Arvovaltaisia kutsuvieraita tulossa

Kuopion torille 9.9.2007 kello 13 Maanantaina.
Harrastelijanäyttelijät näyttelevät, jossa kirjailija, rantaneuvos Eero Seppänen mukana, vierailevana näyttelijänä Suomussalmelta, tervehtien "Neuvos"
Ps, Ei ensi kertaa pappia kyydissä!

13

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalenterissani

      Kalenterissani maanantai on kyllä 10. päivä.
      Mitähän vuotta se Eero elelee?

      • jouda katsomaan, monesko päivä on Maanantaina se on 10 päivä ja siitä sulle suuri kiitos, "Neuvos"


      • "Katri"
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        jouda katsomaan, monesko päivä on Maanantaina se on 10 päivä ja siitä sulle suuri kiitos, "Neuvos"

        Olisipa mukava tulla Kuopion torille katsomaan
        näytelmää, mutta valitettavasti en pääse.

        hyvää näytelmäpäivää Neuvokselle ja kaikille torilla oleville !

        Monenlaiseen toimintaan osallistuvat ihmiset
        pysyvät virkeinä ja saavat uusia tuulia elämäänsä !


    • matontamppaaja

      Levittävät Rantaneuvokselle punaisen maton Kuopion torille. Kunnon immeisiä ne savolaiset.

      • torille huomenna, vaikka ei olisi sitä kuuluisaa, punaista mattoakaan levitettynä.
        Huomenna kello 13.oo Kuopion torilla, näyttelee, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmelta.
        Kutsuvieras aitiossa savolaisia "Kansanedustajia"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        torille huomenna, vaikka ei olisi sitä kuuluisaa, punaista mattoakaan levitettynä.
        Huomenna kello 13.oo Kuopion torilla, näyttelee, kirjailija,rantaneuvos, Eero Seppänen Suomussalmelta.
        Kutsuvieras aitiossa savolaisia "Kansanedustajia"

        ettei se sinun kuuluisa suuri pieru pääse kesken esityksen.


      • farth11 kirjoitti:

        ettei se sinun kuuluisa suuri pieru pääse kesken esityksen.

        ovat niin vähäisiä, ettei niitä kukaan paljoa huomaa, ne tulee lähes äänettömänä, mutta haisevat kyllä oksettavasti jos lähellä on.
        Joko matka Moilanen tietää, Kuopion teatteri tarjonnasta huomenna ? "Rantaneuvos" joka toivotta sullekin hyvää syksyä, vaikka et pääse tulemaan Kuopioon,"Neuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        ovat niin vähäisiä, ettei niitä kukaan paljoa huomaa, ne tulee lähes äänettömänä, mutta haisevat kyllä oksettavasti jos lähellä on.
        Joko matka Moilanen tietää, Kuopion teatteri tarjonnasta huomenna ? "Rantaneuvos" joka toivotta sullekin hyvää syksyä, vaikka et pääse tulemaan Kuopioon,"Neuvos"

        omakehulle, vai ihanko oikeelle paskalle?


      • farth11 kirjoitti:

        omakehulle, vai ihanko oikeelle paskalle?

        kun sitä aina tirahtaa, housuunkin asti väriksi, neuvoa antanut "Neuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        kun sitä aina tirahtaa, housuunkin asti väriksi, neuvoa antanut "Neuvos"

        näyttäisikö olevan ihan telipyörän jäljet? Siinä kuule voisi olla yksi syy miksi ei neuvos ole oikein naista saanut. Jos kusenpolttamat raappahousut on edestä keltaiset sekä takaa ruskeat, ja jos hajukin on eläväinen tai suorastaan oksettava ei seksi tule naiselle ensimmäiseksi mieleen.


      • farth11 kirjoitti:

        näyttäisikö olevan ihan telipyörän jäljet? Siinä kuule voisi olla yksi syy miksi ei neuvos ole oikein naista saanut. Jos kusenpolttamat raappahousut on edestä keltaiset sekä takaa ruskeat, ja jos hajukin on eläväinen tai suorastaan oksettava ei seksi tule naiselle ensimmäiseksi mieleen.

        mutta viime yönä tuli sitä seksiä, ennen kymppi uutisia, entäs siellä ? "Rantaneuvos"


      • farth11
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        mutta viime yönä tuli sitä seksiä, ennen kymppi uutisia, entäs siellä ? "Rantaneuvos"

        turhan tarkka seksikumppani hygieniapuolella. Minä sain kahdesti. Kysyä ja olla ilman.


      • farth11 kirjoitti:

        turhan tarkka seksikumppani hygieniapuolella. Minä sain kahdesti. Kysyä ja olla ilman.

        huolimatta, käyn saunassa ja suihkussa jopa kahdesti saman päivän aikana, tervehtien siisti "Neuvos"
        Ps, Ei se enää seksisängyssä paska haise.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe