Uusi Impreza

8

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusa se on pienikin kiusa. Tuo viestini poistettiin aivan asiattomasti. Miksi sen julkaisin kahdella palstalla, selviää tuosta edellisestä.

Kun ensimmäiset kuvat ilmestyivät nettiin uudesta Imprezasta, niin nimittelin sen ulkonäköä julkisesti voimakkain sanakääntein. Mutta nyt kun auto on esitelty luonnossa, valkoinen värikin saattaa vaikuttaa, joudun toteamaan, että kaikkeen tottuu, subarumieskin.
      Impreza on oikeastaan hyvän ja ryhdikkään näköinen pokattuine sivulinjoineen. Sedania ja farmaria ei oikesatan jää kaipaamaan, sillä niin asiallinen on tuo viisiovinen kori.

Kunhan dieseli ensisyksynä tulee, niin saattaapi löytää tiensä perheen kakkosautoksi juniorin käyttöön. Täytyy tunnusta, että ulkonäölläkin on merkitystä, vaikka muut ominaisuudet olisivatkin kunnossa.

• forre

Jo sulla ei ole muuta "asiaa" elämässäsi kun haukkua joitain autoja valokuvien perusteella, niin ole hyvä ja kirjoittele muille kun subaru palstoille!

• Mutta minussa on miestä tunnustaa olleeni väärässä, ja vähintä on, että kerron sen siellä, missä olen niitä aikaisemmin esittänyt.

• Tuo sinun "asiaa" jäi kaivelemaan. Vertaapa minun
        kirjoituksia omisii, kirjoituksesta no 19,
        4,7.2006 alkaen, ne ovat nimimerkillä Täpinä minun kirjoittamia. Saattaapi olla, että niistä
        löytyy sinullekin asiaa.

• Jep Jep

Kyl maar se olisi paras että TÄÄPINÄ pysyi vaan tuol
      Marttojen pitsin nypläys foorumissa.
      Autoist hää ei tie mittään.

Viestin poisto oli enemmän kuin oiken.

• 4x4

Muotoilussa selviä yhteneväisyyksiä BMW:n ykkös- ja kolmossarjaan. Mainittakoon että BMW alkoi käyttää ensimmäisenä "vahvaa kylkipokkausta", joka sai myös aikaan voimakasta kritiikkiä.
      Nyttemmin muut valmistajat ovat alkaneet seurata Bemarin viitoittamaa tietä muotoilussa.

Uusi Impreza näyttää kaiken kaikkiaan hyvältä.
      Odotan mielenkiinnolla koeajoa, ja uutta WRX-mallia.

• No cool!!
      • imppu

Näin jpasilehdessä kuvia tulevasta WRC mallista oikeilla teippuksilla yms..Täytyy myöntää, tekis mieli pistää jo STI-malli tilauksee :D Ärhäkän näköinen peli STI osilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      235
      5494
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      196
      2797
    3. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      60
      2128
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      20
      1718
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      68
      1613
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      138
      1365
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      108
      1336
    8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      167
      1319
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      87
      1242
    10. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      109
      1224
    Aihe