Kirjoitin eilen vai toissapäivänä asiallisen viestin siitä, että exäni ei tiedä rakastaako minua vai ei. Sain siihen myös muutamia asiallisia vastauksia. Nyt viesti on poistettu....miksi??
Seriffi Maritelle!
4
448
Vastaukset
- mut jos
se on siirretty toiselle palstalle (mikä on mun mielestä vähän inhottavaa kun joskus se mille palstalle sen viestin kirjottaa ON osa sitä viestiä, esim. jos kirjottaa rakkaus plstalle viestin joka sopis mielummin järki ja tunteisiin, se viesti tarkoitti sitä että silti edelleen rakastaa jne.)
- totuus!
itse en uskalla kirjoittaa tänne enää yhtään kun aika mielivaltaisesti noita viestejä katoilee.
- vastattiin...
asiattomasti ja sen takia poistettiin? Yleensä poistetaan ainoastaan asiaton vastaus. Ehkä sheriffille kävi kömmähdys, en tiedä. Odotetaan vastausta.
siirretty palstalle suhteet&tunteet/parisuhde
Pahoittelen jos on muuten tapahtunut kömmähdys. Tiedoksi viellä jos tuntuu että haluaa kysyä jotain niin kirjoittakaa palautetta vaikka asiaton viesti kohdasta. Yritetään saada homma toimimaan pahoittelen, jos jokin kurja virhe on käynyt.
*kukkanen hyvitykseksi* @->-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012120Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2921907Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441741Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051594Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1021593- 321301
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941123Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671079- 511047
- 581038