hankin tossa torstaina kaapeli netin tänne vakka suomen puhelimen alueelle. tilasin kaapeli modeemin vakkasuomen keskuksesta ja yllätys yllätys sain thomsonin paskan modeemin.
hommasin samalla myös koneeseen verkko-adapterin sillä DNA:lta sanottiin että ei netti toimi ilman sitä. laitoin piuhat ja johdot kiinni pistokkeen ja adapterin välille. ongelma on nyt se että kun talo tukee vaihto virtaa ja adapteri vaatii toimiakseen verkko virtaa, niin kysyn nyt että voinko silti olla jotain konstia käyttää nettiä?
DNA kaapeli
4
513
Vastaukset
- luigi
tiedän vain yhden keinon:
mene kauppaan ja osta sieltä verkko-adapteri joka tukee verkko virtaa. samalla kannattaa hankkia myös virustorjunta, f.secure on paras.- halonso
ei näitä adaptoreja pahemmin ostella, maksaa noin 50 euroa. ja kun kattosin billteman lehdestä niin verkko virralla toimiva maksaa jopa 100 euroa.
olen kuullut että myös langattomia adaptoreita on olemassa, mutta ne vaativat taas että koneessa on verkko sovitin. ne eivät maksa paljoa, mutta en tajua yhtään mitää noista sovittimista. - bryan malone
halonso kirjoitti:
ei näitä adaptoreja pahemmin ostella, maksaa noin 50 euroa. ja kun kattosin billteman lehdestä niin verkko virralla toimiva maksaa jopa 100 euroa.
olen kuullut että myös langattomia adaptoreita on olemassa, mutta ne vaativat taas että koneessa on verkko sovitin. ne eivät maksa paljoa, mutta en tajua yhtään mitää noista sovittimista.tämä adapteri asia on ihan uutta minulle. en ole koskaan kuullut mistään verkko adaptereista
koneessa on oltava verkko kortti jotta sillä ylipäätään pääsisi nettiin,. mitään adapterejä ei tietääkseni tarvita. - halonso
bryan malone kirjoitti:
tämä adapteri asia on ihan uutta minulle. en ole koskaan kuullut mistään verkko adaptereista
koneessa on oltava verkko kortti jotta sillä ylipäätään pääsisi nettiin,. mitään adapterejä ei tietääkseni tarvita.minun koneessa IBM toimisto malli ei ole edes paikkaa mihin sovittemen voi tunkea. kone on varmaan jotain 80 luvun kamaa. jos et bryan tiedä mikä on adapteri niin tässä linkki:
http://pan.fotovista.com/dev/7/8/00033087/g_00033087.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000