marjaharava?

..........

Eli kellään ei oikein tietoa että mistä sellaisen saa? ulkomaalaiset poimii pääasiassa sellasessa haravapomurilla pitänee niiltä kysellä mistä sellasen saa hieman on erikoista ettei suomessa niitä valmisteta kun kerta kysyntää olisi. osaan toki itekkin sellasen tehä mutta selkeä bisnes rako siinä olisikin

11

3568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikke

      tuonne kakkossivulle, niin siellä otsikon alla "Mistä löytyy haravapoimuri ?" on jo aika paljon juttua tästä asiasta.

    • sihe

      Meillä olisi marajaharavia myytävänä

      • Marja-Matti Oy

        Meillä on sekä suoravartista, että kyynärsauvamallia marjaharavasta. Kyynärvarsimalli on parempi vähärisuisessa ja tasaisessa maastossa. Suoravartinen harava taasen vaikeassa maastossa.


    • Jani "marjastaja"

      Aletaan valmistamaan marjaharavaa ensi kauden tarpeisiin. Meillä on kaksi valmista tuotetta. Onko kiinnostusta kuinka laajasti ? Onko yrityksiä jotka haluavat tuotteen omaan valikoimaan ?
      Olisi kiva tietää kuinka paljon tuotetta menisi, niin tehtäisiin varastoon talven aikana esim. 1000 kpl- 10000kpl

      Terv Jani Kynsijärvi
      POSIO
      0401821203

      • osto

        Missä haravia valmistetaan?Mikä on hinta?Onko mahdollista saada kuvia?Kuinka pian on mahdollista saada esim.150 kappaletta?


      • Marjastava mamma

        hinta vaikuttanee, mutta jos toimiva malli, niin kyllä kauppa käy. Kannattaa tarjota tavarataloihin!


      • tallinikkari
        osto kirjoitti:

        Missä haravia valmistetaan?Mikä on hinta?Onko mahdollista saada kuvia?Kuinka pian on mahdollista saada esim.150 kappaletta?

        Valmistan marjaharavia .
        Erittäin kevyt malli muotoillulla kädensijalla.
        Puh:044-2240641.


    • Reijo K

      Valmistan marjaharavia harrastusmielessä myyntiin asti.On omamalli testannut olen neljänä kesänä varmuudella toimii ja kestävä.tied.040-5963052 Kumpumäki

    • Heppapoika99

      Mun mielestä marjaharava on tosi kätevä ja hyödyllinen kun käyn korvessa poimimassa mustikoita

    • ei kai kieloa?

      tuleeko mukaan muitakin marjoja, vai miksi on niin erivärisiä kun tv katsoo marjalaatikoita

    • sdggas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe