Viestiketjujen poistaminen

LittleJohn

Viestiketjun voi poistaa vain ylläpidon edustaja (seriffi tai joku korkeampi) tai sitten koko ketjun voi poistaa myös ketjun alullepanija.

Jos keskustelussa on yksi asiaton viesti, eikö tekniikka mahdollista vain sen poistamista. Pitääkö poistaa koko keskustelu, vai eikö seriffin kompetenssi riitä käsittelemään asiaa ja sitä, mikä on sopimatonta ja mikä ei.

Se taas tuntuu oudolta, että kirjoitellaan niitä ja näitä hutaistujen nimimerkkien takaa. Miksi ei kyetä luomaan omaa profiilia? Eihän silti tarvitse omaa nimeään käyttää. Tällöinhän kukaan muu ei voisi sotkea kirjoituksia käyttämällä toisen nimeä.

4

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Demonica

Mielipiteitä on joka lähtöön niin kuin meitä ihmisiäkin. Kyllä täällä on hyviä juttuja joka lähtöön. Jätä lukematta ne viestit, jotka eivät miellytä. Niin helppoa se on. (Huoooh)

• LittleJohn

Nyt ystävä hyvä et ymmärtänyt viestiäni. Tarkoitin sitä, että jos jossain ketjussa on yksi asiaton voesti, on väärin, että seriffi poistaa koko ketjun.

Ja nimerkkijutulla tarkoitin sitä, että jos ei ole rekisteröitynyt, voi kuka tahansa käyttää samaa nimimerkkiä. Ja myös sitä, että jos haluaa käyttää jotain alatyylin kommentteja, niin jonkun typerän nimen taakse on helppo kätkeytyä.

• Elikkäs kaikki poistettavan viestin alla olevat (eli siihen vastanneet) viestit poistuvat myös. Eli toisinaan vain yhden viestin poisto ei onnistu. Poistan koko keskustelun vain jos aloitusviesti on asiaton tai jos lähes kaikki siihen tulleet vastaukset ovat asiattomia.

Olen samaa mieltä siitä että mitä vähemmän rekisteröimättömiä nimimerkkejä, niin sen asiallisempaa olisi keskustelu ja turha riitely nimimerkeistä jäisi ehkä vähemmälle.

• LittleJohn

Kiitokset asiallisesta vastauksesta. On sitä näköjään ihan fiksuakin väkeä seriffinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1323
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      39
      1107
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      45
      958
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      48
      742
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      79
      716
    7. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      74
      697
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      626
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59