Tietääkö kukaan vanhemman G sarjan kiisselin kulutusta...?
G mersun kulutus?
2
1392
Vastaukset
- Lisävalofanaatikko
Kenkälaatikkomaasturimersu eli Geländewagen kuluttaa maantieajossa melkoisesti, koska muotoilultaan työmaaparakkia muistuttavan lootan ilmanvastus on tavanomaisen lähiökerrostalon luokkaa. Muistelen että vm. 1992 MB G 300 D Automatic hörppäsi jotain 13 - 15 litraa/100 km maantieajossa (siis ei moottoritiellä) rajoituksia noudattaen. Onneksi polttoainesäiliö sentään on n. 96-litrainen (vrt. Toyota Landcruiser 100:ssa on n. 100-litrainen & Chevrolet Suburbanissa n. 140-litrainen!). Kyseisen mallin huippunopeus oli 120 km/h ja kiihdytys 100 km/h nopeuteen kesti tooodella kauan... Varaudu myös siihen että auto hyytyy ylämäissä 80 km/h -nopeuteen tai sen allekin, vaikka vetäisit menemään kaasu pohjassa. Sen myönnän että G:ssä on asennetta ja se ON tehty kestämään, mm. akselit ovat aika jytäkät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446