatallaajasta kalliilta, mutta he voivatkin syödä jossain halvemmalla, jos ei laatu kelpaa.

Olivatko osterit tuoreita vai ei? Omistajako sanoi niin, joten niitten oli pakko olla tuoreita? Tosta sun tekstistäsi voi päätellä kapasiteettisi, joka on varmasti sitä luokkaa että kun sinulle syötetään räkää, luulet syöväsi tuoreita ostereita.

"Tervakoskella on suomen ainoat tuoreet osterit." Joo niin varmaan. Onko ne kylän paskajoesta naarattu?

• paikka.
        sen tiedät kirjoitti:

Olivatko osterit tuoreita vai ei? Omistajako sanoi niin, joten niitten oli pakko olla tuoreita? Tosta sun tekstistäsi voi päätellä kapasiteettisi, joka on varmasti sitä luokkaa että kun sinulle syötetään räkää, luulet syöväsi tuoreita ostereita.

"Tervakoskella on suomen ainoat tuoreet osterit." Joo niin varmaan. Onko ne kylän paskajoesta naarattu?

Tämä karvakäsimoskatallaaja vääntää ennemin itse omat ruokansa, ja takuulla parempia kuin ko. ravintolassa. Minulla on kahdentoista vuoden kokemus ravintolakokin hommista Ranskassa, Italiassa, Unkarissa ja Tsekeissä. Uskoisin että pystyn loihtimaan maittavammat ateriat itse.. Lisäksi huomattavasti edullisemmin ja varmasti tuoreista raaka-aineista.

Mutta jos on uus-avuton, niinkuin nämä 'enosaapaistaamunakasta-minullaonrahaavaikkakuinka-jotensyönpaskaaarvokkaasti'
        -tyypit, ei varmaan jää muita vaihtoehtoja kuin mussuttaa sitä mautonta mössöä törkeeseen hintaan jossain kälysessä "ravintolassa".

Sääliksi käy.

• ***---------
        sen tiedät kirjoitti:

"Tosta sun tekstistäsi voi päätellä kapasiteettisi"

--kapasiteettisi???

tarkoitatko että päättelet tekstistä tilavuuden vai mitä, apina, sönkötät!

hankkisit sinäkin sen ensimmäisen työpaikkasi! ELÄTTI!

• sinua huijattu
        Mies, joka todella tietää kirjoitti:

Hei k-kaupan väiski, sinua on huijattu.Et takuulla syönyt TUOREITA ostereita kyseisessä paikassa,se on maantieteellisesti mahdotonta.Tyhmä,tyhmä ja vielä tyhmempi ylihinnan maksaja,vai kustantaako sossu ruokailut?.

• elätti
        sinua huijattu kirjoitti:

Hei k-kaupan väiski, sinua on huijattu.Et takuulla syönyt TUOREITA ostereita kyseisessä paikassa,se on maantieteellisesti mahdotonta.Tyhmä,tyhmä ja vielä tyhmempi ylihinnan maksaja,vai kustantaako sossu ruokailut?.

mitäs kunnan elätti täällä höpöttelee!

• Teille arvon rikkaat!
        ***--------- kirjoitti:

"Tosta sun tekstistäsi voi päätellä kapasiteettisi"

--kapasiteettisi???

tarkoitatko että päättelet tekstistä tilavuuden vai mitä, apina, sönkötät!

hankkisit sinäkin sen ensimmäisen työpaikkasi! ELÄTTI!

Menkää nyt jo itseenne! Mulla olis varaa syödä ko paikassa, mutta olen sen jo tehnyt ja kertaan jäi! Tarjoilijalla oli paskaset farkut ja t-paita, mitä se kertoo teille ravintolasta??? Ruokakin oli mitä oli... Ennemmin käyn kauempana kuin Tervakoskella =)

• Mies, joka tietää
        sinua huijattu kirjoitti:

Tiedoksesi, että jos Stockmannin Herkustakin saa tuoreita ostereita, niin miksi ei myös La Fattoriasta?

• sinä
        Mies, joka tietää kirjoitti:

Tiedoksesi, että jos Stockmannin Herkustakin saa tuoreita ostereita, niin miksi ei myös La Fattoriasta?

hyväuskoinen.Eivät ole Stockmannin herkun osterit TUOREITA.

• suoraa puhetta

Käväisinpä kyseisessä ruokapaikassa ja totuuden nimissä olen syönyt parempiakin ruokia.Turhaa on taas ylistys moisesta paikasta ruoka vain keskinkertaista,ei täsmää hintalaatusuhde ollenkaan.Hölmöihin tietysti uppoaa teoria,että hinta korvaa laadun.(mitä kalliinpaa sen parempaa),ja ennenkaikkea muodikkaasti italialaista,kuka moukka nyt muuta sösikään.

• tarkoitetaan

tässä tapauksessa aivojesi kapasiteettia, elikä maksimaalista aivojesi suorituskykyä.. joka kyllä tapauksessasi näyttäisi olevan vielä luultuakin matalampi. Ymmärsitkö??

ps. Paskat safkat

t: Töistä kirjoittelen

• suoraa puhetta
        tarkoitetaan kirjoitti:

tässä tapauksessa aivojesi kapasiteettia, elikä maksimaalista aivojesi suorituskykyä.. joka kyllä tapauksessasi näyttäisi olevan vielä luultuakin matalampi. Ymmärsitkö??

ps. Paskat safkat

t: Töistä kirjoittelen

mitä mulle valitat,en maininnut kirjoituksessani kapasiteetista mitään.

• Jarkon veli 1975
        suoraa puhetta kirjoitti:

mitä mulle valitat,en maininnut kirjoituksessani kapasiteetista mitään.

Joo sori vaan, se oli siis tarkotettu tolle idiootille ketä on syöny paikanpäälä tuoreita näkinkenkiä. Perkeleen kojootti!

• karvainen käsi?

No karvakädetkö täällä aina kyselee italialaisesta ravintolasta ja yllättäen viestiketju muuttuukin sitten pikkuhiljaa negatiivisen sävyiseksi ja esitellään jos jonkinnäköisiä teorioita miksi ruoka on pahaa....
      Alkaako teidän välillä kenties KOKKISOTA?

• Tervassa

Heh, enpä arvannut, että tästäkin kyssäristä tulee näin pitkä viestiketju. Tosin ne asialliset vastaukset (joita tietty halusin) on ehkä minimissään tässäkin ketjussa... Täytyy käydä itse joskus kokeilemassa, sittenhän sen näkee. Turengissa ei ole tarjontaa, joten ajattelin lähteä hieman merta edemmäs kalaan.

Maailmani ei toki ole rajoittunut pelkästään Turenkiin - siihen on turha tarttua seuraavan näsäviisaan. :) Kunhan nyt uteliaisuuttani kyselin tätäkin. Olihan siitä näköjään monelle taas hupia...

• löytyy kyllä

Tule syömään Janakkalan paras kebab!!!!

• Tilasin kasvisruokaa

Oli vain yhtä lajia kasvista ja sekin
      kaikkein kamalinta ja pahanmakuisinta kasvisruokaa, mitä elämässäni olen eteeni saanut.

Just ja just meni alas.

Vesilasi maksoi euron.

Kotona saan vettä iha ilmaiseksi ja osaan itse laittaa kasviksista oikein ruokaa, ettei tarvii syödä mitään sikojen laskiämpäristä koukittuja palasia.

Kiitti, mulle riitti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      163
      3056
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      372
      2087
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1861
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1836
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      985
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      113
      968
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe