alexi vs damebag darrel

allu vie voiton mun mielipide

kumpi on parempi allu laiho vai damebag darrel (damebag darrel entinen panteran soittaja mutta hän kuoli) mutta kumpi on on parempi?? mun mielest laiho mutta darrel ki oli huippu!!!!

12

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

mut se on muuten Dimebag eikä damebag

• Choke

Aivan kuten tuossa ylempänä sanottiin, se on Dimebag. Vaikea sanoa, kumpi on parempi sillä arvostan molempia kitaristeina, valitettavasti toista en tule koskaan tapaamaan toisen olenkin tavannut useaan otteeseen. Omasta mielestäni molemmat ovat ihan yhtä hyviä. Mutta jos kysyttäisiin, kuka on maailman parhain niin sanoisin kyllä joku Steve Vai tai Zakk Wylde.

• bodomii
        Choke kirjoitti:

Aivan kuten tuossa ylempänä sanottiin, se on Dimebag. Vaikea sanoa, kumpi on parempi sillä arvostan molempia kitaristeina, valitettavasti toista en tule koskaan tapaamaan toisen olenkin tavannut useaan otteeseen. Omasta mielestäni molemmat ovat ihan yhtä hyviä. Mutta jos kysyttäisiin, kuka on maailman parhain niin sanoisin kyllä joku Steve Vai tai Zakk Wylde.

laiho on parempi, mut kummatkin on helvetin hyviä

• fourseasons
        Choke kirjoitti:

Laiho ON Laiho

• 666

minä en voi verrata heitä koska he ovat kumpikin mahtavia soittajia tai siis dimebag oli mutta han valitettavasti kuoli mutta alexi on mahtava soittaja ja dimebag oli myös

• jee1234

nii tottakai dimebag
        on laihokin ihan hyvä

• He is
        jee1234 kirjoitti:

nii tottakai dimebag
        on laihokin ihan hyvä

The very best.

• fourseasons

Alexi on paras,

• nw

Dimebag!

• -.-

CHUCK SCHULDINER!

• chuck schuldiner vie molemmat. laiho yliarvostettu tylsimys.

• KepittäjäESP

Eihän niitä voi edes verrata voi helvetti molemmat helvetin hyviä!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17457
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5281
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2876
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      162
      2278
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2225
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1824
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1688
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1642
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1567
    Aihe