Kirjoitin eilen vai toissapäivänä asiallisen viestin siitä, että exäni ei tiedä rakastaako minua vai ei. Sain siihen myös muutamia asiallisia vastauksia. Nyt viesti on poistettu....miksi??
Seriffi Maritelle!
4
474
Vastaukset
- mut jos
se on siirretty toiselle palstalle (mikä on mun mielestä vähän inhottavaa kun joskus se mille palstalle sen viestin kirjottaa ON osa sitä viestiä, esim. jos kirjottaa rakkaus plstalle viestin joka sopis mielummin järki ja tunteisiin, se viesti tarkoitti sitä että silti edelleen rakastaa jne.)
- totuus!
itse en uskalla kirjoittaa tänne enää yhtään kun aika mielivaltaisesti noita viestejä katoilee.
- vastattiin...
asiattomasti ja sen takia poistettiin? Yleensä poistetaan ainoastaan asiaton vastaus. Ehkä sheriffille kävi kömmähdys, en tiedä. Odotetaan vastausta.
siirretty palstalle suhteet&tunteet/parisuhde
Pahoittelen jos on muuten tapahtunut kömmähdys. Tiedoksi viellä jos tuntuu että haluaa kysyä jotain niin kirjoittakaa palautetta vaikka asiaton viesti kohdasta. Yritetään saada homma toimimaan pahoittelen, jos jokin kurja virhe on käynyt.
*kukkanen hyvitykseksi* @->-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586